Federale Arizona-regering
- KleineSpaarder
- Hero Member

- Contacteer:
Re: Federale Arizona-regering
Hilarisch hoe je het hele forum eraan herinnert dat het Vlaams Onderwijs een ramp isVincentVega schreef: ↑7 januari 2026, 21:04KleineSpaarder schreef: ↑16 december 2025, 13:25 Aangezien:
- het Vlaams Onderwijs al jaren pijlsnel de dieperik induikt
- de Vlaams-Nationalisten beweren dat Vlaanderen alles zo goed doet
... veronderstelde ik dat er geen Vlamingen minister van Vlaams Onderwijs geweest waren (behalve onderbroek-man Weyts en niet-veel-beter Demir).
Bedankt hiervoor.
- VincentVega
- VIP member

Ik herinner de andere forumgebruikers vooral er aan wat voor een onbetrouwbare bron en scheldwoordenmachine jij bentKleineSpaarder schreef: ↑7 januari 2026, 21:09Hilarisch hoe je het hele forum eraan herinnert dat het Vlaams Onderwijs een ramp is![]()
Bedankt hiervoor.![]()
Voor zover dat nog niet voor iedereen duidelijk was ...
Schoonheid kan je ook vinden in de lelijkheid der dingen
Dat je Nick Carpe verbannen is , dat ligt je toch moeilijk hé , alle begrip daarvoor. Een rouwproces kan in sommige gevallen lang duren.VincentVega schreef: ↑7 januari 2026, 21:04Ik ben ook een forumgebruiker, dacht ik (dus het zou eigenlijk inclusief mezelf moeten zijn;).KV schreef: ↑7 januari 2026, 19:45 2)
Waar doe ik aan "persoonlijke aanvallen" naar forumgebruikers toe ? Geef gerust een aantal voorbeelden welke andere gebruikers ik "persoonlijk aanval" ....
Jezelf er niet bijrekenen, je pest / jen / telkens-op-de-man-speel-gedrag doet mij vaak ook tegen-reageren naar u als persoon, eigenlijk laat ik me daar veel te veel door afglijden....
Maar mij zal je hier niet wegpesten (berg die hoop maar op) zoals je al met menig ander gebruikers gedaan hebt (om u al voor te zijn zal ik u één voorbeeld geven : gebruiker abatoetnie member63122.html
Maar goed, ik ga mee in jouw redenering en zoek andere voorbeelden dan over mezelf (die lijst zou trouwens te lang worden, zoek anders zelf eens op VEGA).
* Carpe Noctem: heeft door jou en jouw andere bloedbroeder haelewyn een definitieve ban gekregen (inmiddels is haelewyn terug middels een schijnachtige excuusmail naar de moderator, iets waar jij in het verleden ook al gebruik van gemaakt heb). Maar Carpe lijkt definitief verdwenen (sommige gebruikers houden blijkbaar de eer aan hunzelf). Ik laat me in ieder geval niet zomaar wegpesten of een ban toekennen ...![]()
Het tart wel alle verbeelding dat je de oorzaak van het verbannen van je Carpe-nick bij Haelewyn en mij zoekt.
Even de feiten er terug bij halen :
Carpe nam het zo nauw niet met de naam van Mevr. U Van der leyen , gaf daar -gebaseerd op zijn ideologie- een eigen bijnaampje aan (een beetje zoals jij mij hier een poosje "Kivi" begon te noemen) , De bijnaam die Carpe had gekozen voor Mevr. U Van der leyen druisde echter in tegen forumregels waardoor hij verbannen werd.
Carpe was trouwens niet alleen, gebruiker VoorheenCP1234 had zich aan exact hetzelfde bezondigd en dus eveneens een ban.
Hoezo Haelewyn en KV zijn de oorzaak dat carpe een defintieve ban gekregen had ?
Naar goede gewoonte wordt de kaart van manipulatie getrokken !VincentVega schreef: ↑7 januari 2026, 21:04 * vortex: iemand naïef noemen omdat hij een andere mening heeft (kijk niet naar de dt-fout in achterhaalt). Ook iemand koosnaampjes zola "militanten" of "figuren" geven is niet echt netjes.
Persoonlijk aanvallen ? Je komt met voorbeelden aandraven waarbij je :
doelbewust de initiële acties van getekenden (je inner circle zeg maar) weglaat en enkel mijn tegenreactie laat zien.
Als ik natuurlijk dagelijks moet aanhoren dat ik :
- een afgunstadept ben
- een PVDA'er
- een Rusland-China-N Korea sympathisant
- een Linkse extremist
- jouw gidslanden Noord-Korea of China
- een ...
We zullen dan maar al even buiten beschouwing laten of al deze 'tegenreacties' hier boven opgesomd' effectief onder een noemer "persoonlijke aanvallen" gecatalogeerd hoeven te worden....
