Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Netbeheerders Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Netbeheerders
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Spaargids Besparingstips
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Ervaringen met Scarlet

Het leven wordt alsmaar duurder. Deel hier je tips om te besparen
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
416 berichten
  • Pagina 20 van 28
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • …
  • 28
  • Volgende
burgundy
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer burgundy
Verstuur privébericht

Re: Ervaringen met Scarlet

• Citeer

Bericht door burgundy » 3 december 2018, 11:47

Kevva schreef: ↑3 december 2018, 08:48 Ik heb een collega die vroeger voor Scarlet werkte. Zij was niet zo heel positief over haar vroegere baan.
Ze zei ook van, je hebt geluk als alles vlekkeloos werkt. Als callcenter medewerker wordt je daar ook dagelijks de huid volgescheten.

Ja bellen met iemand die niet weet waar de klepel hangt ( kan er natuurlijk zelf niks aandoen)
Als ge dan leest wordt aan het lijntje gehouden letterlijk en figuurlijk.
Kan ik ook wel eens ambetant worden aan telefoon.

haelewyn
Tijdelijk Verbannen
Tijdelijk Verbannen
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door haelewyn » 3 december 2018, 11:52

Ik heb van de meeste bedrijven waar ik gewerkt heb nadien een minder goede indruk overgehouden dan die die ik ervoor had. Dat is een nadeel van ergens gaan werken. Je ziet dan alles wat er verkeerd gaat en hoe daar wordt mee omgesprongen.
Of hoe sommige miserie door het bedrijf zelf veroorzaakt wordt zonder dat er iemand om geeft.

Op een call center wordt je overal dagelijks de huid vol gescholden. Zelfs als je bij de politie werkt onderga je dagelijks de vocale shit van anderen. DAMHIK
Mensen hebben onterecht het idee dat dat hun problemen sneller oplost. Niets is minder waar.
Of soms als mensen hun zin niet krijgen hebben ze daarna toch lol gehad, als je begrijpt wat ik bedoel.
Je toont er alleen maar mee aan dat je in je opvoeding een stukje bent overgeslagen, IMHO.

Burgundy : welkom in de club. Gelieve niet te quoten als het bericht erboven staat. Dat ervaren veel mensen hier als storend en je gaat daar gezaag mee krijgen. ;D

voodoo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer voodoo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door voodoo » 3 december 2018, 13:39

Kevva schreef: ↑3 december 2018, 08:48 Ik heb een collega die vroeger voor Scarlet werkte. Zij was niet zo heel positief over haar vroegere baan.
Ze zei ook van, je hebt geluk als alles vlekkeloos werkt. Als callcenter medewerker wordt je daar ook dagelijks de huid volgescheten.
De mensen bellen je nu eenmaal ook niet om te zeggen dat alles goed verloopt en om je te bedanken.
Van de 100.000 klanten zullen er inderdaad 50 elke dag problemen hebben.
Dat zal zo bij Scarlet zijn, maar ook bij Proximus en Telenet en ... .

Ik ben zelf klant van scarlet en ben de laaste tijd malcontent over de snelheid. Vaak ook dat ik moet resetten. Vind alleen geen goed betaalbaar alternatief.

dave1976
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer dave1976
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door dave1976 » 3 december 2018, 13:52

Als je drie keer voor hetzelfde probleem belt en ze zeggen twee keer dat het probleem opgelost zal zijn terwijl je nadien test en er niets van waar is ja sorry dan vind ik het normaal dat je de derde keer je stem verheft. Heeft dat iets met gebrek aan opvoeding te maken? Ik vind persoonlijk dat dat niet met uw voeten laten spelen is. Ik zit bij telenet en vind hun klantendienst rampzalig. Als ik iets wijzig in de produkten moet ik echt vrezen dat het fout loopt. Ik ben ook klant bij scarlet (GSM). 1 keer beroep moeten doen op de klantendienst maar ook niet zonder problemen. Hun prijzen verhogen kunnen ze allemaal maar een technisch onderlegde klantendienst is te veel gevraagd.

fid509
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer fid509
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door fid509 » 3 december 2018, 14:06

Alles moet goedkoper in de werkingskosten maar de klant betaalt meer en meer. En dat enkel om de aandeelhouders te plezieren en de bonussen van het management te kunnen betalen.
Pay peanuts, get monkeys

haelewyn
Tijdelijk Verbannen
Tijdelijk Verbannen
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door haelewyn » 3 december 2018, 14:18

dave1976 schreef: ↑3 december 2018, 13:52 Als je drie keer voor hetzelfde probleem belt en ze zeggen twee keer dat het probleem opgelost zal zijn terwijl je nadien test en er niets van waar is ja sorry dan vind ik het normaal dat je de derde keer je stem verheft. Heeft dat iets met gebrek aan opvoeding te maken? Ik vind persoonlijk dat dat niet met uw voeten laten spelen is.
We verschillen van mening. Maar het kan ook met gebrek aan verstand te maken hebben.
NIet met je voeten laten spelen kan je bijna enkel door met je portemonnee te stemmen en ergens anders klant te worden als je dat wil. Of gewoon terugbellen en opnieuw vragen..
Als er andere mogelijkheden zijn om een probleem op te lossen mag je dat natuurlijk altijd proberen, maar je stem verheffen is zinloos en IMHO een beetje dom.

Je belt iemand aan wie je wil vragen om jou te helpen. Als je direct begint te reclameren of roepen ...
Stel je voor dat JIJ daar zit. Ga je dan in 'geef acht' springen en in overdrive gaan om een probleem op te lossen ?
Je kan beter gewoon rustig je probleem uitleggen en als je ondertussen zelf kan denken waar de oorzaak ligt, dat er bij vertellen.
Als iemand mij aan het begin van een gesprek net wel of net niet al begint uit te schelden, of je dan 1 keer gelijk of 100 keer gelijk hebt of volledig ongelijk, mijn versnellingsbak gaat dan al in 'minimum medewerking'.
Ale je me daarentegen je probleem uitlegt ben ik zelf ook wel wijs genoeg om te zien dat iets al wat te lang aansleept om nog leuk te zijn ... en dan ga ik zeker een tandje bijzetten om dat probleem uit de wereld te helpen.
In mijn jobs in klantencontact eigende ik mezelf al eens zo'n problemen toe waarbij ik bleef opvolgen en de klant feedback geven over hoe ver het stond tot en met de complete oplossing van het probleem.

Jammer, maar ik ben ook een mans. Iedere medewerker van een klantendienst is maar een mens... Die als doel heeft om mensen te helpen, durf ik hopen. Al zijn er daar altijd ook anderen die het geen barst meer kan schelen. Dat is een vorm van burn out.
Het probleem wordt niet door die medewerker veroorzaakt. ZIjn familienaam is niet Scarlet of Proximus. Hij / Zij heeft 90 procent zeker niets te maken met het probleem zelf of met de eerdere pogingen tot oplossing ervan.

Ik kan je verzekeren : stem verheffen werkt in je nadeel. Rustig uitleggen en hopen dat je op iemand stoot die bereid is om een extra mile te gaan is veel beter. Overdonder die ook niet met nutteloze informatie. Luister goed naar de vragen die gesteld worden en geef daar een bondig maar volledig antwoord op.

dave1976
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer dave1976
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door dave1976 » 3 december 2018, 14:51

geen probleem om van mening te verschillen ;)
met stem verheffen bedoel ik voor mezelf iets in de trend van:" sorry maar nu moet er een oplossing komen. reeds twee keer gebeld en telkens zonder het beloofde resultaat" brullen en tieren zal ik zelden tot nooit doen.
tja ik zou die job al niet willen doen want uitleg geven aan mensen terwijl je eigen kennis beperkt is dat is om problemen vragen en dan heb ik het vooral over de technische kant. Zo ervaar ik het tenminste. Ik weet nu al welke "oplossingen" ze voorstellen maar daar heb ik geen boodschap meer aan omdat ik die zelf al uitprobeer. Ik bel enkel als deze oplossingen niet werken wat ik ook altijd deftig zeg. Op dat moment houdt het al op voor hen en moeten ze op zoek naar een echte deskundige maar die zijn zeldzaam vast te krijgen. Met als gevolg lang wachten. Gelukkig heeft telenet een gratis nummer anders zou het een kostelijke zaak worden en moeten wij de kosten dragen van een slecht functionerende klantendienst? Wij betalen toch voor zaken die zouden moeten werken?
En wat een alternatief betreft? je wil niet weten hoe vaak ik erover nadenk maar ze komen er allemaal negatief uit als ik de reacties lees?

haelewyn
Tijdelijk Verbannen
Tijdelijk Verbannen
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door haelewyn » 3 december 2018, 15:17

Ja Dave ... Ik geloof je best wel dat jij het allemaal redelijk aanpakt. Zou me verbazen anders van jou. :D Zo een kwaaie ben je hier niet.
Maar het gebeurt dat mensen beginnen te brullen vanaf het moment dat er opgenomen wordt. En dat zijn de mensen die denken dat dat helpt.. Ze zijn mis.

