Federale Arizona-regering
- VincentVega
- VIP member

Re: Federale Arizona-regering
Het moet "koeioneren" zijn in plaats van "koeionneren" ...chesini schreef: ↑Vandaag 14:07Dat komt ervan Trivium. Ik kan niet tegen extreem-rechtse ridders die de waarheid in pacht hebben. En die elke dag de onschuld uitschreeuwen. Ik aprecieer Uw posts, omdat er een authenciteit in zit.
Maar Vega, daar heb ik geen enkel respect meer voor. Zijn arsenaal om mensen te koeionneren is onuitputtelijk. Als hij mij nog 1 keer, één keer, aanvalt zonder inhoud, dan heeft hij er gelegen.
"Appreciëren" is dan weer met 2 p's i.p.v. 1
Over zuivere typfouten zoals "authenciteit" zwijg ik ... dat kan iedereen overkomen
Schoonheid vinden in de lelijkheid der dingen
Iedereen op het forum ziet nu wat een zielig typetje VincentVega wel is. Komt hier nog wat neuten over typfouten. Terwijl de grond van de discussie gaat over ZIJN eigen DNA: een extreem-rechtse VMO-er die op alle manieren het forum wil manipuleren en elke forumposter die niet in zijn kraam past wil elimineren.VincentVega schreef: ↑Vandaag 14:24Het moet "koeioneren" zijn in plaats van "koeionneren" ...chesini schreef: ↑Vandaag 14:07
Dat komt ervan Trivium. Ik kan niet tegen extreem-rechtse ridders die de waarheid in pacht hebben. En die elke dag de onschuld uitschreeuwen. Ik aprecieer Uw posts, omdat er een authenciteit in zit.
Maar Vega, daar heb ik geen enkel respect meer voor. Zijn arsenaal om mensen te koeionneren is onuitputtelijk. Als hij mij nog 1 keer, één keer, aanvalt zonder inhoud, dan heeft hij er gelegen.
"Appreciëren" is dan weer met 2 p's i.p.v. 1![]()
Over zuivere typfouten zoals "authenciteit" zwijg ik ... dat kan iedereen overkomen![]()
Ook raar dat Vaganzza hier tegen niet optreedt. Begrijpe wie kan.
Maar hij zal veel vroeger moeten opstaan om Chesini ten gronde te krijgen.
Laatst gewijzigd door chesini op 19 maart 2026, 14:47, 1 keer totaal gewijzigd.
- VincentVega
- VIP member

Verdraagzaam links op zijn best (wederom)chesini schreef: ↑Vandaag 14:42Iedereen op het forum ziet nu wat een zielig typetje VincentVega wel is. Komt hier nog wat neuten over typfouten. Terwijl de grond van de discussie gaat over ZIJN eigen DNA: een extreem-rechtse VMO-er die op alle manieren het forum wil manipuleren en elke forumposters die niet in zijn kraam passen wil elimineren.VincentVega schreef: ↑Vandaag 14:24
Het moet "koeioneren" zijn in plaats van "koeionneren" ...
"Appreciëren" is dan weer met 2 p's i.p.v. 1![]()
Over zuivere typfouten zoals "authenciteit" zwijg ik ... dat kan iedereen overkomen![]()
Maar hij zal vroeger moeten opstaan om Chesini ten gronde te krijgen.
Ik ben heel verdraagzaam. Heel heel verdraagzaam. Behalve op 1 klein detail na. Dwz verdraagzaam BEHALVE voor types als jij, VincentVega.VincentVega schreef: ↑Vandaag 14:45Verdraagzaam links op zijn best (wederom)chesini schreef: ↑Vandaag 14:42
Iedereen op het forum ziet nu wat een zielig typetje VincentVega wel is. Komt hier nog wat neuten over typfouten. Terwijl de grond van de discussie gaat over ZIJN eigen DNA: een extreem-rechtse VMO-er die op alle manieren het forum wil manipuleren en elke forumposters die niet in zijn kraam passen wil elimineren.
Maar hij zal vroeger moeten opstaan om Chesini ten gronde te krijgen.![]()
Schijnheiligheid ten top, Giftigheid ten top. Inhoud nul. Argumentatie nul. Werkethiek nul, hij zegt dat hij een heel zware job in de privé heeft maar zit de ganse fag op de SG. Moet er nog zand zijn?
- VincentVega
- VIP member

Rustig jongen ... straks staat je tekst vol met schrijffouten. Je lijkt platin wel ...
Je pakt graag met managementtheorië uit zoals Toyota Quality Management, LEAN en Kaizen. Hoewel het geen directe 'Zen-cursus' is, vertoont de kwaliteitsbenadering van Toyota opvallende gelijkenissen met oosterse filosofieën, waaronder emotiebeheersing (rust), discipline, geduld en het focussen op het proces in plaats van enkel het resultaat. Ook respect voor mensen (ook die met een andere mening) valt daaronder
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
En wat bewijst dat ?VincentVega schreef: ↑Vandaag 13:06Bedankt om dit uit te klaren …
Ik had trouwens jouw bericht hierover middels een eenvoudige zoekopdracht op dit forum ook al teruggevonden. Ook KV had dat dus kunnen doen …
Waarom KV dan nog steeds probeert om mij die uitspraak in de schoenen te schuiven is een raadsel.
Ook mijn mening of uitspraak over hangmatten vermeldt hij (bewust?) verkeerd. Hij weet goed genoeg dat ik enkel diegenen viseer die niet echt ziek zijn of die niet echt werkzoekende zijn.
Maar ja, wat kan je verwachten van iemand die totalitaire linkse regimes en extreem-linkse partijen aanhangt. Zo iemand past dan natuurlijk ook dezelfde technieken toe …![]()
De helft van uw berichten worden toch telkens gewist op wekelijkse basis door de mod wegens nonsens , gewauwel , gefantaseer dat nergens op slaat.
Je weet gerust wat bedoelt wordt , dat je nu wat de ‘heilige’ komt uithangen is zo doorzichtig of maar kan zijn.
Maar waar het over ging :
VEGA als hangmatter (op de rug van de werkgever)
En dan nu een kleine voorspelling van de gebruikelijke replieken van Vega hierop :
“Totalitaire regimes , Poetin , China , PvdA , links extremisme,….. “
geen kat die eigenlijk snapt waarom dat telkens als repliek moet dienen.
Wat nog eens bewijst wat voor een wereldvreemd rechts-verzuild type jij wel bent. Leef jij echt onder een steen vraag ik mij af?VincentVega schreef: ↑Vandaag 15:05Rustig jongen ... straks staat je tekst vol met schrijffouten. Je lijkt platin wel ...![]()
Je pakt graag met managementtheorië uit zoals Toyota Quality Management, LEAN en Kaizen. Hoewel het geen directe 'Zen-cursus' is, vertoont de kwaliteitsbenadering van Toyota opvallende gelijkenissen met oosterse filosofieën, waaronder emotiebeheersing (rust), discipline, geduld en het focussen op het proces in plaats van enkel het resultaat. Ook respect voor mensen (ook die met een andere mening) valt daaronder![]()
chesini - zen.jpg
Uw bedrijf loopt ook hopeloos achter, want jij denkt dat TBP zen is. Amai. Indien Uw bedrijf a jour zou zijn, dan zou voor U TBP geen zen mogen zijn. In tegendeel. TBP is alle hens aan dek.
Maar in Uw bedrijf, met figuren als U, begrijp ik wel dat het easy go easy flow is. De ganse dag op de SG zitten en tegelijk zwaar werken. Wie is Uw baas? Ik zal hem/haar anders even inlichten over Uw uitzonderlijke werkijver. Mijn baas wil ik best meegeven hoor. Een BEL20 bedrijf dat geen loopje neemt met TBP.
Rustig blijven tov typetjes als U? Are you kidding me?
Laatst gewijzigd door chesini op 19 maart 2026, 16:03, 1 keer totaal gewijzigd.
- MeneerParmentier
- Sr. Member

