Federale Arizona-regering
Re: Federale Arizona-regering
Ik heb alvast mijn tegenvoorstel gedaan. Betaal die miljarden gewoon zelf, uit eigen zak, en als onderdeel van een vredesakkoord met Rusland zet je het geld in om Oekraine mee te heropbouwen. Eenvoudig is dat niet, want Putin is geen geintereseerde partij. Het lijkt er zelfs op dat hij een dezer dagen zijn objectief voor de "speciale militaire operatie" zal bereiken. Drie jaar later dan voorien en met talloze doden, maar toch.
Bron: het internet.
Allee weeral een nieuwe nick gevonden.
En Je hebt het al kunnen lezen.
Veel van de personen in terzake dragen een donker zwart rechts vestje.
De Decker is ook een linkse zeker.
Zoals Mia, Baert zijn allemaal linkse die worden opgevoerd ...
Maar o wee als er eens iemand van de Vub een uitspraak doet, hopelijk heb je begrepen wat die vertelde, alhoewel het niet in het rechtse kraam past.
is iets anders dan altijd maar afgeven op volgens rechts profiteurs, terwijl ze zelf de grootste profiteurs zijn.
Estate Guru believer.
Ben je wel goed wijs ? Komaan zeg. Is dat onze solidariteit met Oekraine ? Chesini gaat een donatie doen van 190 miljard eur aan Oekraine. Is dat een redelijk tegenvoorstel ?JustSpike schreef: ↑Vandaag 15:39Ik heb alvast mijn tegenvoorstel gedaan. Betaal die miljarden gewoon zelf, uit eigen zak, en als onderdeel van een vredesakkoord met Rusland zet je het geld in om Oekraine mee te heropbouwen. Eenvoudig is dat niet, want Putin is geen geintereseerde partij. Het lijkt er zelfs op dat hij een dezer dagen zijn objectief voor de "speciale militaire operatie" zal bereiken. Drie jaar later dan voorien en met talloze doden, maar toch.
Oh pardon, mijn fout, ik wist niet dat jij die 190 miljard ging doneren! Ik dacht dat je die 190 miljard in beslag zou gaan nemen van Rusland! Hahaha, wat dom van mij.
Nee, prima voorstel hoor. Wanneer mag Zelensky de overschrijving verwachten?
Bron: het internet.