Federale Arizona-regering
-
spaarfreakje
- VIP member

- Contacteer:
Re: Federale Arizona-regering
Als het duidelijk is dat ze schuldig is, dan lijkt het me te kunnen.
Dutroux bvb toch ook.
Nee, ik denk van de Lanotte, die heeft Sihame El Kaouakibi indertijd ook verdedigd en voor zover mij bekend is ze nog steeds niet veroordeeld.
Sihame El-Kaouakibi is terug! Als… coach-consultant
Sihame El-Kaouakibi (ex-Open Vld) is terug. Na maanden afwezig te zijn op sociale media (en maanden na haar afgelopen mandaat in het Vlaams Parlement) is de beruchte millennial opnieuw actief op Instagram. Ze heeft daarbij kennelijk een nieuwe vorm van geld verdienen gevonden… als Engelstalige coach-consultant. Voor amper 349 EUR kun je als lifecoach “de … Verder lezen over
Schuldig is ze pas als ze veroordeeld is.spaarfreakje schreef: ↑Vandaag 21:22Als het duidelijk is dat ze schuldig is, dan lijkt het me te kunnen.
Dutroux bvb toch ook.
Money Control
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/other/ ... 94d1d&ei=7
De Overheid ( met voor het woord de letter "r" ) wil van iedereen de rekeningen controleren en als er grote veranderingen zijn, dan kan je het komen uitleggen.
1. De Raad van State heeft bezwaren
2. De privacy-commissie heeft bezwaren
De dat vele mensen volgend jaar niet goed gaan kunnen slapen.
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/other/ ... 94d1d&ei=7
De Overheid ( met voor het woord de letter "r" ) wil van iedereen de rekeningen controleren en als er grote veranderingen zijn, dan kan je het komen uitleggen.
1. De Raad van State heeft bezwaren
2. De privacy-commissie heeft bezwaren
De dat vele mensen volgend jaar niet goed gaan kunnen slapen.
Vooral de kleine garnalen dan.
In de tafel van Tine kreeg Vandenbroucke vanavond de volle laag van een strafpleiter.
Vandenbroucke zou in het verleden klacht met burgelijke partijstelling hebben moeten indienen, zodat het gerecht wel een onderzoek MOEST starten.
Ik persoonlijk vind dat Vandenbroucke moet aftreden.
+1 ik ook.paul schreef: ↑32 minuten geledenIn de tafel van Tine kreeg Vandenbroucke vanavond de volle laag van een strafpleiter.
Vandenbroucke zou in het verleden klacht met burgelijke partijstelling hebben moeten indienen, zodat het gerecht wel een onderzoek MOEST starten.
Ik persoonlijk vind dat Vandenbroucke moet aftreden.