Enquête laatstejaarsstudent
TIP
Weet welk ziekenfonds echt bij u past! Vergelijk gratis de verschillende ziekenfondsen.
-
ceyssensjeff
- Newbie

- Contacteer:
Enquête laatstejaarsstudent
Beste, Ik ben een laatstejaarsstudent van het Sint-Augustinusinstituut Bree. Aangezien dit mijn laatste jaar is, moet ik ook stage lopen. Mijn stageopdracht is een studie uitvoeren over hoe mensen tegenover verzekeringen staan en wat ze verwachten van hun verzekeringsadviseur. Deze enquête zal dienstdoen als ondersteuning van mijn stage en is volledig anoniem. De enquête zal ongeveer een 5-tal minuten in beslag nemen. Ik wil U alvast bedanken.
Jeff Ceyssens
Helaas is het niet toegestaan om links toe te voegen, indien u de enquête wil invullen kan dit door naar enquetemaken punt be te surfen en door te klikken op voorbeelden - > zoeken naar 'hoe staat u tegenover verzekeren'
Jeff Ceyssens
Helaas is het niet toegestaan om links toe te voegen, indien u de enquête wil invullen kan dit door naar enquetemaken punt be te surfen en door te klikken op voorbeelden - > zoeken naar 'hoe staat u tegenover verzekeren'
-
ceyssensjeff
- Newbie

- Contacteer:
Re: Enquête laatstejaarsstudent
Hoe goed denkt u verzekerd te zijn?
- Zeer goed
- Goed
- Matig
- Slecht
- Zeer slecht
- Zeer goed
- Goed
- Matig
- Slecht
- Zeer slecht
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Even een vraagje terug stellen ... als ik oververzekerd ben ... ben ik dan zeer goed of zeer slecht verzekerd ?
Wat als ik bij een claim te horen krijg dat die niet gedekt is. Is dat dan de fout van de verzekering, de agent/makelaar, of van mij als klant omdat ik de uitsluitingsclausules niet correct gelezen heb.