Federale Arizona-regering
Re: Federale Arizona-regering
Dat de minister – bewust of onbewust – verkeerde informatie verspreidt via de nieuwsdiensten, draagt natuurlijk niet bij aan een eerlijk debat.
Ik heb in elk geval mijn burgerlijke plicht vervuld en de correcte pensioenbedragen, mét bronvermelding, doorgestuurd naar de nieuwsdiensten.
Ik heb in elk geval mijn burgerlijke plicht vervuld en de correcte pensioenbedragen, mét bronvermelding, doorgestuurd naar de nieuwsdiensten.
Eigenlijk hebben leerkrachten relatief weinig reden tot klagen over de pensioenhervorming. Hun loopbaan verloopt vrij vlak, waardoor het verschil tussen begin- en eindwedde beperkt blijft en de impact op hun pensioen dus kleiner is. Voor professoren en magistraten ligt dat helemaal anders: zij worden meerdere keren heringeschaald en zien hun loon sterk stijgen doorheen hun carrière. Daardoor zullen zij een veel groter verlies voelen. Meneer Jambon moet correcte informatie verstrekken aan de nieuwsdiensten, en die nieuwsdiensten moeten hun werk naar behoren doen.Brembos schreef: ↑Gisteren 21:11 Het valt mij op dat die klagende leerkrachten steeds maar zeggen dat ze bijvoorbeeld 300 euro per maand zullen verliezen maar nooit vermelden welk bedrag ze nog altijd zullen ontvangen. ‘Ik verlies 300 euro per maand’ komt beter over bij de publieke opinie dan ‘ik zal maar 2800 ipv. 3100 euro pensioen krijgen’ .
Inderdaad , hallucinant om op zoiets te komen.Moneyking schreef: ↑Gisteren 18:03Een index die zichtbaar is voor de fiscus maar onzichtbaar voor de werknemer, dat is ook heel verwarrend.paul schreef: ↑Gisteren 16:37
"Einstein" Vandenbroucke
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/other/ ... d123&ei=12
België is nu het eerste land in de wereld die belasting heft op iets dat er niet is. Proficiat.
Enkel de BDW belastingsregering kan op zoiets komen.
Ik vraag me echt af wie uit de meerderheid met dit ideetje gekomen ….
- VincentVega
- Hero Member

“Verslaafd aan stakenmondeo17 schreef: ↑Gisteren 20:33 https://www.hln.be/opinie/stakers-wie-z ... ~a8779dc9/
Wat moet je hier dan meer?
De NMBS heeft ooit eens drie maanden doorgewerkt zonder ook maar één dag te staken. Welnu, voor mij was dat de hel”
Schoonheid en lelijkheid liggen dichter bij elkaar dan je denkt
Verdubbeling effectentaks vanaf 1 000 000,00 euro per rekening treft ook kleine belegger in een tak 23.
Iemand die in een taks 23 1 000 euro heeft gestoken moet ook dubbele effectentaks betalen ( wordt afgehouden ), omdat die tak 23 een onderdeel is van een heeeeeeeeeeeeeeeeel grote effectenrekening.
https://www.msn.com/nl-be/financien/nie ... r-AA1R6IHE
Iemand die in een taks 23 1 000 euro heeft gestoken moet ook dubbele effectentaks betalen ( wordt afgehouden ), omdat die tak 23 een onderdeel is van een heeeeeeeeeeeeeeeeel grote effectenrekening.
Het begon als een hobbyVincentVega schreef: ↑Gisteren 21:58“Verslaafd aan stakenmondeo17 schreef: ↑Gisteren 20:33 https://www.hln.be/opinie/stakers-wie-z ... ~a8779dc9/
Wat moet je hier dan meer?
De NMBS heeft ooit eens drie maanden doorgewerkt zonder ook maar één dag te staken. Welnu, voor mij was dat de hel”![]()
![]()
![]()
Net zoals VDB van niks wist, vermoed ik ook dat niemand van de regering dit ook wist. En die bende moet onze regering voorstellen.paul schreef: ↑Gisteren 22:10 Verdubbeling effectentaks vanaf 1 000 000,00 euro per rekening treft ook kleine belegger in een tak 23.
