Federale Arizona-regering
Re: Federale Arizona-regering
Hahaha, MyPension gaat "down' tot minstens eind 2027 - dus op zijn vroegst 2028 /2029 en zware budgetoverschrijding gegarandeerd.
Wat een bende compleet onbekwame klungels - zijn die paljassen nu zelfs zo dom dat ze dat zelf niet inzien? Jambon DURFT zelfs niet naar De Afspraak komen.
Stel je voor : "Hallo, KBC hier - goeiemiddag! Sorry maar onze Touch / Mobile app is de komende 2 of wellicht 3 of 4 jaar niet beschikbaar. Om dat te betalen, verhogen we onze kosten. Toedeloe & trekt uw plan".
Wat een bende compleet onbekwame klungels - zijn die paljassen nu zelfs zo dom dat ze dat zelf niet inzien? Jambon DURFT zelfs niet naar De Afspraak komen.
Stel je voor : "Hallo, KBC hier - goeiemiddag! Sorry maar onze Touch / Mobile app is de komende 2 of wellicht 3 of 4 jaar niet beschikbaar. Om dat te betalen, verhogen we onze kosten. Toedeloe & trekt uw plan".
- KleineSpaarder
- VIP member

- Contacteer:
Ja, maar in tegenstelling tot rechts en extreem-rechts, wil links en extreem-links de kwaliteit van het onderwijs verbeteren, en zoveel mogelijk mensen toegang geven, zodat de mensen zelfstandig leren nadenken.MeneerParmentier schreef: ↑10 maart 2026, 16:57Waar denk je dat extreem links zijn kiesvee aantreft? Dat is heus niet onder CEOs, VOKA-leden, of bij de plaatselijke Rotary club.KleineSpaarder schreef: ↑10 maart 2026, 16:13 Vlaams Belang vindt zijn kiezers bij de laag opgeleiden. Dit is geen toeval. Dit is waar hun boodschap kritiekloos wordt opgeslorpt.
Rechts en extreem-rechts willen dat niet, want dan verliezen ze het grootste deel van hun kiespubliek.
Zie opnieuw Trump en zijn aanvallen op de universiteiten. En zijn streven om vrouwen zoveel mogelijk thuis te houden, en zoveel mogelijk kinderen te laten krijgen. Tot 100 jaar geleden hadden we dat hier ook. Trump en zijn bende wil die tijd opnieuw.
Laatst gewijzigd door KleineSpaarder op 10 maart 2026, 17:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Hahaha mijn beide kinderen hebben een master. Geen nutteloze master maar eentje waarmee ze direct na afstuderen konden gaan werken en ikzelf heb een bachelor.Vuth schreef: ↑10 maart 2026, 15:33 Ik vind het idioot om jonge mensen te ontraden om nog een universiteits/hogeschool diploma te halen. Dat is wat het imbeciele deel van rechts tegenwoordig ideologisch propageert. Constructief is het niet. Tenzij jij kickt op stompzinnigge instinctieve negativiteit?
Jij was aan het klagen dat je te lang zal moeten werken, ik gaf je een mogelijke oplossing om toch vroeger te kunnen stoppen. Als jij dan direct wil beginnen schelden, doe maar. Tot zover verdraagzaam links.
Trouwens, als je op je 18 begint bij het leger of de politie kun je perfect doorgroeien naar het officierenkader met een mooie wedde en toch nog op je 60 afzwaaien
Leuk voor de mensen die de komende drie jaar op pensioen gaan.VTEC schreef: ↑10 maart 2026, 17:11 Hahaha, MyPension gaat "down' tot minstens eind 2027 - dus op zijn vroegst 2028 /2029 en zware budgetoverschrijding gegarandeerd.
Wat een bende nietsnutten.
Neemt niet weg dat het bon ton is binnen de rechtse ideologie om hogere studies af te raden. In hoofdzaak uit een irrationele vrees dat zoon/dochterlief moreel gecorrumpeerd zouden kunnen geraken door die zogezegde ideologisch bezeten linkse professoren die niets anders willen dan u een communist te maken, right? Zucht....te veel youtube en tiktok of whatever, doet een mens geen goed...
Ik denk dat je beter eens een pauze inlast. Het lijkt me dat je zwaar over je toeren bent. Erg slecht voor uw gezondheid.
Kan ik uit uw posts afleiden dat je neerkijkt op mensen die geen hogere studies gedaan hebben en dat verdraagzaam links deze mensen wegzet als extreem-rechts stemmende idioten?
Heb je je als eens afgevraagd wie uw vuilniszakken wekelijks komt ophalen, uw post bedeelt, uw straat schoonveegt, het recyclagepark doet draaien, uw online bestelde pakjes komt bezorgen, enz, enz. Allemaal idioten volgens verdraagzaam links.
Kan ik uit uw posts afleiden dat je neerkijkt op mensen die geen hogere studies gedaan hebben en dat verdraagzaam links deze mensen wegzet als extreem-rechts stemmende idioten?
Heb je je als eens afgevraagd wie uw vuilniszakken wekelijks komt ophalen, uw post bedeelt, uw straat schoonveegt, het recyclagepark doet draaien, uw online bestelde pakjes komt bezorgen, enz, enz. Allemaal idioten volgens verdraagzaam links.
Laatst gewijzigd door Trivium op 10 maart 2026, 17:53, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik vind dat ik me goed inhoud ivg met de absolute verbitterrde obsessieven hier...dit is een ziek forum en ik post hier wijselijk slechts enkele berichten per jaar.
Waarom kom je dan posten als je je toch maar opwindt en dit een ziek forum vindt?
Als ik iets ziek vind of me er toch maar aan erger dan blijf ik gewoon weg.
Goed, ik ging net stoppen, ws voor een paar maand zoals gewoonlijk(maw ik ben geen overlast op dit forum), ik lees soms wat hier geschreven wordt, zelden reageer ik...ben jij vertrouwd met dit forum? Hier zitten absolute freaks, ontgoochelend dat jij een klein beetje oproering binnen de voortdurende monotomie van clichematige dagdagelijkse standaardverbittering niet aankan
Hahaha, jakke heps zaagt groffe planken!VTEC schreef: ↑10 maart 2026, 17:11 Hahaha, MyPension gaat "down' tot minstens eind 2027 - dus op zijn vroegst 2028 /2029 en zware budgetoverschrijding gegarandeerd.
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
Trivium schreef: ↑10 maart 2026, 17:44 Ik denk dat je beter eens een pauze inlast. Het lijkt me dat je zwaar over je toeren bent. Erg slecht voor uw gezondheid.
Je beseft toch dat je niets begrepen hebt van wat ik gezegd heb? Je bent het hoogstwaarschijnlijk eens met mij, ...
- VincentVega
- VIP member

