ethias first pensioensparen 3% gewaarborgde intrest levenslang
TIP
Gebruik onze vergelijkers pensioensparen via verzekering
- pensioensparen via fonds
-
gast9876
ethias first pensioensparen 3% gewaarborgde intrest levenslang
"Goed om te weten : elke nieuwe storting geniet op dit ogenblik een gewaarborgde interest van 3% en dit tijdens de hele duurtijd van uw contract !"
dit las ik in een reclamemail van ethias (klant van ethias first)
Is dit nieuw?
dit las ik in een reclamemail van ethias (klant van ethias first)
Is dit nieuw?
Re: ethias first pensioensparen 3% gewaarborgde intrest levenslang
Voor zover ik weet is dit altijd zo geweest.
Ik heb vorig jaar nog een brief in het voorjaar gekregen van Ethias waarin ze aangaven dat de interest (toen nog 3,5%) ging zakken naar 3%. Ik kon toen nog geld storten aan 3,5% tot een bepaalde datum.
Het percentage waarbij je het geld stort, blijft gedurende de hele looptijd van het contract gelden.
Ik heb vorig jaar nog een brief in het voorjaar gekregen van Ethias waarin ze aangaven dat de interest (toen nog 3,5%) ging zakken naar 3%. Ik kon toen nog geld storten aan 3,5% tot een bepaalde datum.
Het percentage waarbij je het geld stort, blijft gedurende de hele looptijd van het contract gelden.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
gast9876
Ik bedoelde dat de rente terug verhoogd is (heb mij verkeerd uitgedrukt)....Filip3 schreef: Voor zover ik weet is dit altijd zo geweest.
Ik wacht misschien tot augustus (meestal een tombola bij ethias), ondertussen gaan de rentes toch niet meer zakken....
Heb het eens nagekeken:
in 2007 was de gewaarborgde rente 3,6%
tot april-mei 2008 nog steeds 3,6%, hierna 3%
2009 3%
Dus ik denk niet dat de rente verhoogd is.
Ik wacht altijd tot in december om het volledige bedrag te storten, tenzij de rente gaat zakken (in 2008), of er iets speciaals is
in 2007 was de gewaarborgde rente 3,6%
tot april-mei 2008 nog steeds 3,6%, hierna 3%
2009 3%
Dus ik denk niet dat de rente verhoogd is.
Ik wacht altijd tot in december om het volledige bedrag te storten, tenzij de rente gaat zakken (in 2008), of er iets speciaals is