Federale Arizona-regering
Re: Federale Arizona-regering
Klopt, ik heb ook al rond lopen kijken.
Canarische Eilanden zijn ook er aantrekkelijk, vooral fiscaal. En het is EU. Uiteraard wel uit de toeristische delen wegblijven.
Canarische Eilanden zijn ook er aantrekkelijk, vooral fiscaal. En het is EU. Uiteraard wel uit de toeristische delen wegblijven.
Het weer in de Algarve is allesbehalve extreem vind ik, eerder een gematigd zeeklimaat - wij komen er al 20 jaar. Alleen, buiten het toeristisch seizoen zijn er weinig vluchten. En al helemaal geen rechtstreekse.
Andorra is ook zoiets, of je vliegt op El Prat (SPA) of op Carcassonne (FRA) en kan dan een paar uur op de bus zitten dokkeren naar La Vella. Naar mijn ervaring is het daar medisch niet slechter geregeld dan hier hoor...
Andorra is ook zoiets, of je vliegt op El Prat (SPA) of op Carcassonne (FRA) en kan dan een paar uur op de bus zitten dokkeren naar La Vella. Naar mijn ervaring is het daar medisch niet slechter geregeld dan hier hoor...
Mijn voorkeur gaat uit naar La Palma. Het is er wat moeilijker geraken want geen rechtstreekse vluchten uit België maar daardoor is het natuurlijk veel rustiger dan op Gran Canaria en Tenerife.
Mooie natuur, vriendelijke, behulpzame mensen, meestal mooi weer. Vorige keer hadden we een huis gehuurd op een klif, zicht op zee met prachtige zonsondergangen. Het dichtstbijzijnde andere huis was 1 km verder. Voor mij was dat echt het paradijs. Geboekt via booking maar ondertussen heb ik de eigenaar zijn gegevens en telefoonnummer en kan ik rechtstreeks boeken. Langere periodes blijven (maanden) is voor hem geen probleem. Ik kan niet wachten om terug te gaan.
Als je naar Gran Canaria gaat kan ik je het dorpje Castillo del Romeral aanbevelen. Klein, rustig dorpje op 20 minuutjes rijden van de luchthaven. Heeft een klein zandstrand en enkele goede restaurants. Het is een kwartiertje rijden naar een groot shopping center en moest je eens de bloemetjes willen buiten zetten sta je op 20 minuten in Maspalomas.
Wie heeft er nog "Reizen Waes" nodig als je het forum volgt?
Mijn favoriete plek in de Algarve is de kuststad Tavira. Lekker ver weg van de Arizona regering om on topic te blijven.
Mijn favoriete plek in de Algarve is de kuststad Tavira. Lekker ver weg van de Arizona regering om on topic te blijven.
Dat doe ik al maar als je nog werkt kom je natuurlijk dagelijks in contact met irritant volk. Daar kun je jammer genoeg niet aan ontsnappen.
Als je geld genoeg achterlaat zullen ze je wel graag ontvangen zeker
Het voordeel is dat wij ze geld opleveren. Hetgeen hier toestroomt kost ons alleen maar geld
Bedankt voor de tip. Zal ik eens bekijken. Ik ben een vijftal jaar geleden naar de Alentejo geweest en dat bedoel me ook wel. Evora en Moura gedaan. Mooi.
Hoe verder we kunnen vluchten van Arizona hoe beter.