Federale Arizona-regering
Re: Federale Arizona-regering
Laten we beginnen met de pensioenen van alle politici.
Je erfenis ging toch naar de staat meen ik mij te herinneren, omdat je nichtjes het toch niet nodig hebben en alleen maar verbrassen. Was je dat even vergeten?
Arbeiders willen per uur betaald worden, zodat ze tenminste al iets verdiend hebben als ze het einde van de werkdag niet halen.JOKER247 schreef: ↑Vandaag 15:48Ze worden per uur in februari toch al meer betaald.KleineSpaarder schreef: ↑Vandaag 14:32
Arbeiders willen per uur betaald worden. Ze accepteren niet dat ze in de maanden met 31 dagen maar evenveel betaald worden als in februari met 28 dagen.![]()
Dat vakantiegeld voor gepensioneerden is het enige pensioenvoordeel dat werknemers nog hebben t.o.v. veel gepensioneerde ambtenaren. Wil je hen dat echt afnemen?
Dit gaat uiteraard samen met een aftopping van de ambtenarenpensioenen tot maximum 2.500 euro netto.
Per uur toch, zoals bij de arbeiders?
.
- VincentVega
- Hero Member

Schoonheid en lelijkheid liggen dicht bij elkaar
Dorpsfiguren gaan doorgaans al lachend door het leven.
Ook hier zien we dat.
- VincentVega
- Hero Member

Een moedige bekentenis. Zelfkennis is het begin van alle wijsheid
Schoonheid en lelijkheid liggen dicht bij elkaar
Redelijk afgezaagd , die "ik heb het niet begrepen"- techniek.
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
Ze denken eraan de lonen boven de 3.500 euro bruto 1 keer niet volledig te indexeren. Complete waanzin.
Hoe gaan ze zo iets praktiseren. Alle loonbarema's opnieuw publiceren? Want met een index in centen kan je niet anders. Dat gaat nogal een soep worden.
Hoe gaan ze zo iets praktiseren. Alle loonbarema's opnieuw publiceren? Want met een index in centen kan je niet anders. Dat gaat nogal een soep worden.
-
spaarfreakje
- VIP member

- Contacteer:
Allez, Vooruit en CD&V zijn tegen BTW-verhoging voor aardgas van 6% naar 12% omdat MR dat voorstelt in de kennis dat men vooral in Vlaanderen met aardgas verwarmt en in Wallonië nog meer op stookolie.
Dan is het toch simpel: ook stookolie omhoog. Europa gaat ons toch dwingen om op beide 21% te heffen...
unieke kans toch?
BTW op pesticiden van 12% naar 21%: CD&V tegen, want Boerenbond...
BTW op festivaltickets van 6% naar 12%: Vooruit is tegen, want zij hebben in de Vlaamse regering met Caroline Gennez de minister van Cultuur...
Zo worden dus beslissingen genomen.
Doe het alletwee en dan moet Bouchez ook iets slikken ivm de rijken. Lijkt me vrij simpel
Dan is het toch simpel: ook stookolie omhoog. Europa gaat ons toch dwingen om op beide 21% te heffen...
unieke kans toch?
BTW op pesticiden van 12% naar 21%: CD&V tegen, want Boerenbond...
BTW op festivaltickets van 6% naar 12%: Vooruit is tegen, want zij hebben in de Vlaamse regering met Caroline Gennez de minister van Cultuur...
Zo worden dus beslissingen genomen.
Doe het alletwee en dan moet Bouchez ook iets slikken ivm de rijken. Lijkt me vrij simpel
Ik geloof nooit dat Vooruit écht tegen een btw-verhoging van 6% naar 12% op concerttickets is. Hun kiespubliek ligt daar heus niet wakker van.
Dit lijkt gewoon een tactische zet om wat onderhandelingsmarge te creëren — dat doen ze uiteindelijk allemaal.
Dit lijkt gewoon een tactische zet om wat onderhandelingsmarge te creëren — dat doen ze uiteindelijk allemaal.
Benieuwd naar de maatregelen van de BDW-belastingregering waar ze ons nu weer mee gaan opzadelen
Wellicht om het verschil tussen werken en niet werken niet groter te maken maar kleiner.
Echt he, wat een soepkiekens.