Federale Arizona-regering
- VincentVega
- VIP member

Re: Federale Arizona-regering
Een doepsfiguur …KV schreef: ↑Vandaag 17:02Een lokaal doepsfiguur dat zich amuseert op een forum.VincentVega schreef: ↑Vandaag 16:31
Extreem-links en dt-fouten, het is en blijft een moeilijke combinatie![]()
Gelukkig kan hij hier wel nog terecht![]()
Jij en chesini hebben niet alleen een kort lontje maar ook een schrijfgebrek gemeen
Schoonheid vinden in de lelijkheid der dingen
- KleineSpaarder
- VIP member

- Contacteer:
Parmentier is een van de 28 profielen van Vincent Vega. Omdat Vincent Vega constant moet switchen van nick vergist hij zich nu en dan waardoor een nick plots uit zijn rol valt.chesini schreef: ↑Vandaag 17:11Allez allez, circuler, Parmentier. Gaan we echt bitneuken a la VincentVega?MeneerParmentier schreef: ↑Vandaag 16:54
Zonder accent, het is Latijn, geen Frans.
Sorry, kon het niet laten![]()
Ok, 28 profielen voor VV. Genoteerd.
En nu, KleineSpaarder: hoeveel noteer ik er voor u?
Dit spelleke overleeft hier echt elke oorlog. Onwaarschijnlijk!
En nu, KleineSpaarder: hoeveel noteer ik er voor u?
Dit spelleke overleeft hier echt elke oorlog. Onwaarschijnlijk!
- VincentVega
- VIP member

Oei, dan ben ik er 5 kwijt …KleineSpaarder schreef: ↑Vandaag 18:17Parmentier is een van de 28 profielen van Vincent Vega. Omdat Vincent Vega constant moet switchen van nick vergist hij zich nu en dan waardoor een nick plots uit zijn rol valt.
Nog niet zo lang geleden zou ik er 33 gehad hebben
Schoonheid vinden in de lelijkheid der dingen
Zegt de psychopaat van de SG.VincentVega schreef: ↑Vandaag 18:07Een doepsfiguur …LOL
![]()
Jij en chesini hebben niet alleen een kort lontje maar ook een schrijfgebrek gemeen![]()
Zegt de psychopaat van de SG. Volgens mij val jij in het profiel van een psychopaat. Geen logica, blik op oneindig, geen empathie, steeds opnieuw dezelfde zelfdestructiepatronen herhalen. Jij bent niet normaal hoor. Good luck voor de mensen die met U moeten samenleven. Good luck.VincentVega schreef: ↑Vandaag 19:21Oei, dan ben ik er 5 kwijt …KleineSpaarder schreef: ↑Vandaag 18:17
Parmentier is een van de 28 profielen van Vincent Vega. Omdat Vincent Vega constant moet switchen van nick vergist hij zich nu en dan waardoor een nick plots uit zijn rol valt.LOL
![]()
Nog niet zo lang geleden zou ik er 33 gehad hebben![]()
Hoeveel vrienden heb jij? Hoeveel mensen in Uw bedrijf spreken tegen U? Hoeveel?