Federale Arizona-regering
-
spaarfreakje
- VIP member

- Contacteer:
Re: Federale Arizona-regering
Momenteel krijgt 1 van die 7 het volle leefloon als gezinshoofd,
de andere 6 het leefloon van samenwonende
maar als daar volwassenen tussen 18 en 25 bij zitten, krijgt men daarvoor bijkomend het groeipakket (kinderbijslag) dat bovendien verhoogd wordt met een sociale toeslag.
De NMBS besteedt jaarlijks 1,25 miljard euro aan personeel en 175 miljoen euro aan consultancy. En dan zijn er nog heel wat bedenkelijke overheidsopdrachten. Als er één bedrijf aan vernieuwing toe is,...JOKER247 schreef: ↑Gisteren 18:38Dat zijn wel heel erg dure treinen dan.Costaccountant schreef: ↑Gisteren 18:00
De trein wordt gesubsidieerd met zo’n 25€ per retourtje. Het is goedkoper om gratis Dacia’s inclusief tankkaart uit te delen aan éénieder met een treinabonnement. Dat is géén grap.
Je zou het niet zeggen als je ze van binnen en buiten bekijkt.
Misschien toch maar beter Chinese treinen kopen of leasen de volgende keer.
Voorbeelden over hoe ze het doen in het artikel.spaarfreakje schreef: ↑Gisteren 19:28Momenteel krijgt 1 van die 7 het volle leefloon als gezinshoofd,
maar als daar volwassenen tussen 18 en 25 bij zitten, krijgt men daarvoor bijkomend het groeipakket (kinderbijslag) dat bovendien verhoogd wordt met een sociale toeslag.
https://www.hln.be/binnenland/binnenkor ... ~a3d5d694/
De Croo is “zeer dankbaar” voor zijn benoeming bij de VN; gdvr, die vent laat hier een puinhoop achter en nu belastingvrij 20K per maand graaien + allerlei perks. Ik zou daar ook dankbaar voor zijn.
Je ziet het ook aan het kontengedraai van De Wever in Europese middens, profileert zich intussen ook voor zo een postje waar je voornaamste taak is op tijd op het royale banket zijn en een deftige plastron aandoen. Nu verkiezingen wordt een pandoering voor de NVA denk/vrees/hoop ik, schrap zelf maar.
Je ziet het ook aan het kontengedraai van De Wever in Europese middens, profileert zich intussen ook voor zo een postje waar je voornaamste taak is op tijd op het royale banket zijn en een deftige plastron aandoen. Nu verkiezingen wordt een pandoering voor de NVA denk/vrees/hoop ik, schrap zelf maar.
Bedankt voor de info. Ik had er nooit bij stilgestaan dat zo iets kon.spaarfreakje schreef: ↑Gisteren 19:28Momenteel krijgt 1 van die 7 het volle leefloon als gezinshoofd,
Dat was me ook al vanaf zijn eerste vertoning op het Europese toneel opgevallen , hoe hij daar zich grappige kerel tussen die Europese leiders aan het vertonen was om zijn naamsbekendheid op gang te zetten ….VTEC schreef: ↑Gisteren 19:38 De Croo is “zeer dankbaar” voor zijn benoeming bij de VN; gdvr, die vent laat hier een puinhoop achter en nu belastingvrij 20K per maand graaien + allerlei perks. Ik zou daar ook dankbaar voor zijn.