Fondsadvies
TIP
- Jeroenjacobs
- Full Member

- Contacteer:
Fondsadvies
Hallo iedereen,
Persoonlijk ben ik een vrij actieve belegger die zelf zijn materie beheert.
Echter heeft mijn moeder een uitnodiging gekregen van fortis om over haar financiën te praten.
Ze is door de band heen vrij conservatief geweest in het verleden maar wil iets offensiever gaan in een gematigd profiel.
Ze heeft ondanks alles nog een groot vertrouwen binnen haar bank fortis en wil dus een groot deel van haar spaarrekening in een fonds steken van bnp paribas (nu ik weet dat er betere opties zijn, maar het is al een prestatie dat ik haar spaargeld kan activeren).
Welke fondsen van bnp paribas zouden mogelijks interessant kunnen zijn menen jullie? (ga zelf ook nog wat research doen naar opties).
Woensdag heeft ze haar afspraak.
Persoonlijk ben ik een vrij actieve belegger die zelf zijn materie beheert.
Echter heeft mijn moeder een uitnodiging gekregen van fortis om over haar financiën te praten.
Ze is door de band heen vrij conservatief geweest in het verleden maar wil iets offensiever gaan in een gematigd profiel.
Ze heeft ondanks alles nog een groot vertrouwen binnen haar bank fortis en wil dus een groot deel van haar spaarrekening in een fonds steken van bnp paribas (nu ik weet dat er betere opties zijn, maar het is al een prestatie dat ik haar spaargeld kan activeren).
Welke fondsen van bnp paribas zouden mogelijks interessant kunnen zijn menen jullie? (ga zelf ook nog wat research doen naar opties).
Woensdag heeft ze haar afspraak.
Re: Fondsadvies
'k Heb me anderhalf jaar geleden ook laten vangen. Je betaalt je blauw aan instapkosten, een hoge TER, en de enige winnaar is BNPP die minstens 5 keer langs de kassa passeert.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik zou haar ook aanraden om niet alleen naar de huisfondsen te kijken.
Als ik het goed heb, biedt BNP Paribas Fortis ook andere fondsen aan.
Ze zou daar in elk geval naar moeten vragen.
Als ik het goed heb, biedt BNP Paribas Fortis ook andere fondsen aan.
Ze zou daar in elk geval naar moeten vragen.
Hey,
Ik zou ook niet bij de huisfondsen blijven van de banken. Die rekenen veel te veel kosten aan.
Misschien eens kijken bij Keytrade met Keyplan?
Ik zou ook niet bij de huisfondsen blijven van de banken. Die rekenen veel te veel kosten aan.
Misschien eens kijken bij Keytrade met Keyplan?
- Jeroenjacobs
- Full Member

- Contacteer:
Heb ondertussen beter nieuws, consensus is dat we de voorstellen gaan beluisteren van fortis (geef wel feedback hier) en dat ik daarna op onderzoek ga op morningstar en mijnkapitaal.be (terug verbazing dat ze hiermee akkoord was).