Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Netbeheerders Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Netbeheerders
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Spaargids Kroeg
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Federale Arizona-regering

Alle off-topic onderwerpen kunnen hier komen
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
2811 berichten
  • Pagina 186 van 188
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 184
  • 185
  • 186
  • 187
  • 188
  • Volgende
chesini
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer chesini
Verstuur privébericht

Re: Federale Arizona-regering

• Citeer

Bericht door chesini » Vandaag 10:24

De cijfers komen uit de databank. Daar is geen studie voor nodig hoor.

Ik heb al dikwijls aangehaald dat de RVA en de talloze satellieten die daarrond draaien hun job niet doen.

Ik kom dagelijks mensen tegen die moeilijk rondkomen. Laatst een dame van Marokkaanse afkomst die 65 uur per week werkt en amper rondkomt. Ze moet 3 jobs combineren. Het viel mij op dat ze redelijk wanhopig was. Maar al snel werd het duidelijk dat ze geen diploma's had. En dan sta je daar.

Ze heeft wel de inburgeringskursussen Nederlands gevolgd. En is geslaagd op alle testen. Maar dat verandert niets aan haar pover uurloon. Ze volgde 6 maand kursus 's avonds en op zaterdag en verdient geen euro meer. Dat is Vlaanderen voor wie onderaan op de ladder staat.

paul
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer paul
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door paul » Vandaag 10:53

Hoe gaat hem dat doen ?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

platin
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer platin
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door platin » Vandaag 11:30

VincentVega schreef: ↑Vandaag 07:49 https://www.hln.be/binnenland/voor-het- ... t0PDqRyuRg
]
Allee was te verwachten dat uw paard ging steigeren.
Nog wat meer flexi-jobs creeren en daarna verwonderd zijn dat laaggeschoolden niet aan de bak komen.
Estate Guru believer.

VincentVega
Hero Member
Hero Member

• Citeer

Bericht door VincentVega » Vandaag 11:33

Het gaat over werklozen met een migratieachtergrond ...
De lage scholingsgraad is maar één van de mogelijke oorzaken voor hun hoge werkloosheidspercentage.

Voor het eerst gedetailleerde cijfers over werklozen in België: dit is waarom 6 op de 10 een migratieachtergrond hebben
https://www.hln.be/binnenland/voor-het- ... t0PDqRyuRg
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid

Trivium
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer Trivium
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Trivium » Vandaag 12:07

chesini schreef: ↑Vandaag 10:24 Ze heeft wel de inburgeringskursussen Nederlands gevolgd. En is geslaagd op alle testen.
Slagen daarvoor is helemaal niet moeilijk. De examens worden afgenomen door activisten die maar al te graag de benodigde papiertjes afleveren.
Ik zie dagelijks mensen die geslaagd zijn maar waarmee je geen deftig gesprek in het Nederlands kunt voeren. Laat staan dat ze Nederlands kunnen schrijven.

chesini
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer chesini
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door chesini » Vandaag 12:24

Trivium schreef: ↑Vandaag 12:07
chesini schreef: ↑Vandaag 10:24 Ze heeft wel de inburgeringskursussen Nederlands gevolgd. En is geslaagd op alle testen.
Slagen daarvoor is helemaal niet moeilijk. De examens worden afgenomen door activisten die maar al te graag de benodigde papiertjes afleveren.
Ik zie dagelijks mensen die geslaagd zijn maar waarmee je geen deftig gesprek in het Nederlands kunt voeren. Laat staan dat ze Nederlands kunnen schrijven.
Laat het ons even omkeren: hoe goed spreek en schrijf jij Marokkaans ? Heb je al eens geprobeerd Marokkaans te spreken ? En hoe ver raak je ? Laat het weten hé.

Trivium
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer Trivium
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Trivium » Vandaag 12:46

Gelet op je berichten van de laatste tijd denk ik dat je de trappers een beetje aan het verliezen bent. De neiging bekruipt me dan om op de negeerknop te duwen maar ik zal toch antwoorden.

Waarom zou ik in godsnaam Marokkaans moeten leren?
Ik heb geen ambitie om daar te gaan wonen of te gaan werken en zelfs niet om er op reis te gaan.
Het lijkt me maar logisch dat iemand die hier wil komen wonen op zijn minst de taal kent. We zijn goed bevriend met een Albanese familie die hier woont en werkt. Die mensen spreken wel perfect Nederlands. Hun kinderen spreken zelfs het plaatselijke dialect.

Ik spreek perfect Engels, goed Frans, Duits en Spaans. Waarom, omdat dat de talen zijn van de landen zijn waar ik altijd naar op reis ga. De rest van de wereld intereseert mij niet. En ik wil kunnen converseren in de plaatselijke taal.

spaarfreakje
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer spaarfreakje
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door spaarfreakje » Vandaag 12:53

Akkoord, ik zou geen Marokkaans of zelfs Spaans vloeiend kunnen leren maar dat moeten ze toch incalculeren als ze naar hier komen, denk ik dan.
Dat BXL, Wallonië en zelfs de Westhoek mensen kan ontvangen die Frans kunnen, lijkt me logisch.
En de UK wie Engels kent (hoewel ze daar wel een heel raar migratiesysteem kennen, vind ik).
Vlaanderen kan hooguit Indonesiërs en Surinamers ontvangen of mensen die het ingecalculeerd hebben en bvb reeds voor vertrek wat Nederlands proberen te leren hebben om te zien of het hen ligt.
Voor Marokkanen denk ik dat Spaans, Frans of Engels sowieso makkelijker is.
Nochtans slagen Polen er veel beter in om Nederlands te leren....

Trivium
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer Trivium
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Trivium » Vandaag 13:00

Het is inderdaad een kwestie van willen en moeite doen. Ik kom dagelijks in contact met heel veel nationaliteiten. Ik ken zelfs Chinezen die goed Nederlands spreken maar je moet wel moeite willen doen.
Mijn neef heeft een jaar in Milaan gestudeerd. Na een jaar sprak hij vloeiend Italiaans. Hij moest wel want in tegendeel tot hier waar wij ons altijd aanpassen aan de nieuwkomers zijn er veel landen waar jij je als nieuwkomer moet aanpassen anders krijg je niets gedaan.

chesini
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer chesini
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door chesini » Vandaag 13:06

Trivium schreef: ↑Vandaag 12:46 Gelet op je berichten van de laatste tijd denk ik dat je de trappers een beetje aan het verliezen bent. De neiging bekruipt me dan om op de negeerknop te duwen maar ik zal toch antwoorden.

Ik heb geen ambitie om daar te gaan wonen of te gaan werken en zelfs niet om er op reis te gaan.
Het lijkt me maar logisch dat iemand die hier wil komen wonen op zijn minst de taal kent. We zijn goed bevriend met een Albanese familie die hier woont en werkt. Die mensen spreken wel perfect Nederlands. Hun kinderen spreken zelfs het plaatselijke dialect.

Ik spreek perfect Engels, goed Frans, Duits en Spaans. Waarom, omdat dat de talen zijn van de landen zijn waar ik altijd naar op reis ga. De rest van de wereld intereseert mij niet. En ik wil kunnen converseren in de plaatselijke taal.
Al ooit gedacht dat inspanningen altijd van twee kanten moeten komen ? Jij stelt U heel egoistisch op. Ik spreek Nederlands. En de wereld rondom mij heen moet dan ook maar Nederlands spreken. Goed bezig zeg. Probeer ook eens Albanees te spreken met je vrienden. Je zal zien hoe die mensen gaan openbloeien.

VincentVega
Hero Member
Hero Member

• Citeer

Bericht door VincentVega » Vandaag 13:22

Trivium schreef: ↑Vandaag 13:00 Het is inderdaad een kwestie van willen en moeite doen. Ik kom dagelijks in contact met heel veel nationaliteiten. Ik ken zelfs Chinezen die goed Nederlands spreken maar je moet wel moeite willen doen.
Mijn neef heeft een jaar in Milaan gestudeerd. Na een jaar sprak hij vloeiend Italiaans. Hij moest wel want in tegendeel tot hier waar wij ons altijd aanpassen aan de nieuwkomers zijn er veel landen waar jij je als nieuwkomer moet aanpassen anders krijg je niets gedaan.
Ja kan natuurlijk ook de boel omdraaien en als openbaar bestuur in het Arabisch of Turks communiceren met bepaalde doelgroepen. Zoals in de stad Gent gebeurde bij de invoering van de LEZ.

https://www.knack.be/nieuws/vlaams-bela ... s-in-gent/
Het Gentse stadsbestuur startte een grote informatiecampagne om de Gentenaar op de hoogte te brengen van de Lage-emissiezone (LEZ), die vanaf volgende maand wordt afgedwongen.
Om te vermijden dat kwetsbare groepen uit de boot vallen, worden onder meer een tiental affiches opgehangen aan moskeeën. Op de affiches staat een Nederlandse tekst, met daarbij een vertaling in het Turks en het Arabisch.

En in Brussel wordt meertaligheid van ambtenaren aangemoedigd, geen tweetaligheid maar meertaligheid.

VincentVega
Hero Member
Hero Member

• Citeer

Bericht door VincentVega » Vandaag 13:24

chesini schreef: ↑Vandaag 13:06
Trivium schreef: ↑Vandaag 12:46 Gelet op je berichten van de laatste tijd denk ik dat je de trappers een beetje aan het verliezen bent. De neiging bekruipt me dan om op de negeerknop te duwen maar ik zal toch antwoorden.

Al ooit gedacht dat inspanningen altijd van twee kanten moeten komen ? Jij stelt U heel egoistisch op. Ik spreek Nederlands. En de wereld rondom mij heen moet dan ook maar Nederlands spreken. Goed bezig zeg. Probeer ook eens Albanees te spreken met je vrienden. Je zal zien hoe die mensen gaan openbloeien.
Quod erat demonstrandum O0

chesini
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer chesini
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door chesini » Vandaag 13:27

VincentVega schreef: ↑Vandaag 13:24
Quod erat demonstrandum O0
Als NVA-ers beginnen uitpakken met Latijn, boer pas op je kippen. Hun grote leider doet niets anders. Maar hij beseft niet dat hij zo dood is als de taal die hij citeert. Zo dood als een pier.

haelewyn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door haelewyn » Vandaag 13:54

Dat Latijn dat carpeNoctem ook altijd gebruikte als "m'as tu vu" dingetje ?
Als nva'ers praten over demagogie en populisme bij anderen ... DAN zijn ze pas op dun ijs aan het schaatsen.

Trivium
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer Trivium
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Trivium » Vandaag 14:03

Je mag op de negeerlijst want het is toch maar zever wat eruit komt.
Als ik op reis ga spreek ik de plaatselijke taal. Spaans, Engels, Duits of Frans. Ik ga niet op reis naar landen waar ik de taal niet spreek. Van iemand die hier komt wonen en werken verwacht ik dat ze Nederlands spreken en that's the end of it. Voor de rest reageer ik niet meer op uw flauwekul. Je bent mijn tijd niet waard.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

2811 berichten
  • Pagina 186 van 188
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 184
  • 185
  • 186
  • 187
  • 188
  • Volgende

Terug naar “Kroeg”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Sitemap
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy