Federale Arizona-regering
- VincentVega
- Hero Member

Re: Federale Arizona-regering
Ook dat was een flater … maar dan (wederom) eentje van jou, GuustjeKV schreef: ↑Gisteren 20:21Ik zal maar zwijgen over uw laatste flater ….over syndicaal afgevaardigden die zogezegd over 25extra dagen betaald verlof op jaarbasis zouden beschikken. Dit allemaal bovenop de wettelijke vakantiedagen en adv-dagen….VincentVega schreef: ↑Gisteren 17:13
Bedoel je jouw gezwans dat Erdogan helemaal geen dictator is … omdat hij geen filmpjes maakt en post op de sociale media?![]()
Of toen je beweerde dat er in China geen miljardairs zijn zoals Elon Musk … terwijl ze er meer hebben dan de VS?![]()
Of toen je voorspelde dater B-52 bommenwerpers clusterbommen zouden kunnen droppen in Iran … nadat het al gebeurd was en overal in de pers stond?![]()
En nu dit WEER … de zoveelste flater in een lange rijDat kan geen toeval meer zijn
LOL
![]()
Misschien moeten we je GUUST FLATER noemen ipv Joske van de PVDA![]()
![]()
Al de rest van uw flaters / nonssens / fantasietjes / …. kortom je standaard dadelijks gewauwel…. >
Blijf jij maar wie je bent , joskeVEGA van spaardgids.
Het lokale dorpsfiguur hier![]()
![]()
![]()
Je gelooft zomaar alles wat een of andere collega jou wijsmaakt. Een beetje naïef …
Het verlof van een syndicaal afgevaardigd hangt trouwens af van sector van sector (of van CAO tot CAO).
En andere forumgebruikers - die in het verleden zelf syndicaal afgevaardigde zijn geweest - getuigen dat het zelf veel meer kan zijn …
Dus jouw valse beschuldiging over mijn “flater” bleek ook weer een flater van jou te zijn.Trivium wrote: ↑15 October 2025, 08:33
Omdat ik heel goed weet hoe het in elkaar zit. Ik ben 7 jaar vakbondsafgevaardigde geweest dus ik heb het profitariaat van dichtbij meegemaakt.
Elke maand vergadering waarvoor je een dag syndicaal verlof kreeg. De vergadering duurde van 9 tot 11, daarna gaan eten en naar huis. Je kon ook pinten gaan drinken.
Aanwezigheid op het BOC = 2 dagen syndicaal verlof, de dag ervoor als voorbereiding (2 uurtjes werk) en de dag van het BOC zelf (de vergadering duurt meestal van 9 tot 12, de rest van de dag ben je vrij).
Ik had recht op 60 dagen syndicaal verlof per jaar.
Ik ben ook nog mee geweest naar betogingen en kreeg daar telkens een dag voor. Toevallig was het dan de dag voordien vergadering dus ook een dag thuis.
Dan vraag je je waarschijnlijk af waarom ik zo dom was om eruit te stappen. Wel, omdat het elk voor zich was en ik het profitariaat beu was.
Ofwel maken uw vakbondsafgevaardigden je iets wijs ofwel weten ze niet hoe ze van het systeem kunnen profiteren.
Een formuliertje van de vast afgevaardigde is genoeg om een dag te krijgen. Ze moeten daar de reden op zetten en meestal staat daar dan vergadering of overleg op. Er is toch geen mens die dat controleert.
De zoveelste al …
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid