Federale Arizona-regering
Re: Federale Arizona-regering
Je kan niet telkens het slechtste vermoeden. De lotto gewonnen? Had ook gekund. Dus, falende mutualiteiten, en niet de buren. Dat zo'n mensen ook nog in de politiek gaan (nog meer grabbelen?, de grootste grabbelton)... 't Zegt wel wat...
Ze was eerst niet verkozen partijlid bij de Sossen en dan nadien bij het " Vloms Blok".
Mutualiteiten en RIZIV hebben hun controle niet goed gedaan.
Minstens Frank Vandenbroucke zou moeten aftreden, en eventueel ook de bazen van de ziekenfondsen.
Mutualiteiten en RIZIV hebben hun controle niet goed gedaan.
Minstens Frank Vandenbroucke zou moeten aftreden, en eventueel ook de bazen van de ziekenfondsen.
spaarfreakje schreef: ↑Gisteren 21:22Als het duidelijk is dat ze schuldig is, dan lijkt het me te kunnen.paul schreef: ↑Gisteren 21:00 ...
Ik vind het wel heel raar dat de daderes met foto en naam overal in de media staat, ze is nog niet veroordeeld.
Op zich vind ik het wel goed, maar bij andere daders ziet men dat zelden of nooit.
Schending van de privacy ? Misschien kan men procedurefouten inroepen ?
Dutroux bvb toch ook.
Van mij gaat ge niet veel foto's vinden op sociale media.
Als ik wat moest mispeuteren.
Estate Guru believer.
1 ziekenkas - waarom niet
Dit zie ik iets genuanceerder. Ziekenfondsen rapporteren vermoedelijke fraude aan het RIZIV (gebeurde minstens 3 maal). De controle ligt bij het RIZIV. Waarom stappen ze niet naar het gerecht? Heel eenvoudig: omdat ze dat dan eigenlijk constant zouden moeten doen. Dit is een voorbeelddossier, niet meer dan dat. Bepaalde partijen verzetten zich al jaren tegen een wet die het RIZIV de macht heeft frauderende zorgverleners preventief te schorsen in afwachting van tucht/strafprocedure (die jaren aansleept).
Ik vind dat Frank moet aftreden en heel dat Arizona gedrocht mee de dieperik in mag sleuren. Zo ergens rond kerstmis
We leven in 2025. Ziekenfondsen zijn vooral duur en traag.
En voor de komende dagen zal de evolutie van het fraudeonderzoek ook weer dagelijks met update in de media staan heb ik de indruk :
https://www.hln.be/vtm-nieuws/patienten ... ~afeb8b2b/
Zoals hierboven ook gesteld is het ook frappant hoe de dame in kwestie telkens herkenbaar met foto's in alle artikels staat.
Daar waar in vele andere dossiers , dit al te vaak onherkenbaar gemaakt wordt.
Duidelijk dat haar advocaat nog niet wakker is (als ze die al heeft)
https://www.hln.be/vtm-nieuws/patienten ... ~afeb8b2b/
Zoals hierboven ook gesteld is het ook frappant hoe de dame in kwestie telkens herkenbaar met foto's in alle artikels staat.
Daar waar in vele andere dossiers , dit al te vaak onherkenbaar gemaakt wordt.
Duidelijk dat haar advocaat nog niet wakker is (als ze die al heeft)
Didier Reynders en mevrouw Kouwekiwi stonden ook met naam en foto in de krant voor dat ze veroordeeld werden. Iemand die van een sociale naar een extreem rechtse racistische partij gaat doet dat enkel voor het geld.
- MeneerParmentier
- Sr. Member

- Contacteer:
Een politica is toch een publiek figuur?
Zolang de afbeeldingen informatief zijn en gelinkt aan een mogelijk misdrijf zie ik geen probleem.
Als Trump morgen opgepakt wordt gaan ze zijn gezicht ook niet onherkenbaar maken
.
Zolang de afbeeldingen informatief zijn en gelinkt aan een mogelijk misdrijf zie ik geen probleem.
Als Trump morgen opgepakt wordt gaan ze zijn gezicht ook niet onherkenbaar maken
https://www.hln.be/binnenland/exclusief ... ~a7a7d8a7/
3,5 miljoen euro fraude over 3,5 jaar. En een RIZIV schuld van 1,7 miljoen euro.
Een zegen voor de begroting!
3,5 miljoen euro fraude over 3,5 jaar. En een RIZIV schuld van 1,7 miljoen euro.
Een zegen voor de begroting!
In het bestuur van het RIZIV zitten zelfs 3 afgevaardigden van de regering. Hoe dit dan zolang kan aanslepen kan je toch niet uitleggen. Weeral niemand die zijn verantwoordelijkheid neemt. Nu gaat Vandenbroucke regels invoeren. Praat na de vaak.