Eneco
-
- Full Member
- Berichten: 196
- Lid geworden op: 17 jul 2020
- Contacteer:
Eneco
Wie hier heeft van eneco nog een tegoed te krijgen en wacht op zijn afrekening waar ze geld krijgen omwille van injectie. Zelf al 16 weken bezig met het proberen te vergaren wat zij mij contractueel verplicht zijn.
Heb je al je tegoed gehad? Of is je afrekening ook laattijdig?
Contractueel bieden we hun een dienst. Wij leveren energie die zij aan een meerprijs terug aan ons verkopen. Echter betalen moeten we netjes elke maand maar ontvangen dat gebeurt met zekere achterstand. Is dat om beurscijfers te maken?
Niet goed bezig daar. Een enorme lak aan verantwoordelijkheid. Zullen we ook stoppen met rekeningen betalen her en der?
Heb je al je tegoed gehad? Of is je afrekening ook laattijdig?
Contractueel bieden we hun een dienst. Wij leveren energie die zij aan een meerprijs terug aan ons verkopen. Echter betalen moeten we netjes elke maand maar ontvangen dat gebeurt met zekere achterstand. Is dat om beurscijfers te maken?
Niet goed bezig daar. Een enorme lak aan verantwoordelijkheid. Zullen we ook stoppen met rekeningen betalen her en der?
Re: Eneco
Leg een klacht neer bij hun ombudsdienst. Indien geen resultaat kun je je wenden tot de Federale Ombudsdienst voor Energie.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Eneco
Online een account aangemaakt?
Mails gestuurd?
Er mee gebeld?
Als dat niet lukt even stoppen met voorschotten en ze zullen wel contacteren waarom en hoe?
Heb er ooit één keer een conflict mee gehad na 7 jaar klant en dat is na maanden ook rechtgezet waardoor ik de vlucht nam naar VEL en dat was een zeer slechte keuze.
Zit terug bij Eneco vanaf 8 december 2021 en alles loopt naar wens.
Natuurlijk bellen duurd 20 a 30 min.
Waarschijnlijk ga ik vanaf eindafrekening elke maand laten afrekenen zoals abonnement van gsm. Moet dit nog bekijken.
Aardgas ga ik niet meer gebruiken maar blijft backup.
Mails gestuurd?
Er mee gebeld?
Als dat niet lukt even stoppen met voorschotten en ze zullen wel contacteren waarom en hoe?
Heb er ooit één keer een conflict mee gehad na 7 jaar klant en dat is na maanden ook rechtgezet waardoor ik de vlucht nam naar VEL en dat was een zeer slechte keuze.
Zit terug bij Eneco vanaf 8 december 2021 en alles loopt naar wens.
Natuurlijk bellen duurd 20 a 30 min.
Waarschijnlijk ga ik vanaf eindafrekening elke maand laten afrekenen zoals abonnement van gsm. Moet dit nog bekijken.
Aardgas ga ik niet meer gebruiken maar blijft backup.