Federale Arizona-regering
Re: Federale Arizona-regering
Indien er nog in autoindustrie was in België zou ik dit nog deels begrijpen maar in dit geval valt daar toch nog aardig wat geld te rapen.
Misschien ook eens woningverhuur gaan belasten, maar dit zal ook een heilig huisje zijn veronderstel ik? Valt volgens mij nog veel te rapen.
- KleineSpaarder
- Hero Member
- Contacteer:
Bij elke discussie over hoe schandalig hoog de belastingen zijn, zijn er altijd die vinden dat ze nog hoger moeten zijn

Jij hebt geen firmawagen. Je verhuurt geen huis. Dus moeten ze dat nog zwaarder belasten.
Trumps MAGA = MAPA: Make Americans Poor Again
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1itue3l/een_overzicht_voor_het_boycotten_van_amerikaanse/
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1itue3l/een_overzicht_voor_het_boycotten_van_amerikaanse/
Inderdaad, juist minder belasten en de uitgaven eens dik verminderen.KleineSpaarder schreef: ↑Gisteren 21:08Bij elke discussie over hoe schandalig hoog de belastingen zijn, zijn er altijd die vinden dat ze nog hoger moeten zijn![]()
Jij hebt geen firmawagen. Je verhuurt geen huis. Dus moeten ze dat nog zwaarder belasten.
Beter voor de economie en de toekomst.
Ik ben best bereid om meer belasting te betalen om onze verzorgingsstaat te redden.
Ik ga met de fiets werken en heb geen firmawagen nodig maar in het bedrijf waar ik werk rijden er een 1000tal rond.JOKER247 schreef: ↑Gisteren 21:34Inderdaad, juist minder belasten en de uitgaven eens dik verminderen.KleineSpaarder schreef: ↑Gisteren 21:08 Bij elke discussie over hoe schandalig hoog de belastingen zijn, zijn er altijd die vinden dat ze nog hoger moeten zijn![]()
Beter voor de economie en de toekomst.
De werkgever lacht hiermee en de overheid kost het bergen geld.
Ik wist trouwens niet dat firmawagens en huizen verhuren zwaar belast waren.

Van uitgaven verminderen is nooit veel sprake geweest in Brussel.
- VincentVega
- Hero Member
Werklozen die nog ruim 10 jaar moeten doen voor hun pensioen maar geen enkele moeite doen om werk te vinden. Een werkloosheidsvergoeding is voor werkzoekenden, niet voor werkonwilligen

Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Btw van 21 naar 23% en bijkomend tarief 33% voor luxe wagens en vliegreizen , indexsprong op pensioen en lonen , RV 33 ipv 30% , flexijobs normaal belasten…Ook een welgemeende proficiat overigens aan professor VDB voor zijn verjaardag (70) en de heer De Croo voor zijn nieuwe baan.
- KleineSpaarder
- Hero Member
- Contacteer:
Dan moet je er ook niets over zeggen. Van jaloezie wordt niemand beter. Van onwetendheid ook niet.
Blijft het feit dat jij vindt dat ze meer moeten belasten waar jij geen last van hebt.
Trumps MAGA = MAPA: Make Americans Poor Again
Ja, heel goed. En de personenbelasting vanaf 24.000 euro naar 88% en bvba belasting 70%. Dan is het probleem binnen 1 jaar opgelost.Brembos schreef: ↑Gisteren 22:35Btw van 21 naar 23% en bijkomend tarief 33% voor luxe wagens en vliegreizen , indexsprong op pensioen en lonen , RV 33 ipv 30% , flexijobs normaal belasten…Ook een welgemeende proficiat overigens aan professor VDB voor zijn verjaardag (70) en de heer De Croo voor zijn nieuwe baan.
Woningnood, files, parkeerruimte, kleinere klassen op scholen, millieuprobleem, alles ook meteen opgelost. Ook geen bedrijven meer die vuile dampen uitstoten, geen charters meer. Kortom een paradijs met 85.000 inwoners, waarvan 2375 ministers, 79000 ambtenaren en 3625 gepensioneerden.. De rest is dan geëmigreerd.

-
- Jr. Member
- Contacteer:
24.000 euro per jaar, dat is 2.000 euro per maand. Meer heeft een mens niet nodig om deftig te kunnen leven.JOKER247 schreef: ↑Gisteren 23:04Ja, heel goed. En de personenbelasting vanaf 24.000 euro naar 88% en bvba belasting 70%. Dan is het probleem binnen 1 jaar opgelost.Brembos schreef: ↑Gisteren 22:35
Btw van 21 naar 23% en bijkomend tarief 33% voor luxe wagens en vliegreizen , indexsprong op pensioen en lonen , RV 33 ipv 30% , flexijobs normaal belasten…Ook een welgemeende proficiat overigens aan professor VDB voor zijn verjaardag (70) en de heer De Croo voor zijn nieuwe baan.
Alles daarboven mogen ze aan 100% belasten. Meteen alle problemen opgelost en voldoende over om iedereen een leefloon van eveneens 2.000 euro per maand te betalen. Een brood kost voor iedereen even veel.
Precies. Nog even er over denken wie dat leefloon gaat betalen misschien. Maar daar vinden we wel wat op.Huisjetuintjefietsje schreef: ↑Gisteren 23:3424.000 euro per jaar, dat is 2.000 euro per maand. Meer heeft een mens niet nodig om deftig te kunnen leven.
Alles daarboven mogen ze aan 100% belasten. Meteen alle problemen opgelost en voldoende over om iedereen een leefloon van eveneens 2.000 euro per maand te betalen. Een brood kost voor iedereen even veel.
BTW algemeen omhoog nee. bpaalde product categorieën zoals luxe producten wel;Brembos schreef: ↑Gisteren 22:35 Btw van 21 naar 23% en bijkomend tarief 33% voor luxe wagens en vliegreizen , indexsprong op pensioen en lonen , RV 33 ipv 30% , flexijobs normaal belasten…Ook een welgemeende proficiat overigens aan professor VDB voor zijn verjaardag (70) en de heer De Croo voor zijn nieuwe baan.
Bijkomend tarief 33%, OK, al snij ik daarmee in mijn eigen vel. Was trouwens ook al zo toen ik kind was voor dure auto's - die kregen toen een * achter het model bij Autogids;
Indexsprong, OK - desnoods centen maar geen procenten;
RV : afblijven of het wordt volgend jaar 35% en dan 40% etc. ;
Flexijobs belasten, OK.
En die 2 proficiats kunnen de hoogste boom in voor dat incompetent beroepsprofitariaat & postjespakkerij van de bovenste plank!!
Was maar een grapje hoor.KleineSpaarder schreef: ↑Gisteren 22:55Dan moet je er ook niets over zeggen. Van jaloezie wordt niemand beter. Van onwetendheid ook niet.
Blijft het feit dat jij vindt dat ze meer moeten belasten waar jij geen last van hebt.
Ik zie enkel in mijn vriendenkring mensen die lachen met beleggers en 5 tot zelfs 20 appartementen verhuren en daar een extra inkomen zo goed als onbelast van hebben. De vraag is of dat dan zo eerlijk is tegenover al die anderen?
In ieder geval als de ministers op deze manier hun miljarden moeten gaan zoeken dan zal er weer niet veel van in huis komen.