Federale Arizona-regering
Re: Federale Arizona-regering
Als je bedrogen wordt mag je je ook bedrogen voelen. Dat past niet in jullie kraam. Ik weet het.vortex schreef: ↑23 oktober 2025, 15:53
LOL, ze moeten op links wel weten wat ze willen hé, klagen steen en been dat een index aanpassing gunstiger is voor de hoge lonen en nu het tegenovergestelde op tafel ligt zou het alweer onrechtvaardig zijn. Klopt iets niet hé, wel mooi voorbeeld van hoe de afgunst zich altijd bedrogen voelt![]()
Ik vind dit een mooi voorbeeld van het feit dat rechts altijd denkt dat ze mensen in vakjes mogen steken.
'Links' en 'haelewyn' zijn geen synoniemen.
Ik ben niet links en niet rechts. Enkel mezelf.
Het blijft dus weer bij de gewone zever, waarmee jullie jezelf enorm verstandig vinden. Ik zie enkel zever.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 24 oktober 2025, 18:14, 2 keer totaal gewijzigd.
- KleineSpaarder
- Hero Member

- Contacteer:
Heb je hier nog steeds geen voorbeelden van?
Telkens als jij en Carpenoctem het over cijfers en feiten hebben, geraken jullie direct in de knoei. Gemanipuleerde foto's, holle slogans, fake citaten, bewust verkeerd geinterpreteerde cijfers ... zoveel je wilt. Maar een discussie open en eerlijk voeren? Lukt nooit.
Trumps MAGA = MAPA: Make Americans Poor Again
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1itue3l/een_overzicht_voor_het_boycotten_van_amerikaanse/
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1itue3l/een_overzicht_voor_het_boycotten_van_amerikaanse/
Ik geef je 4 voorspellingen:KleineSpaarder schreef: ↑Gisteren 18:14Heb je hier nog steeds geen voorbeelden van?
Telkens als jij en Carpenoctem het over cijfers en feiten hebben, geraken jullie direct in de knoei. Gemanipuleerde foto's, holle slogans, fake citaten, bewust verkeerd geinterpreteerde cijfers ... zoveel je wilt. Maar een discussie open en eerlijk voeren? Lukt nooit.
De 190 miljard van Euroclear gaan naar Oekraine.
Bart De Wever gaat geen regeringsakkoord vinden als hij niet snoeit in het aantal ambtenaren en in de subsidies. Hij gaat nooit een begrotingsevenwicht bereiken zonder ingreep op deze punten. Bovendien zal hij Belfius, Fortis en Ethias moeten verkopen.
Zonne-energie en windenergie nemen het over van kernenergie. Er zullen geen nieuwe kerncentrales gebouwd worden in BE.
Brussel is ondergefinancierd. En dat wordt vandaag al bevestigd door de National Bank van Belgie.
- KleineSpaarder
- Hero Member

- Contacteer:
Trollen ... trollen .... altijd maar trollen ...
Je beweerde dat je doorgaans gelijk had met je analyses.
Zelfde taktiek als Carpenoctem. Nooit een discussie correct kunnen voeren.
- VincentVega
- Hero Member

… in tegenstelling tot jijzelf die niet denkt in termen van links of rechts en mensen niet in vakjes steekt
En van enige verzuring is bij jou natuurlijk ook geen sprake
Kan en mag allemaal op het forum van Spaargids
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
3 en 4 zijn vandaag al uitgekomen. Vraag de cijfers op van de FOD Eenergie voor September 25. Om te zien dat alternatieve energie het al haalt op kernenergie. Terwijl men hier nog altijd beweert dat er 8 nieuwe kerncentrales nodig zijn.KleineSpaarder schreef: ↑Gisteren 18:23Trollen ... trollen .... altijd maar trollen ...
En vandaag de Nationale Bank op kanaal-z. Brussel is ondergefinancierd. Wat men hier ook niet wou geweten hebben.
Laatst gewijzigd door chesini op 24 oktober 2025, 18:44, 2 keer totaal gewijzigd.
De obsessie waarmee sommige forumleden Spaargidsers per sé willen indelen in links of rechts tart alle verbeelding. Ik heb dit nooit voorheen meegemaakt.haelewyn schreef: ↑Gisteren 18:07Als je bedrogen wordt mag je je ook bedrogen voelen. Dat past niet in jullie kraam. Ik weet het.vortex schreef: ↑23 oktober 2025, 15:53
LOL, ze moeten op links wel weten wat ze willen hé, klagen steen en been dat een index aanpassing gunstiger is voor de hoge lonen en nu het tegenovergestelde op tafel ligt zou het alweer onrechtvaardig zijn. Klopt iets niet hé, wel mooi voorbeeld van hoe de afgunst zich altijd bedrogen voelt![]()
Ik vind dit een mooi voorbeeld van het feit dat rechts altijd denkt dat ze mensen in vakjes mogen steken.
'Links' en 'haelewyn' zijn geen synoniemen.
Ik ben niet links en niet rechts. Enkel mezelf.
Het blijft dus weer bij de gewone zever, waarmee jullie jezelf enorm verstandig vinden. Ik zie enkel zever.
Dat moet jij zeggen. Ik heb vandaag gezegd dat Bart De Wever geen ballen aan zijn lijf heeft om een vuist te maken naar Poetin en de 190 Miljard Eur aan Oekraine te geven. En dat zijn Europese carriere nu al gedaan is.KleineSpaarder schreef: ↑Gisteren 18:23Trollen ... trollen .... altijd maar trollen ...
En wat is Uw reactie ? Geef mij het betrokken vonnis. Als dat een discussie is, amai.
Battle of the Trolls

