Federale Arizona-regering
Re: Federale Arizona-regering
Forfaitaire onkostenvergoeding van 2500€ per maand (in 2023) voor elke parlementairIndalo schreef: ↑Vandaag 15:50De onkostenvergoeding van die graaiers alleen al, 1500€ per maand? Hebben die dat echt nodig?KV schreef: ↑Vandaag 15:43 [
De essentie is hier eigenlijk :
Een langdurig zieke of een werkloze die een uitkering krijgt van pakweg 1500-1700€/maand
Dat vormt een probleem voor rechts
Maar een politieke klasse die bovenop de exécutante vergoedingen er nog vanalles naast krijgt terwijl -afhankelijk van de levenstandaard- dat eigenlijk niet nodig is…. dat vormt dan geen probleem volgens rechts ? (« Want het zijn tenslotte regels »)
Krijgt die langdurig zieke of werkloze dat bedrag dan ook niet volgens bepaalde regels ?
(Naast hun reeds 10k -12k bruto / maand dat ze reeds opstrijken door het stoeltje van het parlement)
Ook hier weer …
Forfaitaire onkostenvergoedingen bestaat ook voor werknemers.
Echter is dat allemaal opgelijst voor wat er in aanmerking kan komen. De fiscus houdt er voor de burger wel een Max. Fiscaal toelaatbare van 250€-300€ / maand toe , anders wordt het aanzien als verdoken loon en moeten er belastingen op betaald worden.
Waarom politieke parlementairen ook hier weer buiten vallen …..
Beetje hetzelfde als de pensioenleeftijden voor burgers en parlementairen zeker …
Laatst gewijzigd door KV op 11 november 2025, 16:41, 2 keer totaal gewijzigd.
En zij gaan bepalen wie de profiteur is....KV schreef: ↑Vandaag 16:20Forfaitaire onkostenvergoeding van 2500€ per maand (in 2023) voor elke parlementair
(Naast hun reeds 10k -12k bruto / maand dat ze reeds opstrijken door het stoeltje van het parlement)
Ook hier weer …
Forfaitaire onkostenvergoedingen bestaat ook voor werknemers.
Echter is dat allemaal opgelijst voor wat je in aanmerking kan komen. De fiscus houdt er voor de burger wel een Max. Fiscaal toelaatbare van 250€-300€ / maand toe , anders er wordt het aanzien als verdoken loon en moet er belastingen op betaald worden.
Waarom politieke parlementairen ook hier weer buiten vallen …..![]()
Beetje hetzelfde als de pensioenleeftijden voor burgers en parlementairen zeker …![]()
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
En als zij het niet doen, dan doen een paar rechtse gefrustreerde nitwits het hier op het forum wel.
"Ik weet er niets vanaf maar ik heb wel een heel sterke mening"
En "Mijn 32 andere nicks geven mij ook gelijk. Kijk maar."
"Ik weet er niets vanaf maar ik heb wel een heel sterke mening"
En "Mijn 32 andere nicks geven mij ook gelijk. Kijk maar."
En dat riedeltje begint dan steevast met «de afgunstadepten…. »
Dat men dan zelf niet snapt dat net hun focus enkel en alleen op langdurig zieken en werklozen net het grootste voorbeeld van afgunst is ….
Een mens is een raarbeest...mensdom - dierenrijk....
Niet iedereen alhoewel gelukkig...
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
Zelf als politieker / parlement kunnen beslissen over je eigen 5x bovenmodaal pensioen en 10x bovenmodale uittredingsvergoeding, onkosten regeling 15x tov een kaderlid in een bedrijf dat wel waarde creëert? En intussen geen klop doen?
Wie dat nog normaal vindt, is niet meer van het padje af maar rijp voor de psychia, nu ja, laat maar.
Wie dat nog normaal vindt, is niet meer van het padje af maar rijp voor de psychia, nu ja, laat maar.
-
Popkwiskampioen
- Full Member

- Contacteer:
Ze gaan weer lekker los hier. Niemand zegt toch dat die vergoedingen voor politici niet aangepast mogen of moeten worden? Zijn er dan geen linkse politici? De sossen zijn 500 jaar aan de macht geweest.
Hierboven zegt iemand dat het in de sterren geschreven stond dat Bracke gelijk zou krijgen. Uiteraard was dat zo op basis van de toepasselijke regels, wat - nogmaals - niet wil zeggen dat die regels niet aan te passen zijn. Wat mij betreft: direct.
Hoe zouden jullie reageren als een uitkering retroactief wordt aangepast naar beneden? Van één van jullie ken ik het antwoord al: schelden op alles wat beweegt, wat zelfbeklag, wat gezeik over papiertjes rapen, om vervolgens lekker in de hangmat te blijven liggen want het zijn tenslotte zotten die werken.
Hierboven zegt iemand dat het in de sterren geschreven stond dat Bracke gelijk zou krijgen. Uiteraard was dat zo op basis van de toepasselijke regels, wat - nogmaals - niet wil zeggen dat die regels niet aan te passen zijn. Wat mij betreft: direct.
Hoe zouden jullie reageren als een uitkering retroactief wordt aangepast naar beneden? Van één van jullie ken ik het antwoord al: schelden op alles wat beweegt, wat zelfbeklag, wat gezeik over papiertjes rapen, om vervolgens lekker in de hangmat te blijven liggen want het zijn tenslotte zotten die werken.