ervaringen met self-banking automaten van Beobank
ervaringen met self-banking automaten van Beobank
vroeger had ik geen moeite om een overschrijving te doen naar een rekening van een andere bank. Nu heb ik weer geprobeerd en ik vond het scherm zeer verwarrend, ik kon de optie overschrijvingen niet zien.na veel zoeken wel de rekeningen van mijn begunstigde kunnen vinden maar nog steeds de optie overschrijving naar andere rekening niet kunnen vinden.
Ongeveer 15 min. geduurd voordat ik de optie gevonden heb, graag ervaringen en bijkomende info, bedankt,
Ongeveer 15 min. geduurd voordat ik de optie gevonden heb, graag ervaringen en bijkomende info, bedankt,
Re: ervaringen met self-banking automaten van Beobank
Janu, ik denk dat jij de enige Spaargidser bent die nog van self-banking automaten gebruik maakt. Waarom bankier je niet comfortabel vanop je computer thuis?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
het is ook moeilijk, overal is code 4 cijfers (ook aan automaat), bij Beobank online is 5 cijfers. Als ik een tijd niet inlog kan ik het vergeten.
Daarbij zijn er 2 stappen achter mekaar en de klant weet niet waar de fout ligt eerste of tweede stap.
Beobank online is veel moeilijker dan andere banken zoals Keytrade, KBC,AXA...
Daarbij zijn er 2 stappen achter mekaar en de klant weet niet waar de fout ligt eerste of tweede stap.
Beobank online is veel moeilijker dan andere banken zoals Keytrade, KBC,AXA...
Bij Beobank kun je inloggen via itsme. Met itsme kun je op tal van applicaties inloggen en je moet maar één code onthouden.
wat is itsme? hoe werkt het? wat heeft de klant nodig?
Ook bij Beobank online als de klant bezig is met tweede stap staat de cursor nog steeds boven bij eerste stap, als men wil code tikken in kader tweede stap is nog steeds aan te tikken kader eerste stap. klant moet niet vergeten cursor naar tweede stap brengen.
Ook bij Beobank online als de klant bezig is met tweede stap staat de cursor nog steeds boven bij eerste stap, als men wil code tikken in kader tweede stap is nog steeds aan te tikken kader eerste stap. klant moet niet vergeten cursor naar tweede stap brengen.
Voor itsme heb je een smartphone nodig. Voor de rest verwijs ik je naar hun website. Je kunt er mee inloggen op tal van banken en overheidsapplicaties zoals Tax-on-Web en Mypension.
De software van Beobank is nooit bij de meest moderne of gebruiksvriendelijke maar op smartphone lukt het mij alleszins om er alles mee te doen wat er te doen is.
Self bank : geen idee. Nog nooit gebruikt van Beobank.
Self bank : geen idee. Nog nooit gebruikt van Beobank.
Al jaren geen gebruik gemaakt van selfbank toestel.
App en onlinebanking van beo werken goed voor mij.
MISSCHIEN investeert men niet meer in de software van de minst gebruikte kanalen, zijnde de automaten?
App en onlinebanking van beo werken goed voor mij.
MISSCHIEN investeert men niet meer in de software van de minst gebruikte kanalen, zijnde de automaten?
hoi, iemand enig idee waarom in niet kan inloggen op mijn keytrade account ? ik had eerder nooit een probleem, ik kan alles surfen maar inloggen blijft het icoontje maar draaien, ik probeerde op alle browsers, als ik mijn gsm connect - peer met mijn computer werkt het wel ... wifi instelling of browser ? keytrade wist me te vertellen dat het probleem bij mij ligt. cookies al eens verwijdert maar helpt ook niet. HELP
Heb je je PC al eens herstart?
Als iets niet wil werken is het steeds een goed idee het eens te proberen via een 'incognitovenster'. In de veronderstelling dat het google chrome is; rechtsbovenaan de drie verticale bolletjes (de menuknop), klik daarop. Menu klapt uit. 3de optie. NIeuw venster gaat open met een donkere layout. Gebruik dat venster. U zal dan wel de Keytrade-gebruikersnaam moeten invullen.
Er zijn twee opties; via de softkey; QR-code scannen met de app. Of de hardkey; dat kleine toestelletje, nummerbakje. Probeer beide indien mogelijk.
Er zijn twee opties; via de softkey; QR-code scannen met de app. Of de hardkey; dat kleine toestelletje, nummerbakje. Probeer beide indien mogelijk.
-
- Full Member
- Contacteer:
Bij keytrade heb ik ook soms problemen om in te loggen, zelfs met bakje. Blijft dan inderdaad eindeloos draaien.
Return portefeuille edelmetalen sinds 2016: +600%