Ethias Assistance ?
Ethias Assistance ?
Zijn er mensen die ervaring hebben met Ethias Assistance ?
Het volledige gezin wereldwijd verzekerd alsook uw voertuigen vanaf uw woning en in heel geografisch Europa.
Voor twee wagens komt dit op €144 en in mijn geval €114 omdat ik al een woningverzekering heb bij Ethias.
https://www.ethias.be/part/nl/bijstands ... lping.html
Het volledige gezin wereldwijd verzekerd alsook uw voertuigen vanaf uw woning en in heel geografisch Europa.
Voor twee wagens komt dit op €144 en in mijn geval €114 omdat ik al een woningverzekering heb bij Ethias.
https://www.ethias.be/part/nl/bijstands ... lping.html
Re: Ethias Assistance ?
Ik heb dat....
Zeer tevreden over de assistance die ze leveren.
Medische kosten in Azië... Pechverhelping... Meerdere keren gebruik van gemaakt.
Verschil met Touring of vab :
Als je vaak in panne valt vlieg je bij Ethias wel snel buiten.
Ethias stuurt een depanneur, een extern bedrijf. Die slepen je vaker af naar een garage waar Touring of vab eerder gaan proberen om de panne op te lossen.
Echte concurrenten : Belfius of ING assistance liggen meest in de lijn qua risicodekking en prijs.
Wat zijn je twijfels ?
Er zijn nog topics over te vinden....
pechverhelping-touring-of-vab-t15181.ht ... verhelping
Zeer tevreden over de assistance die ze leveren.
Medische kosten in Azië... Pechverhelping... Meerdere keren gebruik van gemaakt.
Verschil met Touring of vab :
Als je vaak in panne valt vlieg je bij Ethias wel snel buiten.
Ethias stuurt een depanneur, een extern bedrijf. Die slepen je vaker af naar een garage waar Touring of vab eerder gaan proberen om de panne op te lossen.
Echte concurrenten : Belfius of ING assistance liggen meest in de lijn qua risicodekking en prijs.
Wat zijn je twijfels ?
Er zijn nog topics over te vinden....
pechverhelping-touring-of-vab-t15181.ht ... verhelping
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Je zou de polissen eens kunnen lezen en vergelijken.
Maar ik zou denken dat Ethias prima is...
Bekijk eens wat het verschil is tussen de uitbetaalde maxima buiten Europa bv...
Ethias heeft ook een duurdere polis daarvoor maar volgens hen is die vooral nuttig als je
een ouder voertuig hebt (limiet op de leeftijd van je auto in de Basispolis), of als je naar de USA reist ( of landen waar medische verzorging erg duur is).
Maar ik zou denken dat Ethias prima is...
Bekijk eens wat het verschil is tussen de uitbetaalde maxima buiten Europa bv...
Ethias heeft ook een duurdere polis daarvoor maar volgens hen is die vooral nuttig als je
een ouder voertuig hebt (limiet op de leeftijd van je auto in de Basispolis), of als je naar de USA reist ( of landen waar medische verzorging erg duur is).
Dat ga ik eens verder uitzoeken.