Federale Arizona-regering
Re: Federale Arizona-regering
Dash een goede mop!
Een belasting op het aantal onzinnige trollenposts op dit forum lijkt me ook wenselijk. Ik stel voor, 5 euro per letter en 20 euro voor een plaatje of foto.
Als het plaatje over Trump of Gaza gaat stijgt de belasting naar 50 euro.
Als het plaatje over Trump of Gaza gaat stijgt de belasting naar 50 euro.
En als een post niet rechts genoeg is ... 75 euro neem ik aan ?
Volgens mij maken die gewoon lol in elkanders p**penol

Heb jij tunnel vision ?
Volgens mij maken die gewoon lol in elkanders p**penol
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
Heb jij enig idee wat een nieuwe auto kost?? Nee dus. Een simpel Golfje in basisuitvoering kost al meer. Een BMW iX1 instapper die je met bosjes ziet rijden, kost het dubbele. Dat zijn nu toch niet bepaald luxevoertuigen?
Vanaf 75.000 Euro lijkt me redelijker & wie dat kan betalen (managementvennootschap
-
spaarfreakje
- VIP member

- Contacteer:
Waarom wil iedereen hier steeds meer belasting betalen? Betalen we dan nog niet genoeg?VTEC schreef: ↑Vandaag 12:50Heb jij enig idee wat een nieuwe auto kost?? Nee dus. Een simpel Golfje in basisuitvoering kost al meer. Een BMW iX1 instapper die je met bosjes ziet rijden, kost het dubbele. Dat zijn nu toch niet bepaald luxevoertuigen?
Vanaf 75.000 Euro lijkt me redelijker & wie dat kan betalen (managementvennootschap) zal daar ook niet van wakker liggen.
Iedereen? Enkel Brembos. Maar Brembos wilt wel dat iedereen meer belastingen gaat betalen, dus dat komt op hetzelfde neer.
Ik heb een bliksemafleider van het merk Gallagher op het dak van mijn Airbnb in Avoriaz.
De meeste , zo niet alle , Dacia’s heb je voor minder dan 30.000 euro ex btw. Ruime gezinswagens zonder meer. Een Bak Met Wielen X1 biedt echt niet veel meer.