Blijkbaar heb je -in bepaalde omstandigheden- lange tenen (een eigenschap die je wel vaker terug vindt bij manipulatieve personen)
- VincentVega
- VIP member

Een uiterst flauw weerwoordKV schreef: ↑7 januari 2026, 22:10Dat je Nick Carpe verbannen is , dat ligt je toch moeilijk hé , alle begrip daarvoor. Een rouwproces kan in sommige gevallen lang duren.VincentVega schreef: ↑7 januari 2026, 21:04
Ik ben ook een forumgebruiker, dacht ik (dus het zou eigenlijk inclusief mezelf moeten zijn;).
Maar goed, ik ga mee in jouw redenering en zoek andere voorbeelden dan over mezelf (die lijst zou trouwens te lang worden, zoek anders zelf eens op VEGA).
* Carpe Noctem: heeft door jou en jouw andere bloedbroeder haelewyn een definitieve ban gekregen (inmiddels is haelewyn terug middels een schijnachtige excuusmail naar de moderator, iets waar jij in het verleden ook al gebruik van gemaakt heb). Maar Carpe lijkt definitief verdwenen (sommige gebruikers houden blijkbaar de eer aan hunzelf). Ik laat me in ieder geval niet zomaar wegpesten of een ban toekennen ...![]()
Het tart wel alle verbeelding dat je de oorzaak van het verbannen van je Carpe-nick bij Haelewyn en mij zoekt.
Even de feiten er terug bij halen :
Carpe nam het zo nauw niet met de naam van Mevr. U Van der leyen , gaf daar -gebaseerd op zijn ideologie- een eigen bijnaampje aan (een beetje zoals jij mij hier een poosje "Kivi" begon te noemen) , De bijnaam die Carpe had gekozen voor Mevr. U Van der leyen druisde echter in tegen forumregels waardoor hij verbannen werd.
Carpe was trouwens niet alleen, gebruiker VoorheenCP1234 had zich aan exact hetzelfde bezondigd en dus eveneens een ban.
Hoezo Haelewyn en KV zijn de oorzaak dat carpe een defintieve ban gekregen had ?
Naar goede gewoonte wordt de kaart van manipulatie getrokken !VincentVega schreef: ↑7 januari 2026, 21:04 * vortex: iemand naïef noemen omdat hij een andere mening heeft (kijk niet naar de dt-fout in achterhaalt). Ook iemand koosnaampjes zoals “militanten" of "figuren" geven is niet echt netjes.
![]()
Persoonlijk aanvallen ? Je komt met voorbeelden aandraven waarbij je :
doelbewust de initiële acties van getekenden (je inner circle zeg maar) weglaat en enkel mijn tegenreactie laat zien.
Als ik natuurlijk dagelijks moet aanhoren dat ik :
- een afgunstadept ben
- een PVDA'er
- een Rusland-China-N Korea sympathisant
- een Linkse extremist
Misschien is het dan af en toe eens normaal dat ik dan eens een tegenreactie geef .... ?
- een ...
We zullen dan maar al even buiten beschouwing laten of al deze 'tegenreacties' hier boven opgesomd' effectief onder een noemer "persoonlijke aanvallen" gecatalogeerd hoeven te worden....
Blijkbaar heb je -in bepaalde omstandigheden- lange tenen (een eigenschap die je wel vaker terug vindt bij manipulatieve personen)
* Over CarpeNoctem: wie een zoekfunctie lanceert, zal al heel snel zien dat ik over een aantal zaken, zoals de oorlog in Oekraïne, grondig van mening verschil met Carpe. Ook over de COVID-crisis en vaccinatiebewijs had ik een totaal andere mening dan Carpe. En al helemaal als het gaat over Jurgen C.
Maar goed, het past blijkbaar niet in jouw narratief en je hebt blijkbaar ook geen ander verweer.
* Over de andere forumgebruikers die je schoffeert, zoals Sammy2, Trivium en vortex enz … is je enige verweer: zij zijn begonnen. Dat kan best zijn (of misschien ook niet). Maar je bent duidelijk geen haar beter.
* en op het einde van je “betoog” meen je ook mij nogmaals te moeten schofferen (“ Blijkbaar heb je -in bepaalde omstandigheden- lange tenen (een eigenschap die je wel vaker terug vindt bij manipulatieve personen”).
Bijgevolg:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/nation ... ocialshare
Niet te geloven toch. En wij worden veronderstelt het allemaal exact te weten.
Niet te geloven toch. En wij worden veronderstelt het allemaal exact te weten.
Man toch. Jij blijft echt wel jouw fantasie als werkelijkheid neerpennen.VincentVega schreef: ↑7 januari 2026, 22:10
* Carpe Noctem: heeft door jou en jouw andere bloedbroeder haelewyn een definitieve ban gekregen (inmiddels is haelewyn terug middels een schijnachtige excuusmail naar de moderator, iets waar jij in het verleden ook al gebruik van gemaakt heb).
Iets wat in bijna elk van jouw posts terugkeert :
Verheerlijking van eigen nonsens.
Ik heb een tijdelijk ban gekregen omdat ik volgens de moderator stout was geweest .... tijdens een provocatie door één van je 25 nicks.
Ik zou me daar bezondigd hebben aan hetzelfde delict als de aanvaller. En dat mag niet op spaargids
Ik heb nooit een excuusmail geschreven. Toen niet. Ik denk ook nooit ervoor.
Ik stond en sta nog steeds achter wat ik gezegd heb.
Ik heb mijn tijdelijke ban uitgezeten, net zoals jouw nick nummer 15 dat gedaan heeft.
Ik heb over jouw nick nummer 1, CarpeNoctem, niet geklaagd naar aanleiding van het feit waarom hij verbannen is. Dat vond ik toen niet de moeite waard om over te klagen.
De moderator zag dat wel als ernstig blijkbaar, maar we hebben een verschillend gevoel over rechtvaardigheid.
Dat is zowat alles wat er over te vertellen valt.
Graag terug ter zake blijven aub.
- VincentVega
- VIP member

Het is maar een detail maar blijkbaar vermijd je graag de KERN van de discussie: KV stelde mij 2 vragen (voorbeelden van het beledigen van politici door hem en/of KleineSpaarder) en van het beledigen van andere forum gebruikers.haelewyn schreef: ↑7 januari 2026, 23:34Man toch. Jij blijft echt wel jouw fantasie als werkelijkheid neerpennen.VincentVega schreef: ↑7 januari 2026, 22:10
* Carpe Noctem: heeft door jou en jouw andere bloedbroeder haelewyn een definitieve ban gekregen (inmiddels is haelewyn terug middels een schijnachtige excuusmail naar de moderator, iets waar jij in het verleden ook al gebruik van gemaakt heb).
Iets wat in bijna elk van jouw posts terugkeert :
Verheerlijking van eigen nonsens.
Ik heb een tijdelijk ban gekregen omdat ik volgens de moderator stout was geweest .... tijdens een provocatie door één van je 25 nicks.
Ik zou me daar bezondigd hebben aan hetzelfde delict als de aanvaller. En dat mag niet op spaargids![]()
Ik heb nooit een excuusmail geschreven. Toen niet. Ik denk ook nooit ervoor.
Ik stond en sta nog steeds achter wat ik gezegd heb.
Ik heb mijn tijdelijke ban uitgezeten, net zoals jouw nick nummer 15 dat gedaan heeft.
Ik heb over jouw nick nummer 1, CarpeNoctem, niet geklaagd naar aanleiding van het feit waarom hij verbannen is. Dat vond ik toen niet de moeite waard om over te klagen.
De moderator zag dat wel als ernstig blijkbaar, maar we hebben een verschillend gevoel over rechtvaardigheid.
Dat is zowat alles wat er over te vertellen valt.
En ik heb die beantwoord met concrete voorbeelden en de conclusie is: hij is geen haar beter dan de rest. De pot verwijt de ketel dat hij op de persoon speelt.
Over jouw randopmerking (of bliksemafleider):
*Carpe heeft nog steeds een ban, jij en KV niet meer. Bij KV was het trouwens een definitieve ban. De moderator heeft me laten weten dat die wordt opgeheven als de betrokkene via PM schuldinzicht toont
* Over het aantal vermeende nicks van anderen goochel je graag met cijfers: 5, 10, 22, 23 en nu 25. Het aantal vermeende nicks in jouw hoofd (of fantasie) loopt op, dat is de enige constante
* Inhoudelijk maakt het voor mij helemaal niets uit wat jij beweert: je hebt in het verleden ook al beweerd enkel 1 nick te hebben (bleek niet waar te zijn). Ook heb je al beweerd jouw nicks niet door elkaar gebruiken (ook dat is niet waar … behalve als 1 van je nicks een ban heeft).
Soit, we wijken af van de kern van de zaak: het ging over KV en zijn 2 vragen en die zijn opgehelderd
Graag gedaan!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laat de mensen eens discussieren zeg. Een beetje meer vrijwillig respect voor de diversiteit aan meningen zou u niet misstaan.
Heerlijke topic, dit. Keep it going boys!
Bron: het internet.
Aan persoonlijke aanvallen heeft niemand iets.
Hoogst vermakelijk inderdaad. Ik zit hier al een paar dagen in de zon bij 26 graden. Leuk om mee te lezen, uiteraard met een cocktail in de hand.
Hoe bedoelt u ? Ik heb geen testikels.
Terwijl in ons buurland de treinen niet meer reden en luchthavens sloten was er in ons land , waar alles zogezegt zo slecht gaat , al bij al weinig hinder de afgelopen dagen.
Terwijl in ons buurland de treinen niet meer reden en luchthavens sloten was er in ons land , waar alles zogezegt zo slecht gaat , al bij al weinig hinder de afgelopen dagen.
Dat was spreekwoordelijk taagebruik.
Wat een onzin. Het weer was gewoon vele malen slechter in Nederland. Er viel veel meer sneeuw, en het waaide harder.
Bron: het internet.
- VincentVega
- VIP member