Ervaringen met Keytrade
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
-
ParijsRobaais
- Newbie

- Contacteer:
Re: Ervaringen met Keytrade
Bij mij (iOS) werkt de app terug.
Voorlopig lijkt alles te marcheren.
Voorlopig lijkt alles te marcheren.
Alle reeds bestaande doorlopende opdrachten, worden dat automatisch instantbetalingen of moet je die allemaal opnieuw inbrengen om als instantbetaling te worden uitgevoerd?
Doorlopende opdrachten zijn nooit nergens instant.
Estate Guru believer.
Dus doorlopende opdrachten staan nog steeds pas de dag erna op de rekening van de tegenpartij?
Ik dacht dat met die instantbetalingen die nu ook meteen zouden zichtbaar zijn op de andere rekening.
Dus instantbetalingen werken nooit in de toekomst, enkel voor betalingen die je "rechtstreeks" inbrengt? Ik heb er duidelijk geen ervaring mee...
-
ParijsRobaais
- Newbie

- Contacteer:
Inderdaad, bij Keytrade kun je dus geen instantbetaling in de toekomst plannen
Bij mijn andere banken lukt dit wel.
En waarom nog steeds de keuze tussen instant en de 'oudere' overschrijving?
En de default is steeds de klassieke overschrijving?
Dit laatste geldt wel niet enkel bij Keytrade, mijn andere banken zijn in hetzelfde bedje ziek.
Laatst gewijzigd door ParijsRobaais op 27 januari 2026, 16:55, 1 keer totaal gewijzigd.
-
fryelectro
- Newbie

- Contacteer:
als ik het goed voor heb kan je bij Argenta instellen om by default instant overschrijving te doen.
Dat snap ik dus ook niet. Maak gewoon bij elke bank elke overschrijving een instantoverschrijving.ParijsRobaais schreef: ↑27 januari 2026, 16:22
En waarom nog steeds de keuze tussen instant en de 'oudere' overschrijving?
Eens een instantoverschrijving mogelijk is, waarom zou je dan nog kiezen voor een oude overschrijving
Standaard overschrijvingen zullen voor veel mensen nog steeds als "veiliger" aanvoelen, het zal eerder zijn om (ouder?) clienteel ook nog met een gerust hart bankzaken te laten doen.