Federale Arizona-regering
Re: Federale Arizona-regering
Aan monitoringcomités nochtans geen gebrek. Het Rekenhof, Raad van State, het Grondwettelijk Hof, Creg, Vreg, Nationale Bank, FSMA, BIPT, ik vergeet er nog 10.VincentVega schreef: ↑Gisteren 20:01Klopt. En een andere vraag is wie die ministers op een onafhankelijk en objectief wijze zou moeten gaan beoordelen.patrick4 schreef: ↑Gisteren 14:54
Maw NOG meer korte-termijnresultaten, snelle schnabbels zonder visie.
Dat is zoals onze vriend VandeLanotte, die als minister van begroting de overheidsgebouwen verkocht om de begroting op te smukken, met als gevolg dat hij nadien de gebouwen moest huren, wat alle volgende generaties opzadelde met eindeloze lopende kosten. Ik kan me niet voorstellen tot wat voor toestanden jouw voorstel zou leiden, maar het moet rampzalig zijn.
Ik heb nog steeds het meeste vertrouwen in de kiezer. Die bepaalt in het stemhokje wie het land bestuurt en niet een of andere jury.
De kiezer is niet competent in deze materie. Je moet het professioneel aanpakken.
Geef de beoordelingstaak aan Het Rekenhof. En een assessor mag nooit zijn/haar minister mee beoordelen.