Federale Arizona-regering
Re: Federale Arizona-regering
Dan hebben ze bij NVA u goed liggen , want die gaan nog gretiger verder op het elan van vorige regeringenTrivium schreef: ↑Vandaag 20:04Ik ook. Zo weinig mogelijk aan anderen geven.VincentVega schreef: ↑Vandaag 18:21
Jij doet met jouw geld wat jij wil …![]()
Ik heb andere plannen met mijn centen![]()
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Vrijwillig doet iedereen wat die wil.
Hier is een ander voorstel ...
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/12/03 ... ie-uitleg/
Als men 185 miljard euro wenst uit te geven aan de oorlog in Oekraïne, dan zou dat gewoon moeten bekostigd worden door de Europese overheden.
Wellicht moeten die dan allemaal wat extra schulden aangaan.
Of ... even snel rekenen ... 185 miljard / pakweg 500 miljoen inwoners = 370 euro per persoon gemiddeld
Voor mijn part betalen we dat dus gewoon met z'n allen, verplicht in dit geval uiteraard. En ja, dat mag naar vermogen, maar wel *indereen*.
Of is het misschien zinvoller om die oorlog gewoon eens te beëindigen ?
Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 3 december 2025, 21:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn 370 euro staat al klaar. Een zeer goed idee die verplichte UA bijdrage.
Wat denkt men te bereiken (of aan te besteden) als men ineens 185miljard voor handen heeft om te besteden aan de Oekraïne kwestie ?EarthNvstr1 schreef: ↑Vandaag 21:03Vrijwillig doet iedereen wat die wil.
Hier is een ander voorstel ...
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/12/03 ... ie-uitleg/
Als men 185 miljard euro wenst uit te geven aan de oorlog in Oekraïne, dan zou dat gewoon moeten bekostigd worden door de Europese overheden.
Wellicht moeten die dan allemaal wat extra schulden aangaan.
Of ... even snel rekenen ... 185 miljard / pakweg 500 miljoen inwoners = 370 euro per persoon gemiddeld
Voor mijn part betalen we dat dus gewoon met z'n allen, verplicht in dit geval uiteraard. En ja, dat mag naar vermogen, maar wel *indereen*.
Of is het misschien zinvoller om die oorlog gewoon eens te beëindigen ?
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Men zegt vaak (zoals Ursula) dat het voor "heropbouw" is, maar zolang de oorlog verder gaat, is het gewoon om te kunnen blijven vechten natuurlijk.
Wat het ook is, als we iets willen financieren dan moeten we dat maar zelf doen, vind ik.
En dat moet voor mij dan ook *gegeven* (dat is niet in cash) worden en niet geleend worden aan Oekraïne.
Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 3 december 2025, 21:41, 1 keer totaal gewijzigd.
- PotjeVickx
- Jr. Member

- Contacteer:
Het is gelanceerd als 'investeringen voor de heropbouw' maar het is toch al snel (onder de waterlijn) verwaterd tot 'financiering van oorlogsmateriaal' voor Oekraïne.
Oorspronkelijk van onderpand naar gewoon platte investering van de oorlog. Een bepaald Europees politicus gaf zelfs aan dat we 'preventief' Rusland moesten aanvallen. Misschien zou er eens een referendum moeten komen of we ons nog identificeren met de ideologie van Europa.
Oorspronkelijk van onderpand naar gewoon platte investering van de oorlog. Een bepaald Europees politicus gaf zelfs aan dat we 'preventief' Rusland moesten aanvallen. Misschien zou er eens een referendum moeten komen of we ons nog identificeren met de ideologie van Europa.