Firma Family protect
TIP
Weet welk ziekenfonds echt bij u past! Vergelijk gratis de verschillende ziekenfondsen.
Firma Family protect
Vandaag ben ik telefonisch gecontacteerd geweest door de firma Family protect.
Zij bieden voorzorgverzekeringen aan. Aangezien wij al een hospitalisatieverzekering en SSV(100%) hebben is enkel de blijvende invaliditeit voor ons van toepassing denk ik.
Heeft iemand anders ervaring met deze firma of verkopen zij enkel gebakken lucht met vele adders onder het gras?
http://www.familyprotect.be/nl/personal ... cover.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes.
Zij bieden voorzorgverzekeringen aan. Aangezien wij al een hospitalisatieverzekering en SSV(100%) hebben is enkel de blijvende invaliditeit voor ons van toepassing denk ik.
Heeft iemand anders ervaring met deze firma of verkopen zij enkel gebakken lucht met vele adders onder het gras?
http://www.familyprotect.be/nl/personal ... cover.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes.
Re: Firma Family protect
Niemand? 

Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- Oudere Jongere
- Hero Member
- Contacteer:
De meeste spaargidsers overwegen zo'n firma toch niet eens? Zeker een ancien zoals jij niet?
Wat ik ervan vind:
1. Wie mij ongevraagd opbelt met een "fantastisch aanbod" diskwalificeert zich daardoor automatisch.
2. Een website waarvan het NL deel met google translate vertaald lijkt:
"Wie zijn wij" op hun website:
Wat ik ervan vind:
1. Wie mij ongevraagd opbelt met een "fantastisch aanbod" diskwalificeert zich daardoor automatisch.
2. Een website waarvan het NL deel met google translate vertaald lijkt:
"Wie zijn wij" op hun website:
De beslissing zeer gemakkelijk, ja.Dankzij eenvoudige, soepele en toegankelijke oplossingen voor levensrisico's (ongeval, ziekenhuisopname, invaliditeit of overlijden) biedt FamilyProtect. De verzekering wordt aangeboden voor gezinnen, die hun familie financieel willen ondersteunen en op moeilijke momenten in het leven willen bijstaan.
FamilyProtect : de rechtstreekse voorzorg zeer gemakkelijk!
Het is niet omdat ik een "ancien" ben dat ik alles weet.
Integendeel. Erop in gaan ga ik zeker niet doen. Ze gaan mij volgende week terug contacteren. Ik wil gewoon goed voorbereid zijn om hun van antwoord te dienen. De tijd die ze aan mij spenderen kunnen ze al niet gebruiken om een ander te kl*ten. daarom dat ik wat meer informatie wil vergaren. 

Is van franse makelij, hebben in belgie geen vestigingen. Bij bijstand leveren ze vooral telefonische gesprekken volgens hun info brochure.. Stel me de vraag of ze dan wel vlaams spreken aan de telefoon..
Het was een dame met een licht Limburgs accent. Ik vroeg om meer info via e-mail. Volgens haar kon ze geen mails versturen. Ik veronderstel dat zij thuiswerk verricht na een doorgedreven opleiding.
Ik zou er toch maar voorzichtig mee omgaan... Een bedrijf dat geen mails kan sturen lijkt me ook niet erg handig...
Zal een bewuste keuze zijn, dan moeten ze ook geen mails beantwoorden en kunnen ze ook niets fout schrijven, van belgacom kan je ook moeilijk een deftig mailadres krijgen als je hen iets wil sturen. Iets wat ze telefonisch vertellen kan je al veel moeilijker bewijzenDavy V schreef:Het was een dame met een licht Limburgs accent. Ik vroeg om meer info via e-mail. Volgens haar kon ze geen mails versturen. Ik veronderstel dat zij thuiswerk verricht na een doorgedreven opleiding.
Een dergelijke firma is om die reden alleen al bij mij vertikaal geklasseerd
is dat niet van AXA ?
Ik heb er al een paar aan mijne bureau gehad die hierop ingetekend hebben en waarvan ik die boel mag annuleren. Een polis aangaan kan telefonisch, hem annuleren is niet zo simpel.
Ik heb er al een paar aan mijne bureau gehad die hierop ingetekend hebben en waarvan ik die boel mag annuleren. Een polis aangaan kan telefonisch, hem annuleren is niet zo simpel.