Die Troela in de clip van Terzake die Latijn geeft in het middelbaar, staakt en ook voor de PVDA opkomt zegt dat ze geen leaseauto, GSM etc heeft. OK ja, dat is zo. Had ze maar iets anders moeten doen? Kattenfluisteraar worden van Maximus de kat van Wetstraat 16.Moneyking schreef: ↑Gisteren 21:28Eigenlijk hebben leerkrachten relatief weinig reden tot klagen over de pensioenhervorming. Hun loopbaan verloopt vrij vlak, waardoor het verschil tussen begin- en eindwedde beperkt blijft en de impact op hun pensioen dus kleiner is.Brembos schreef: ↑Gisteren 21:11 Het valt mij op dat die klagende leerkrachten steeds maar zeggen dat ze bijvoorbeeld 300 euro per maand zullen verliezen maar nooit vermelden welk bedrag ze nog altijd zullen ontvangen. ‘Ik verlies 300 euro per maand’ komt beter over bij de publieke opinie dan ‘ik zal maar 2800 ipv. 3100 euro pensioen krijgen’ .
Zij heeft wel minimaal 4 maanden verlof en het is nu niet dat een lerares Latijn veel stress heeft en voor een probleemklas staat. En kom nu niet af met fake argumenten, ik heb zelf Latijn-Wiskunde gedaan in het middelbaar. Vrijdag had ik 3h Latijn waarvan 2h vrijdagNM haha.
Als de van het onderwijs klagen, dat ze dan een ander beroep kiezen, toch ?
Of dat ze eens evenveel uren les geven als in de andere landen.
Of dat ze eens evenveel uren les geven als in de andere landen.
Er was er ook één die zei: Ik kan niet zomaar opslag vragen aan mijn baas als ik wat meer wil verdienen. Alsof werkgevers gewoon geld geven aan iedereen die erom vraagt.VTEC schreef: ↑Gisteren 22:18Die Troela in de clip van Terzake die Latijn geeft in het middelbaar, staakt en ook voor de PVDA opkomt zegt dat ze geen leaseauto, GSM etc heeft. OK ja, dat is zo. Had ze maar iets anders moeten doen? Kattenfluisteraar worden van Maximus de kat van Wetstraat 16.
Zij heeft wel minimaal 4 maanden verlof en het is nu niet dat een lerares Latijn veel stress heeft en voor een probleemklas staat. En kom nu niet af met fake argumenten, ik heb zelf Latijn-Wiskunde gedaan in het middelbaar. Vrijdag had ik 3h Latijn waarvan 2h vrijdagNM haha.
Probleem is dat ze dan geen vervangers vinden. Normale mensen zetten geen voet meer in een (middelbare) school vanaf de dag dat ze daar buiten zijn
Zin 1 volmondig akkoord! En mijn partner is lerares…
Zin 2, niet akkoord, ik zie ook hoeveel tijd zij van haar wekelijkse effectieve werktijd steekt in “planlasten”, administratie, rapportering etc. Het is vaak belachelijk en niemand wordt er beter van of doet er iets mee zegt ze. 25 jaar anciënniteit dus geen nieuwkomer in het beroep.
Dat nekt vrijwel ieder beroep en bedrijf in België. Al die regeltjes en onzinnige administratie.VTEC schreef: ↑Gisteren 22:58Zin 1 volmondig akkoord! En mijn partner is lerares…
Zin 2, niet akkoord, ik zie ook hoeveel tijd zij van haar wekelijkse effectieve werktijd steekt in “planlasten”, administratie, rapportering etc. Het is vaak belachelijk en niemand wordt er beter van of doet er iets mee zegt ze. 25 jaar anciënniteit dus geen nieuwkomer in het beroep.
Zelfs het aangifteformulier voor de belasting is een boekwerk geworden.
In Nederland slechts 2 enkelzijdige A4-tjes.