Fietstrainer Elite Suito
-
Vinny70
Fietstrainer Elite Suito
Ik ben op zoek naar Elite Suito fiets rollen.
Toevallig niemand die dit leest die zijn trainer niet gebruikt en verkoop?
Toevallig niemand die dit leest die zijn trainer niet gebruikt en verkoop?
Re: Fietstrainer Elite Suito
Succes met je zoektocht! Zowat alle direct drive fietstrainers zijn uitverkocht, heel misschien dat er vrijdag nog stock beschikbaar wordt gesteld voor Black Friday maar je zal ee snel moeten bij zijn.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik heb er 2 weken geleden nog 1 bij Van Eycksport kunnen kopen aan een verlaagde prijs. Zij vullen af en toe nog hun voorraad aan.
Ik zou wel oppassen met een tweedehands te kopen want in de eerste modellen zat een productiefout waardoor het vliegwiel na verloop van tijd een tikkend geluid begon te maken. Ondertussen is dit verholpen.
Ik zou wel oppassen met een tweedehands te kopen want in de eerste modellen zat een productiefout waardoor het vliegwiel na verloop van tijd een tikkend geluid begon te maken. Ondertussen is dit verholpen.
-
Vinny70
Bedankt voor de tip!NS2SN schreef: ↑26 november 2020, 02:02 Ik heb er 2 weken geleden nog 1 bij Van Eycksport kunnen kopen aan een verlaagde prijs. Zij vullen af en toe nog hun voorraad aan.