europese overschrijving : bankkosten ?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: europese overschrijving : bankkosten ?
Mijn man heeft zo geen brief gekregen van ing, maar zijn inkomen is er al sinds jaren gedomicilieerd.
Blijkbaar zal hij daarvoor dus niet in aanmerking komen, ook niet als hij van zichtrekening verandert.
Maar eigenlijk ging mijn vraag ivm "domicilieringen" over betalingen van electriciteit, ziekenkas, abonnementen, enz...
Dus of men die zélf electronisch kan ingeven op de ing-lion-account.
Ik vind daar namelijk niets van terug op hun website.
Wij hébben beiden namelijk al internet-zichtrekeningen, maar bij sommige bestaat die mogelijkheid (nog) niet.
Blijkbaar zal hij daarvoor dus niet in aanmerking komen, ook niet als hij van zichtrekening verandert.
Maar eigenlijk ging mijn vraag ivm "domicilieringen" over betalingen van electriciteit, ziekenkas, abonnementen, enz...
Dus of men die zélf electronisch kan ingeven op de ing-lion-account.
Ik vind daar namelijk niets van terug op hun website.
Wij hébben beiden namelijk al internet-zichtrekeningen, maar bij sommige bestaat die mogelijkheid (nog) niet.
Ik heb het juist eens even uitgetest. Het zou wel degelijk electronisch gaan.
De naam v/d de bestemmeling wordt gevraagd, en dan krijg je een hele lijst, waar je de "erkenningsnummer" moet aanklikken.
Omdat ik geen effectieve domicilierng wil ingeven, ben ik wel tijdig gestopt, maar ben
er 100% zeker van dat het bij ing ook electronisch gaat.
De naam v/d de bestemmeling wordt gevraagd, en dan krijg je een hele lijst, waar je de "erkenningsnummer" moet aanklikken.
Omdat ik geen effectieve domicilierng wil ingeven, ben ik wel tijdig gestopt, maar ben
-
- VIP member
- Contacteer:
Ja dat gaat, ik heb dat met mijn GSM factuur gedaan. Maar ik heb het maar snel afgeschaft, want als ze "toevallig" eens te veel aanrekenen dan heb je natuurlijk al gestort ...paul schreef: Ik heb het juist eens even uitgetest. Het zou wel degelijk electronisch gaan.
Idd bij ing lukt dit wel
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Ik kan numet de digipass blijkbaar bij Argenta wel SEPA overschrijvingen doen.
Of het gratis is moet ik eens nakijken.
Of het gratis is moet ik eens nakijken.