Federale Arizona-regering
Re: Federale Arizona-regering
Jaren geleden postte ik hier dat onze ( en bij uitbreiding bijna alle Europese) regeringen zich hopeloos hadden vast gereden in het moeras. Ze zijn er verdorie in geslaagd nog dieper in het moeras te rijden. Daar geraakt geen enkele depanneur meer bij ... Geen linkse, geen rechtse en geen uit het middenveld. Het recentste voorbeeld is het pensioen-dossier. Blub, blub.
- VincentVega
- VIP member

paul schreef: ↑9 maart 2026, 16:45 De persoonlijke brandmanager van Conner-Matrak wordt door het federaal parlement betaald.
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/other/ ... 360da&ei=9
Schoonheid vinden in de lelijkheid der dingen
- VincentVega
- VIP member

chesini schreef: ↑9 maart 2026, 17:24Magnette reageert ook ... met een boek:JustSpike schreef: ↑9 maart 2026, 16:18
De Wever zelf heeft ook al gereageerd op de vele reacties die zijn boekje losweekt: https://www.linkedin.com/pulse/over-wel ... ever-z7kae
https://www.hln.be/binnenland/hij-is-de ... ~afb777f1/
De strijd is losgebarsten.
Wie weet moet ik mijn opinies ook uitgeven? Chesini, De Spaargidser die De Wever op de rooster legt. Wordt ook een bestseller.
Schoonheid vinden in de lelijkheid der dingen
En wat is de nieuwe realiteit die we aan het scheppen zijn? Is het een aantrekkelijk iets voor jonge mensen? Nee,nee,nee, je kan als boomer simpelweg kwaad zijn, dat uw pensioen een beetje zal moeten temperen, de politieke waarheid is dat jullie ons opgezadeld hebɓen met een disproportioneel nadeel. Natuurlijk is zulk een reactie slechts een bewijs dat ik niets versta, absoluut niets.
En wat is de nieuwe realiteit die we aan het scheppen zijn? Is het een aantrekkelijk iets voor jonge mensen? Nee,nee,nee, je kan als boomer simpelweg kwaad zijn, dat uw pensioen een beetje zal moeten temperen, de politieke waarheid is dat jullie ons opgezadeld hebɓen met een disproportioneel nadeel. Natuurlijk is zulk een reactie slechts een bewijs dat ik niets versta, absoluut niets.
-
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Zoals ik 'geopolitiek'zie, is de wereld geregeerd door socio/psychopatie, macht corrumpeert, dat weet iedereen, maar dat macht een domein is waarop zelfs de meest stompzinnige figuren, absolute losers, hun slag halen , dat is wat mij elke hoop ontneemt. Dit is ws een bewijs dat ik dom ben en beter mijn bek moet houden.
Je zal nog altijd aan je 60 kunnen stoppen hoor. Begin met werken op je 18 (leger, politie, groendienst, enz) en je hebt 42 loopbaanjaren op je 60e. Als je natuurlijk eerst 5 nutteloze master na master opleidingen volgt en dan eerst een jaar de wereld gaat rondreizen voor je eindelijk eens gaat werken dan ga je tot je 67 moeten werken.Vuth schreef: ↑10 maart 2026, 14:26 En wat is de nieuwe realiteit die we aan het scheppen zijn? Is het een aantrekkelijk iets voor jonge mensen? Nee,nee,nee, je kan als boomer simpelweg kwaad zijn, dat uw pensioen een beetje zal moeten temperen, de politieke waarheid is dat jullie ons opgezadeld hebɓen met een disproportioneel nadeel. Natuurlijk is zulk een reactie slechts een bewijs dat ik niets versta, absoluut niets.
Je bent blijkbaar wel erg jaloers op de boomers want je kunt er niet over zwijgen. Spijtig genoeg ben je te laat geboren. Maar je kunt het ook positief bekijken. Al bij al is het hier zo slecht nog niet. Je kon ook de pech gehad hebben om in Iran, Gaza of Saoedi-Arabië geboren te worden en om het helemaal naar de kl*ten te helpen kon je dan daar nog eens als vrouw geboren zijn. Dus kus uw handjes dat je überhaupt mag werken en een pensioen zal hebben.
Ik vind het idioot om jonge mensen te ontraden om nog een universiteits/hogeschool diploma te halen. Dat is wat het imbeciele deel van rechts tegenwoordig ideologisch propageert. Constructief is het niet. Tenzij jij kickt op stompzinnigge instinctieve negativiteit?
Ik vind het idioot om jonge mensen te ontraden om nog een universiteits/hogeschool diploma te halen. Dat is wat het imbeciele deel van rechts tegenwoordig ideologisch propageert. Constructief is het niet. Tenzij jij kickt op stompzinnigge instinctieve negativiteit?
- KleineSpaarder
- VIP member

- Contacteer:
Hoe lager de mensen opgeleid zijn, hoe meer ze open staan voor de propaganda van rechts.Vuth schreef: ↑10 maart 2026, 15:33 Ik vind het idioot om jonge mensen te ontraden om nog een universiteits/hogeschool diploma te halen. Dat is wat het imbeciele deel van rechts tegenwoordig ideologisch propageert. Constructief is het niet. Tenzij jij kickt op stompzinnigge instinctieve negativiteit?
Links wilde altijd al dat mensen zelfstandig leren nadenken.
Rechts wilde altijd dat mensen niet zelfstandig nadenken. Ze moeten gewoon de rechtse partijlijn volgen.
Vandaar dat Trump, om maar één rechtse dictator te noemen, zijn woeste aanval tegen de Amerikaanse universiteiten heeft ingezet. Trump wil niet dat mensen zelfstandig nadenken. Ze moeten blindelings zijn propaganda volgen.
Vlaams Belang vindt zijn kiezers bij de laag opgeleiden. Dit is geen toeval. Dit is waar hun boodschap kritiekloos wordt opgeslorpt.
Akkoord
- MeneerParmentier
- Sr. Member

- Contacteer:
Waar denk je dat extreem links zijn kiesvee aantreft? Dat is heus niet onder CEOs, VOKA-leden, of bij de plaatselijke Rotary club.KleineSpaarder schreef: ↑10 maart 2026, 16:13 Vlaams Belang vindt zijn kiezers bij de laag opgeleiden. Dit is geen toeval. Dit is waar hun boodschap kritiekloos wordt opgeslorpt.
Ms terzijde, maar toch frappant: de oorlog tegen postmoderne filosofie die rechts de laatste jaren gevoerd heeft.Foucault,baudrillard en de voorvader en in mijn ogen belangrijkste postmodernist: Friedrich Nietzsche(ja, net hem)...rechts doet aan opzettelijke intellectuele zelfverblinding... waarom is het zo lastig voor een rechts persoon om te kunnen zeggen: mijn waarheid is slechts interpretatie....alles is altijd slechts perspectief,...deze gedachte doet rechts zo huiveren...de wereld mag niet ambivalent en divers zijn, dat is anathema voor de typische rechtscultische usefull idiot.