Enkel kabelTV - welke is beste/minst dure
Enkel kabelTV - welke is beste/minst dure
Momenteel hebben wij een fly-box van Orange (150 gb en 20€/maand voor internet). Tevens heb ik voor mezelf een mobile abonnement ad 18€/ maand bij Scarlet (300 min. belwaarde, onbeperkt sms en 5 gb internet.
Wij hadden graag Scarlet trio gehad in onze woning maar alhoewel de nodige infrastructuur aanwezig is, kunnen wij niet aansluiten (voorrang voor Proximus- klanten in de straat.
Nu willen we ook tv-aansluiting.
Wat is de beste deal?
Wij hadden graag Scarlet trio gehad in onze woning maar alhoewel de nodige infrastructuur aanwezig is, kunnen wij niet aansluiten (voorrang voor Proximus- klanten in de straat.
Wat is de beste deal?
Re: Enkel kabelTV - welke is beste/minst dure
misschien een wigo home S? en werken met een kaartje ipv box, dat scheelt ca.10 Euro per maand.
dat kost je dan ca. 63 Euro om te bellen, surfen (200GB) en om tv te kijken. Veel goedkoper ga niet vinden. Betalen moet je altijd.
dat kost je dan ca. 63 Euro om te bellen, surfen (200GB) en om tv te kijken. Veel goedkoper ga niet vinden. Betalen moet je altijd.
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Antenne tv van tv Vlaanderen. Maar dat heeft ook nadelen. Weinig zenders. Niet overal even goed signaal bv.
Als je geen vaste telefoonlijn nodig hebt, lijkt me Orange Trio 1 van de goedkoopste optie voor je verbruik met het gemak dat alles bij 1 provider zit. Je kan dan nog kiezen tussen de nieuwe Go mobiele abonnementen (plus met 5GB voor 20€ of Intense met 15GB voor 21€).
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Bedankt voor de info, VaganzzaVaganzza schreef: ↑16 maart 2020, 16:46 Als je geen vaste telefoonlijn nodig hebt, lijkt me Orange Trio 1 van de goedkoopste optie voor je verbruik met het gemak dat alles bij 1 provider zit. Je kan dan nog kiezen tussen de nieuwe Go mobiele abonnementen (plus met 5GB voor 20€ of Intense met 15GB voor 21€).
Toch is dit niet wat ik zoek.
Ik wil echt enkel maar een kabeltv-abonnement.
Het feit met verschillende providers (tv - internet - mobile phone) te werken, vind ik een voordeel.
Bovendien ben ik heel tevreden van de Orange flybox aangezien ik die overal waar er stroom is, kan gebruiken. Bvb in ons belgisch buitenverblijf.
Vaste telefonie zegt me niets en heeft voor mij geen meerwaarde.
Tadaam de oplossing ?Rombout schreef: ↑16 maart 2020, 15:03 Momenteel hebben wij een fly-box van Orange (150 gb en 20€/maand voor internet). Tevens heb ik voor mezelf een mobile abonnement ad 18€/ maand bij Scarlet (300 min. belwaarde, onbeperkt sms en 5 gb internet.
Wat is de beste deal?
Internet + tv kijken met groter volume dan flybox.
https://www.tadaam.be/#
En in buitenverblijf te gebruiken zoals flybox.
Estate Guru believer.
Platin,platin schreef: ↑16 maart 2020, 20:06Tadaam de oplossing ?Rombout schreef: ↑16 maart 2020, 15:03 Momenteel hebben wij een fly-box van Orange (150 gb en 20€/maand voor internet). Tevens heb ik voor mezelf een mobile abonnement ad 18€/ maand bij Scarlet (300 min. belwaarde, onbeperkt sms en 5 gb internet.
Wat is de beste deal?
Tadaam lijkt me wel wat!
Enige onduidelijkheid - althans wat mij betreft; ben geen techneut - is of je internet op meerdere toestellen tegelijkertijd kan ontvangen ...
Misschien bestel ik het systeem wel vandaag nog en probeer het eens gedurende een maand of zo.
Als het tegenvalt, ben ik hoogstens 40 € kwijt!
In ieder geval, bedankt voor de tip. Dat wordt geapprecieerd!
Tadaam de oplossing ?
[/quote]
Platin,
Tadaam lijkt me wel wat!
Enige onduidelijkheid - althans wat mij betreft; ben geen techneut - is of je internet op meerdere toestellen tegelijkertijd kan ontvangen ...
Misschien bestel ik het systeem wel vandaag nog en probeer het eens gedurende een maand of zo.
[/quote]
Tadaam werkt via een box of app op de smart tv.
In slechtste geval gewoon een router aanhangen voor vaste internet verbinding.
Wifi sowieso beschikbaar.
[/quote]
Platin,
Tadaam lijkt me wel wat!
[/quote]
Tadaam werkt via een box of app op de smart tv.
In slechtste geval gewoon een router aanhangen voor vaste internet verbinding.
Wifi sowieso beschikbaar.
Estate Guru believer.