Federale Arizona-regering
- VincentVega
- Hero Member 
Re: Federale Arizona-regering
Terwijl zaken zoals de staatsstructuur of het subsidiebeleid al tientallen jaren bestaan. Hypocriet dus ..chesini schreef: ↑Gisteren 21:02Ik post de lijst die vandaag relevant is ter attentie van de premier van vandaag : BDW. Gesnapt ? Of moet ik het nog 10 keer herhalen ?VincentVega schreef: ↑Gisteren 20:54
De meeste van die zaken die je aankaart zijn al jarenlang, zoniet tientallen jaren lang, een probleem.
Je had TOEN jouw lijstje aan de toenmalige premiers moeten voorleggen.

Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Heeft niets met hyprocresie te maken. Alle punten slaan op effectieve problemen die een aanpak vergen. Een aanpak vandaag en morgen.Niet gisteren.VincentVega schreef: ↑Gisteren 21:08Terwijl zaken zoals de staatsstructuur of het subsidiebeleid al tientallen jaren bestaan. Hypocriet dus ..
Het kan mij zelfs niet schelen hoelang iets aansleept maar je gaat het nu wel aanpakken. Gesnapt ?
Ben jij in uw bedrijf al ooit naar een crisiscomité moeten gaan ? Wel daar vraagt de directie oplossingen. Geen gezijk of excuses over hoe lang iets wel al aansleept. Gesnapt ?
- VincentVega
- Hero Member 
Ik ga hier niet verder meer op reageren. Op geen enkele van jouw berichten meer trouwens. 
Je hebt mijn negeerlijstje gehaald met je oeverloze gezwam

Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Als iemand U antwoordt dan noem jij dat makkelijkheidshalve gezwam. Doe maar. Ik heb gezegd wat ik denk. Als je er niet kan mee leven is dat Uw probleem. Er zijn teveel mensen op de Spaargids die denken dat zij alleen spreekrecht hebben.VincentVega schreef: ↑Gisteren 21:43 Ik ga hier niet verder meer op reageren. Op geen enkele van jouw berichten meer trouwens.
In welke bedrijven werken jullie dan ?

Je opmerkingen zijn misschien wel correct, maar u voorstel om alles wat ooit is misgelopen in dit land te laten oplossen door 1 man , is wel heel kort door de bocht.chesini schreef: ↑Gisteren 21:13Heeft niets met hyprocresie te maken. Alle punten slaan op effectieve problemen die een aanpak vergen. Een aanpak vandaag en morgen.Niet gisteren.VincentVega schreef: ↑Gisteren 21:08
Terwijl zaken zoals de staatsstructuur of het subsidiebeleid al tientallen jaren bestaan. Hypocriet dus ..
Het kan mij zelfs niet schelen hoelang iets aansleept maar je gaat het nu wel aanpakken. Gesnapt ?
Ben jij in uw bedrijf al ooit naar een crisiscomité moeten gaan ? Wel daar vraagt de directie oplossingen. Geen gezijk of excuses over hoe lang iets wel al aansleept. Gesnapt ?
Als de regering de lijst van 4 punten die al op tafel liggen (BTW, indexsprong, groeinorm gezondheidsuitgaven, langdurige zieken) aanvult met de 12 aangehaalde punten, dan hebben ze een eerlijker vertreklijst.mondeo17 schreef: ↑Gisteren 22:18Je opmerkingen zijn misschien wel correct, maar u voorstel om alles wat ooit is misgelopen in dit land te laten oplossen door 1 man , is wel heel kort door de bocht.chesini schreef: ↑Gisteren 21:13
Heeft niets met hyprocresie te maken. Alle punten slaan op effectieve problemen die een aanpak vergen. Een aanpak vandaag en morgen.Niet gisteren.
Ze moeten niet persé direct alle punten aanpakken. Het kan ook gefaseerd verlopen.
Het is misschien spijtig voor BDW, maar hij is wel aan zet. BDW spreekt zelf van een col buiten categorie. Hij zal er op een of andere manier toch over moeten.