Federale Arizona-regering
Re: Federale Arizona-regering
Hopelijk indexeren ze de lonen van die pipo's in de Wetstraat ook niet boven de 4 000 euro.
Ministers gaan 4 volledige indexsprongen doen voor zichzelf!
(en stiekem een pensioensupplement in de begroting steken. De kamerleden lezen de begroting toch niet
)
(en stiekem een pensioensupplement in de begroting steken. De kamerleden lezen de begroting toch niet
Ze gaan die asociale gedeeltelijke indexsprong blijkbaar in 2026 maar ook in 2028 doen.
Voor uitkeringen ligt de grens op 2.000 euro, zouden pensioenuitkeringen er ook onder vallen?
Een pensioen van 2.000 euro bruto, dat is hoog hoor
.
Voor uitkeringen ligt de grens op 2.000 euro, zouden pensioenuitkeringen er ook onder vallen?
Een pensioen van 2.000 euro bruto, dat is hoog hoor
Daar zit een deel van het probleem. Veel politici hebben meerdere eigendommen.
Hm. Ja, in theorie klopt dat, maar dat wordt toch een hele uitdaging om dat te gaan verdigien voor de fiscus hoor.paul schreef: ↑24 november 2025, 09:57 In de effectentaks zit nog een groot gedrocht, het is PER EFFECTENREKENING, dat miljoen, tenzij men meerdere rekeningen zou openen om de effectentaks te vermijden.
Mensen die verschillende effectenrekeningen hadden voor de inwerkingtreding van die wet in 2021, daar kunnen de effectenrekeningen goud waard zijn. Omdat ze niet geopend werden om de effectentaks te omzeilen, de fiscus zal daar wel moeilijk overdoen mogelijk.
Ik heb een bliksemafleider van het merk Gallagher op het dak van mijn Airbnb in Avoriaz.
Graag bronvermelding voor dat pensioensupplement voor ministers. Ik zal ook ‘maar’ 2 x 40 euro pensioen bij krijgen en daarmee kan ik leven.
Ik kom niets te kort en mag zeker niet klagen. Ik zal er geen boterham minder voor moeten eten.
En kan er nog iets van beleg tussen die boterham?
Dringend tijd dat er een boterhammentaks komt.
Ik heb een bliksemafleider van het merk Gallagher op het dak van mijn Airbnb in Avoriaz.
Beleggen wordt ook belast.
-
spaarfreakje
- VIP member

- Contacteer:
Het moet voor de Overheid een duidelijke besparing opleveren, dus moeten alle pensioenen (behalve de min pensioenen en die van onvolledige loopbanen) eronder vallen + alle weddes van leraren en verplegend personeel (bachelors en hoger).
De volledige middenklasse dus, daar heb je gelijk in.
Ben eens benieuwd wanneer het terug laaiend ruzie in de Wetstraat gaat zijn, over sommige interpretaties.
Het is even wachten op roeptoeter Bouchez voor het er weer bovenarms op gaat zitten.
Het is even wachten op roeptoeter Bouchez voor het er weer bovenarms op gaat zitten.