- Contacteer:
Wat een heeeeerlijke topic dit!
Keep it going boys!
Keep it going boys!
Ja Parmentier, om tegen mij te battlen moet je vroeg opstaan. Met U kan ik leven en spreken, maar VincentVega, nee, no way. Nooit zo een figuur ontmoet.
Ik ga geen adjectieven gebruiken, maar samengevat, die persoon kan 2 stenen doen vechten. Hij denkt dat hij de SG beheert, wel dat gaat tegenvallen. Chesini beheert hij NIET.
- VincentVega
- VIP member

- VincentVega
- VIP member

Extreem-links en dt-fouten, het is en blijft een moeilijke combinatieKV schreef: ↑Vandaag 15:41Je weet gerust wat bedoelt wordt , dat je nu wat de ‘heilige’ komt uithangen is zo doorzichtig of maar kan zijn.VincentVega schreef: ↑Vandaag 13:06
Bedankt om dit uit te klaren …
Ik had trouwens jouw bericht hierover middels een eenvoudige zoekopdracht op dit forum ook al teruggevonden. Ook KV had dat dus kunnen doen …
Waarom KV dan nog steeds probeert om mij die uitspraak in de schoenen te schuiven is een raadsel.
Ook mijn mening of uitspraak over hangmatten vermeldt hij (bewust?) verkeerd. Hij weet goed genoeg dat ik enkel diegenen viseer die niet echt ziek zijn of die niet echt werkzoekende zijn.
Maar ja, wat kan je verwachten van iemand die totalitaire linkse regimes en extreem-linkse partijen aanhangt. Zo iemand past dan natuurlijk ook dezelfde technieken toe …![]()
Dit bewijst opnieuw wat een ziekelijk brein jij wel bent. Dt-fouten linken aan links. Dit tart alle verbeelding. Heb jij in je devoluated bovenbrein dan echt niets bij te brengen qua INHOUD op de SG?VincentVega schreef: ↑Vandaag 16:31Extreem-links en dt-fouten, het is en blijft een moeilijke combinatie![]()
Als ik alle spelfouten in Uw posts sinds 1/1/26 hier zou deponeren, dan kom ik met 1 A4 niet toe. Met wat ben jij bezig? Wil je nu bewijzen dat links in BE qua IQ inferieur is aan rechts in BE? Wil jij dat hier op dit forum per sé bewijzen?
- MeneerParmentier
- Sr. Member

- Contacteer:
Een lokaal doepsfiguur dat zich amuseert op een forum.VincentVega schreef: ↑Vandaag 16:31Extreem-links en dt-fouten, het is en blijft een moeilijke combinatie![]()
Gelukkig kan hij hier wel nog terecht
Allez allez, circuler, Parmentier. Gaan we echt bitneuken a la VincentVega? Nvdr: hier zit waarschijnlijk ook al weer een spelfout in. Moet ik mij daardoor minderwaardig achten?MeneerParmentier schreef: ↑Vandaag 16:54Zonder accent, het is Latijn, geen Frans.
Sorry, kon het niet laten![]()
Eerlijk gezegd, de bitneukers van de SG komen mij de strot uit. Focus op de INHOUD aub. De vorm komt wel achteraf. Ik wil de rechtse zogenaamd Vlaamsbewuste Canonplichtige perfect Nederlandstalige SG-er die denkt constant gepast en ongepast te moeten uitpakken met zijn/haar kennis wel aan een taaltest NL en zelfs Latijn onderwerpen. En we zullen zien wie er slaagt.
Onderschat nooit Uw tegenstander. Veel mensen maken steevast deze cruciale fout.
Er zijn weinig Belgen en nog minder Vlamingen die de LAATSTE versie van het Groene Boekje van buiten geblokt hebben. Moet ik mij daarvoor hier op de SG meerderwaardig achten? Neen. Zijn er hier op de SG die dat wel menen te moeten doen? JA.