Federale Arizona-regering
Re: Federale Arizona-regering
Ik krijg zowaar met je te doen.VincentVega schreef: ↑Gisteren 11:22
Dat geldt trouwens niet enkel voor top CEO's. Ikzelf zie bij elke euro loonstijging die ik krijg dat er ruim 50% BV en 13,07% SZ afgaat en dus nog amper 36,93% overblijft voor mezelf.

En dat het dan net Bart Quisling is die nalaat je hiervan te verlossen.
Bart Quisling die jaren en jaren verkondigde dat werken meer moest lonen en er te zullen voor de werkende Vlamingen.
Of zou Bartje Quisling vinden dat ‘uitgerekend jij’ niet voldoende werkt of tot de soort behoort dat maar verder mag beroofd worden … ?

“De kracht van verandering”
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Ik heb er alvast wat rubber van mijn banden achtergelaten, gratis en voor niks. Dat mogen ze gebruiken om de gaten in hun wegdek op te vullen

Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
- voorheenCP1234
- VIP member
- Contacteer:
Hij zal weldra nog wat extra belastingen krijgen van "crazy" Theo Quisling die denkt dat hij aan het kerstshoppen is ...KV schreef: ↑Gisteren 19:01Ik krijg zowaar met je te doen.VincentVega schreef: ↑Gisteren 11:22
Dat geldt trouwens niet enkel voor top CEO's. Ikzelf zie bij elke euro loonstijging die ik krijg dat er ruim 50% BV en 13,07% SZ afgaat en dus nog amper 36,93% overblijft voor mezelf.
![]()
En dat het dan net Bart Quisling is die nalaat je hiervan te verlossen.
Bart Quisling die jaren en jaren verkondigde dat werken meer moest lonen en er te zullen voor de werkende Vlamingen.
Of zou Bartje Quisling vinden dat ‘uitgerekend jij’ niet voldoende werkt of tot de soort behoort dat maar verder mag beroofd worden … ?![]()
“De kracht van verandering”
Maar je denkt veel te extreem KV, dankzij Bartje Quisling gaan we maar de dieperik in, met de "extremisten" zouden we er al inzitten volgens Vivi; dus moet Bartje Quisling wel goed bezig zijn volgens onze brave jongen ...

Make Spaargids " Great Again ! "
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Extreem-rechts (Blok) meets extreem-links (PVDA) … again
De geschiedenis herhaalt zich

De geschiedenis herhaalt zich

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Een beetje zoals Bartje Quisling -als historicus zijnde- de geschiedenis alle eer aan doet en er voor zorgt dat we als klein landje aan de wereldtop blijven staan van marginaal ridicuul hoge belastingen voor werkendenVincentVega schreef: ↑Gisteren 20:51 Extreem-rechts (Blok) meets extreem-links (PVDA) … again![]()
De geschiedenis herhaalt zich![]()
IMG_1636.jpeg
IMG_1634.jpeg

- voorheenCP1234
- VIP member
- Contacteer:
Volgens mij waren onze Vivi zijn familie tijdens de 2 wereldoorlogen een beetje collaborateurs of oorlog profiteurs en heeft hij daarvoor zo'n eindeloze affectie voor Bartje Quisling en tevens een eindeloze fixatie voor massamoordenaars ...KV schreef: ↑Gisteren 21:32Een beetje zoals Bartje Quisling -als historicus zijnde- de geschiedenis alle eer aan doet en er voor zorgt dat we als klein landje aan de wereldtop blijven staan van marginaal ridicuul hoge belastingen voor werkendenVincentVega schreef: ↑Gisteren 20:51 Extreem-rechts (Blok) meets extreem-links (PVDA) … again![]()
De geschiedenis herhaalt zich![]()
IMG_1636.jpeg
IMG_1634.jpeg![]()

- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
voorheenCP1234 schreef: ↑Gisteren 22:20Volgens mij waren onze Vivi zijn familie tijdens de 2 wereldoorlogen een beetje collaborateurs of oorlog profiteurs en heeft hij daarvoor zo'n eindeloze affectie voor Bartje Quisling en tevens een eindeloze fixatie voor massamoordenaars ...![]()
Zowel collaborateurs als adepten van massamoordenaars moet je bij het Blok zoeken

Of in jouw familie

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- voorheenCP1234
- VIP member
- Contacteer:
En dat weet je omdat jij een Blokker bent ? Mooi dat je uit de kast komt Vivi Quisling, goed van je, brave jongen ...VincentVega schreef: ↑Gisteren 22:29voorheenCP1234 schreef: ↑Gisteren 22:20
Volgens mij waren onze Vivi zijn familie tijdens de 2 wereldoorlogen een beetje collaborateurs of oorlog profiteurs en heeft hij daarvoor zo'n eindeloze affectie voor Bartje Quisling en tevens een eindeloze fixatie voor massamoordenaars ...![]()
Zowel collaborateurs als adepten van massamoordenaars moet je bij het Blok zoeken
Of in jouw familie![]()
IMG_1639.jpeg
IMG_1578.jpeg

Jah! Dat zal wel meevallen zeker met zo'n salaris?
Bron: het internet.
Ik dacht dat je ging zeggen dat we de Vlaamse wegen dringend wat meer moeten laten verloederen on solidair te zijn,
Bron: het internet.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Uit de kast komen ... daar ken jij ongetwijfeld alles vanvoorheenCP1234 schreef: ↑Vandaag 01:12En dat weet je omdat jij een Blokker bent ? Mooi dat je uit de kast komt Vivi Quisling, goed van je, brave jongen ...VincentVega schreef: ↑Gisteren 22:29
Of in jouw familie![]()
IMG_1639.jpeg
IMG_1578.jpeg
![]()

- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Dat is ook een manier om zich solidair te tonen