- KleineSpaarder
- Hero Member

- Contacteer:
En maar liegen en maar liegen. Net zoals Carpenoctem. Onmogelijk een normale discussie te voeren.chesini schreef: ↑Gisteren 18:50Dat moet jij zeggen. Ik heb vandaag gezegd dat Bart De Wever geen ballen aan zijn lijf heeft om een vuist te maken naar Poetin en de 190 Miljard Eur aan Oekraine te geven. En dat zijn Europese carriere nu al gedaan is.KleineSpaarder schreef: ↑Gisteren 18:23
Trollen ... trollen .... altijd maar trollen ...
En wat is Uw reactie ? Geef mij het betrokken vonnis. Als dat een discussie is, amai.
Dit is wanneer ik over het vonnis begonnen ben. Geen sprake van De Wever en zijn ballen.
KleineSpaarder schreef: ↑Gisteren 15:51Welke wet zegt dat? De Belgische wet? De internationale wet?
Welke rechtbank heeft geoordeeld dat de tegoeden aangeslagen moeten worden?
Welk vonnis, van welke rechtbank?
Of is het genoeg dat jij dat vindt?
Blijft mijn oorspronkelijk standpunt dat tegoeden van oorlogsmisdadigers als Poetin wettelijk in beslag moeten genomen worden. Russen staan niet boven de wet. Poetin nog minder.KleineSpaarder schreef: ↑Gisteren 19:45En maar liegen en maar liegen. Net zoals Carpenoctem. Onmogelijk een normale discussie te voeren.chesini schreef: ↑Gisteren 18:50
Dat moet jij zeggen. Ik heb vandaag gezegd dat Bart De Wever geen ballen aan zijn lijf heeft om een vuist te maken naar Poetin en de 190 Miljard Eur aan Oekraine te geven. En dat zijn Europese carriere nu al gedaan is.
Dit is wanneer ik over het vonnis begonnen ben. Geen sprake van De Wever en zijn ballen.
KleineSpaarder schreef: ↑Gisteren 15:51
Welke wet zegt dat? De Belgische wet? De internationale wet?
Welke rechtbank heeft geoordeeld dat de tegoeden aangeslagen moeten worden?
Welk vonnis, van welke rechtbank?
Of is het genoeg dat jij dat vindt?
Aangevuld met mijn standpunt dat Bart De Wever geen ballen aan zijn lijf heeft om tegen Poetin in te gaan en de 190 Miljard over te dragen aan Oekraine.
En dat zijn Europese carriere nu al gedaan is.
Duidelijk qua standpunt denk ik.
Laatst gewijzigd door chesini op 24 oktober 2025, 19:56, 1 keer totaal gewijzigd.
In mijn ogen heeft hij heel veel aanzien verworven hierdoor. Ook bij andere Europese leiders. En bij Belgische kiezers. Premier zijn is meer dan over frigobons en indexsprongen leuteren. Geen meeloper zijn.
Wel erg persoonlijk n.m.m. en niet onderbouwd door objectieve redenen.chesini schreef: ↑Gisteren 19:51Blijft mijn oorspronkelijk standpunt dat tegoeden van oorlogsmisdadigers als Poetin wettelijk in beslag moeten genomen worden. Russen staan niet boven de wet. Poetin nog minder.KleineSpaarder schreef: ↑Gisteren 19:45
En maar liegen en maar liegen. Net zoals Carpenoctem. Onmogelijk een normale discussie te voeren.
Aangevuld met mijn standpunt dat Bart De Wever geen ballen aan zijn lijf heeft om tegen Poetin in te gaan en de 190 Miljard over te dragen aan Oekraine.
En dat zijn Europese carriere nu al gedaan is.
Duidelijk qua standpunt denk ik.
- VincentVega
- Hero Member

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid