Federale Arizona-regering
Re: Federale Arizona-regering
Bij Luminus betaal ik nu € 93,86 per maand voor 2800 kwh electriciteit (waarvan 1000 kwh voor de Dacia) en 7000 kwh gas. Indien ik bij Eneco was gebleven zou ik € 135,31 betalen. Bij Luminus krijg ik het eerste jaar € 546,52 nieuwe klant korting. Wanneer ik volgend jaar terug ga naar Eneco dan krijg ik daar weer € 462,40 nieuwe klant korting het eerste jaar. Gemiddelde besparing 500 euro ipv 600 euro waarvoor mijn excuses. Ik wissel jaarlijks van leverancier via mijnenergie.be .
Als je dit elk jaar kan, goed gedaan zou ik zeggen, en ook excuses voor mijn opmerking dan. Maar jaarlijks kan dat toch niet, anders heb je binnen 2 jaar alles gratis.
Iedereen kan dit elk jaar. Toen ik de laatste keer veranderde van Eneco naar Luminus contacteerde ik Eneco met het prijsvoorstel van Luminus om te vragen of ze extra korting konden geven zodat ik niet moest veranderen. Ze boden me spontaan 80 euro extra korting aan , te weinig uiteraard om te blijven. Ze zijn me dus weer een jaar kwijt als klant. Na 2 jaar gratis zal niet lukken , je krijgt die korting jaarlijks telkens op de normale prijs.
Toch wel triest als het zo moet.Brembos schreef: ↑Gisteren 19:58 De mensen die nu klagen over een beperkte accijnsverhoging op aardgas zitten dikwijls al jaren bij dezelfde leverancier en betalen dus veel te veel. Door jaarlijks te veranderen naar de op dat moment goedkoopste leverancier met de beste ‘nieuwe klant’ promotie bespaar je met enkele muisklikken makkelijk 50 euro per maand. Ik switch zo al enkele jaren jaarlijks tussen Eneco en Luminus.
Inderdaad triest , dit bewijst alleen maar dat die energiemaatschappijen woekerwinsten maken. Ik veronderstel dat ze zelfs aan mijn promoprijs nog goed geld verdienen.
Meneer Verhofstadt die samen met begrotingsminister Vandenbosche voor een groot deel verantwoordelijk is voor de financiele puinhoop die deze regering mag oplossen…