Het klopt dat het frustrerend is om de materie minder te begrijpen dan de klant die je aan de lijn hebt. Dat gebeurt.
Toegeven is nooit slecht. Dan is de andere vaak al iets minder gefrustreerd in dat feit.
De helpdesks die ik ken zijn allemaal anders gestructureerd.
Ik ken er waar men 100 standaardvragen kan beantwoorden en dat is alles. Als een vraag daarbuiten valt, is het een mailtje maken naar 'second line'. Die zijn altijd overbelast en een probleem van een ander gaan uitleggen in een email als de oproep en de mail samen niet meer dan 2 minuten en 30 seconden mogen duren, is niet altijd even efficient. Die berichten worden soms erg slecht opgesteld ook.. Om nog van 'onvolledig' te zwijgen.

Dat alle klantendiensten in de praktijk in hetzelfde bedje ziek zijn klopt.
Het beperken van de kosten zorgt daarvoor.. Als je minder bekwame maar goedkopere mensen aanneemt... Als je die maar opleidt om 100 vragen te beantwoorden maar vraag 101 niet...
Als je die mensen verbiedt om dingen zelf uit te zoeken gaan ze de oplossing voor zichzelf en voor de klant in kwestie nooit vinden.
Heel typisch in die omgeving (waarschijnlijk ook in andere) vind ik dat iedereen merkt hoe vierkant het draait behalve diegenen die hoger op de ladder staan en er iets aan kunnen veranderen.
Van die kant hoor je altijd dat ze goed bezig zijn en dat alles zeer goed loopt. Dat er elke dag klanten afhaken omdat dat niet zo is, is niet eens belangrijk. Jammer .... Goedkoop is beter dan Goed. Omdat er meer letters in het woord zitten zoals bij Scrabble ?

netwerken
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer netwerken
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door netwerken » 13 juni 2019, 13:15

werkt de afstandsbediening van scarlet in een gesloten kast? Bij Proximus heb je dit bij een V5 decoder, normaal gebruikt Scarlet dezelfde?

Elke76
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer Elke76
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Elke76 » 13 juni 2019, 19:51

netwerken schreef: ↑13 juni 2019, 13:15 werkt de afstandsbediening van scarlet in een gesloten kast? Bij Proximus heb je dit bij een V5 decoder, normaal gebruikt Scarlet dezelfde?
Ik heb een ouder model en los het op met een IR-extender, is nauwelijks zichtbaar en werkt prima (maar moet je natuurlijk wel nog aankopen dan).

Wurfel
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer Wurfel
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Wurfel » 16 juni 2019, 10:00

Iemand interesse om nieuwe klantactie te gebruiken bij mijn nieuwe aanmelding bij Scarlet? Even klantnummer doormailen via PB en dan 50/50 nadien?

netwerken
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer netwerken
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door netwerken » 7 oktober 2019, 21:02

netwerken schreef: ↑13 juni 2019, 13:15 werkt de afstandsbediening van scarlet in een gesloten kast? Bij Proximus heb je dit bij een V5 decoder, normaal gebruikt Scarlet dezelfde?
iemand?

joverwimp
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer joverwimp
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door joverwimp » 9 oktober 2019, 17:37

netwerken schreef: ↑7 oktober 2019, 21:02
iemand?
de afstandbediening van scarlet is van proximus

Elke76
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer Elke76
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Elke76 » 9 oktober 2019, 19:46

Ik heb mijn decoder staan in een gesloten kast en gebruik een Marmitek Invisible Control, werkt prima!

Luc_oil
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Luc_oil
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Luc_oil » 24 december 2019, 08:43

Een vraag aan mensen die klant zijn bij Scarlet (trio), worden de zenders NPO en Vitaya in HD doorgegeven of is dit nog in SD?

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

416 berichten
  • Pagina 20 van 28
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • …
  • 28
  • Volgende

Terug naar “Besparingstips”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Sitemap
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy