Federale Arizona-regering
Re: Federale Arizona-regering
Zelf mijn frieten bakken komt inderdaad goedkoper uit dan uit eten gaan in “De puntzak”. Ik halveer mijn bezoek aan deze eetgelegenheid. € 5,70 voor een mini friet met stoofvlees is inderdaad erg duur.. De btw op voedsel is in Nederland 9% en benzine kost daar 2 euro per liter. Daar zit dus bij ons nog wel wat rek op.
Maar onze bruto lonen zijn veel zwaarder belast. Het is niet dat we overal kampioen in moeten zijn. Belasting moet 10% lager.Brembos schreef: ↑Vandaag 17:23 Zelf mijn frieten bakken komt inderdaad goedkoper uit dan uit eten gaan in “De puntzak”. Ik halveer mijn bezoek aan deze eetgelegenheid. € 5,70 voor een mini friet met stoofvlees is inderdaad erg duur.. De btw op voedsel is in Nederland 9% en benzine kost daar 2 euro per liter. Daar zit dus bij ons nog wel wat rek op.
Sire, geef mij 50 dagen.
Raar dat hij het niet in het latijn heeft gezegd.
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/other/ ... 7177&ei=13
Een blik op de voorbije dagen:
Pfff. Vermoeiend hoor.
- Theo tovert zichzelf weg uit de tafel van Gert en Tine — de grote verdwijntruc live op televisie.
- Bart kiest voor mummies in Egypte in plaats van voor de begroting aan tafel.
- Bouchez warmt het publiek op bij Unizo — op zijn eigen, bekende manier.
- Ondertussen wordt er rustig verder aangemodderd tot kerstmis, zodat de hervormingen gegarandeerd niet voor 2026 ingaan.
Pfff. Vermoeiend hoor.
Niet te geloven zoiets. Wat een land! Een stel kleuters die partijbelang boven landsbelang blijven stellen.paul schreef: ↑Vandaag 17:58 Sire, geef mij 50 dagen.
Of het links of rechts is maakt niet uit. Het zijn en blijven allemaal kleuters met hun eigen belangen die ze voorop stellen.Moneyking schreef: ↑Vandaag 18:16 Een blik op de voorbije dagen:
- Theo tovert zichzelf weg uit de tafel van Gert en Tine — de grote verdwijntruc live op televisie.
De diehard Bart-fans? Die zwijgen. Hun held mag blijkbaar nooit van zijn voetstuk vallen.
- Ondertussen wordt er rustig verder aangemodderd tot kerstmis, zodat de hervormingen gegarandeerd niet voor 2026 ingaan.
Pfff. Vermoeiend hoor.
Ik zou niet één partij weten die echt voor het landsbelang gaat in deze moeilijke tijden.
Het failliet van België.
- VincentVega
- Hero Member

Waypoint is jouw probleem met werklozen terug aan de slag krijgen? Bang dat je jouw werkloosheidsuitkering ga kwijtspelen? Of bang dat je terug echt zou moeten gaan werken?haelewyn schreef: ↑Gisteren 12:53Één ding is zeker : als die werklozen op de arbeidsmarkt komen zonder uitkering, gaan ze veel makkelijker een nier fulltime job kunnen aanvaarden dan nu. Want de concurrentie met de flexijobbers verdwijnt grotendeels.
Een dopper die 2 uur per dag zou werken moet een dag dop laten vallen. Iemand die geen uitkering geniet kan doen wat hij wil.
Een werkloosheidsuitkering is voor wie werkZOEKENDE is. Wie niet wil werken of geen werk zoekt, die krijgt na verloop van tijd geen werkloosheidsuitkering meer. Zo eenvoudig is het. Een goede maatregel van deze regering (misschien wel de enige goede
Er zijn trouwens nog tal van andere opvangmogelijkheden in ons SZ-systeem voor hulpbehoevenden. Wie gehandicapt en/of invalide is - fysiek en/of geestelijk - kan nog steeds rekenen op ziekte- of invaliditeitsuitkeringen. Maar dus niet meer op een eeuwigdurende werkloosheidsuitkering …
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Dat het niet om links of rechts gaat, kan ik volgen. Van een eerste minister verwacht ik echter dat hij zijn ploeg in toom kan houden. De voorbije dagen hebben vooral aangetoond dat politici zich niet echt zorgen maken over uitgestelde hervormingen of een oplopend begrotingstekort. Alles draait om kiezers behouden en herverkozen worden. Tja… dat krijg je met mensen die hun hele leven in de politiek hebben gezeten — ze weten simpelweg niet wat het betekent om te dienen, omdat ze het nooit gedaan hebben.JOKER247 schreef: ↑Vandaag 18:22Of het links of rechts is maakt niet uit. Het zijn en blijven allemaal kleuters met hun eigen belangen die ze voorop stellen.Moneyking schreef: ↑Vandaag 18:16 Een blik op de voorbije dagen:
De diehard Bart-fans? Die zwijgen. Hun held mag blijkbaar nooit van zijn voetstuk vallen.
Pfff. Vermoeiend hoor.
Ik zou niet één partij weten die echt voor het landsbelang gaat in deze moeilijke tijden.
Het failliet van België.
Klopt. Een zakenkabinet met ministers die niet partij gebonden zijn zou de enige oplossing zijn n.m.m. Maar dat gaat helaas nooit lukken in België, want alle politici klampen zich vast aan het pluche.Moneyking schreef: ↑Vandaag 18:57Dat het niet om links of rechts gaat, kan ik volgen. Van een eerste minister verwacht ik echter dat hij zijn ploeg in toom kan houden. De voorbije dagen hebben vooral aangetoond dat politici zich niet echt zorgen maken over uitgestelde hervormingen of een oplopend begrotingstekort. Alles draait om kiezers behouden en herverkozen worden. Tja… dat krijg je met mensen die hun hele leven in de politiek hebben gezeten — ze weten simpelweg niet wat het betekent om te dienen, omdat ze het nooit gedaan hebben.
Weg met Bartje en zn gevolg. De enige plaats waar hij op zn plaats zou zijn is in Europa, dat hij daar eens gaat opkuisen!
Gewoon Antwerpen is ook goed.
Schepen van vermakelijkheden of zoiets.
Schepen van vermakelijkheden of zoiets.
Het ergste vind ik: de regeringsleden zijn niet dom. Ze wéten heel goed wat er nodig is om het land structureel gezond te maken. Dat betekent besparen op pensioenen, gezondheidszorg, middelen voor de deelstaten, bedrijfswagens – en nog veel meer. Maar zodra ze dat doen, riskeren ze zetelverlies. En als onze parlementsleden niet zo vastgekleefd zaten aan hun stoel, zou hun dat geen barst mogen schelen. Politiek hoort geen carrièrepad for life te zijn. Niet stemmen op carrièrepolitici zou ik zeggen!.
De Wever is geen peoplemanager , die kan totaal niet de verschillende individuen van zijn regering in het gareel houden, dat was al eerder duidelijk en komt nu nog maar eens boven.Moneyking schreef: ↑Vandaag 18:57Dat het niet om links of rechts gaat, kan ik volgen. Van een eerste minister verwacht ik echter dat hij zijn ploeg in toom kan houden. De voorbije dagen hebben vooral aangetoond dat politici zich niet echt zorgen maken over uitgestelde hervormingen of een oplopend begrotingstekort. Alles draait om kiezers behouden en herverkozen worden. Tja… dat krijg je met mensen die hun hele leven in de politiek hebben gezeten — ze weten simpelweg niet wat het betekent om te dienen, omdat ze het nooit gedaan hebben.
Met een Bouchez zal dat nooit lukken om die te doen inbinden, alhoewel dat die zich terecht keert tegen EXTRA belastingen.
En Rousseau staat terecht op de rem als het weer eens bij de werkende vlaming gezocht wordt
(Die werkende vlaming waar DeWever zolang van zei er voor hem te zullen zijn)
Aan de uitgavenkant wordt helaas nooit gekeken, (buiten langdurig zieken en werklozen om wat arme burgers te treffen)
Besparingen en inleveringen aan de burger vragen , is het enige wat ze kennen.
Broodnodige staatshervormingen voor een veel éénvoudigere staatstructuur zit er helaas niet in , tuurlijk niet want de Wever ligt mee aan het bewerkstelligen van inefficiënte staatsstructuren in dit land.
+300Moneyking schreef: ↑Vandaag 18:16 Een blik op de voorbije dagen:
Pfff. Vermoeiend hoor.
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
als voorzitter roepen dat de anderen kapot moeten blijkt een stuk makkelijker....KV schreef: ↑Vandaag 20:00De Wever is geen peoplemanager , die kan totaal niet de verschillende individuen van zijn regering in het gareel houden, dat was al eerder duidelijk en komt nu nog maar eens boven.Moneyking schreef: ↑Vandaag 18:57
Dat het niet om links of rechts gaat, kan ik volgen. Van een eerste minister verwacht ik echter dat hij zijn ploeg in toom kan houden. De voorbije dagen hebben vooral aangetoond dat politici zich niet echt zorgen maken over uitgestelde hervormingen of een oplopend begrotingstekort. Alles draait om kiezers behouden en herverkozen worden. Tja… dat krijg je met mensen die hun hele leven in de politiek hebben gezeten — ze weten simpelweg niet wat het betekent om te dienen, omdat ze het nooit gedaan hebben.
Met een Bouchez zal dat nooit lukken om die te doen inbinden, alhoewel dat die zich terecht keert tegen EXTRA belastingen.
En Rousseau staat terecht op de rem als het weer eens bij de werkende vlaming gezocht wordt
(Die werkende vlaming waar DeWever zolang van zei er voor hem te zullen zijn)
Aan de uitgavenkant wordt helaas nooit gekeken, (buiten langdurig zieken en werklozen om wat arme burgers te treffen)
Besparingen en inleveringen aan de burger vragen , is het enige wat ze kennen.
Broodnodige staatshervormingen voor een veel éénvoudigere staatstructuur zit er helaas niet in , tuurlijk niet want de Wever ligt mee aan het bewerkstelligen van inefficiënte staatsstructuren in dit land.
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.