Het intellectuele superioriteitsgevoel van links-progressief
Hoewel, hun kiespubliek bestaat uit steuntrekkers en migranten, terwijl rechts volgens hen toch bestaat uit ondernemers, rijken en zelfstandigen (KleineSpaarder zijn eigen bewering), het VOKA publiek dus.
Schoonheid vinden in de lelijkheid der dingen
- KleineSpaarder
- VIP member

- Contacteer:
Uit pure intellectuele armoede weet je niets beter dan leugens verspreiden over wat anderen zeggen.VincentVega schreef: ↑10 maart 2026, 22:22 Hoewel, hun kiespubliek bestaat uit steuntrekkers en migranten, terwijl rechts volgens hen toch bestaat uit ondernemers, rijken en zelfstandigen (KleineSpaarder zijn eigen bewering), het VOKA publiek dus.
Dit is wat ik heb geschreven:
KleineSpaarder schreef: ↑29 december 2025, 14:45 De NVA kiezers hebben geen reden tot klagen over de meerwaardebelasting:
- 1 miljoen vrijstelling op de meerwaarde voor de happy few, en dan 1,25% en dan 2,5% en dan 5% en pas 10% taks op de meerwaarde vanaf 10 miljoen.
Ik bedoel met NVA kiezers: degene voor wie NVA inspanningen doet. Daarnaast zijn er een hoop naïevelingen die ook voor NVA stemmen omdat ze zich compleet laten inpalmen door de NVA propaganda-machine
Die laatste sukkels hebben een vrijstelling van 10.000. En betalen dan direct 10%.
Bedankt NVA![]()