Federale Arizona-regering
Re: Federale Arizona-regering
Inderdaad, zeer merkwaardig. Het was een thema bij de verkiezingen, het was een onderwerp tijdens de regerginsonderhandelingen, het is een deel van het regeerakkoord en het is bijna alke dag in het nieuws. Alsof dat nog niet genoeg is kregen ze zelfs een persoonlijke brief in de bus. Gelukkig is er nog de vakbond die hen informeert. (En uitlegt dat je ook knelpunt-opleidingen kunt volgen. Niet om dan een knelpuntberoep te gaan uitoefenen, maar om toch langer een werkloosheidsuitkering te kunnen ontvangen).
Bron: het internet.
En waarom mag dit niet gezegd worden denk jij ? Geen polarisatie bij NVA ? Geen polarisatie bij BDW ? Jij moet nog heel veel leren denk ik. Leer eens politici te doorgronden aub.JustSpike schreef: ↑Vandaag 10:10Je kunt veel zeggen van BDW, maar alleszins niet dit. Polarisatie is iets wat je eerder terugvindt bij PVDA, Vooruit en Vl Belang.
Maar wanneer iemand zijn standpunten articuleert dan zie jij dat wellicht al als poarisatie. Zo kun je natuurlijk geen discussie voeren.
Ik kom nog eens terug op het openingscollege van BDW aan de RUG. Hij krijgt daar een open blaadje voor een zaal vol groen-achter-hun-oren rekruten. Wie heeft dit in scène gezet ? Carl De Vos ? De NVA ? BDW ? Guess who ?
Waar heb jij het over man? Een politicus uitnodigen op het openingscollege politicologie aan de UGent is niet alleen een vrij gangbaar iets, het is een jaarlijkse traditie. BDW is eerste minister van dit land. Is dat dan zo'n eigenaardige keuze?
De keuze wordt gemaakt door Carl De Vos (in samenwerking met collega’s zoals Nicolas Bouteca). en is inhoudelijk gemotiveerd: men kiest een politicus die op dat moment maatschappelijk relevant is, bijvoorbeeld door een recente verkiezingsoverwinning, beleidsbeslissing of publieke controverse.
Vorig jaar was het Louis Bouchez.
Wie zou jij uitnodigen?
Bron: het internet.
Ik zou mijzelf uitnodigen. Wat ik zelf doe, doe ik immers beter.JustSpike schreef: ↑Vandaag 14:27Waar heb jij het over man? Een politicus uitnodigen op het openingscollege politicologie aan de UGent is niet alleen een vrij gangbaar iets, het is een jaarlijkse traditie. BDW is eerste minister van dit land. Is dat dan zo'n eigenaardige keuze?
De keuze wordt gemaakt door Carl De Vos (in samenwerking met collega’s zoals Nicolas Bouteca). en is inhoudelijk gemotiveerd: men kiest een politicus die op dat moment maatschappelijk relevant is, bijvoorbeeld door een recente verkiezingsoverwinning, beleidsbeslissing of publieke controverse.
Wie zou jij uitnodigen?
Je gaat op Trump lijken.chesini schreef: ↑Vandaag 15:01Ik zou mijzelf uitnodigen. Wat ik zelf doe, doe ik immers beter.JustSpike schreef: ↑Vandaag 14:27
Waar heb jij het over man? Een politicus uitnodigen op het openingscollege politicologie aan de UGent is niet alleen een vrij gangbaar iets, het is een jaarlijkse traditie. BDW is eerste minister van dit land. Is dat dan zo'n eigenaardige keuze?
Wie zou jij uitnodigen?

Ik wil niet op Trump lijken hoor. Maar ik kan zeker een betoog van 50 slides maken waarop alle olifanten staan, ook de grote die BDW niet wil gezien hebben.