Fondsen bij Deutsche bank veilig?
TIP
Fondsen bij Deutsche bank veilig?
Na het aanhoudende negatieve nieuws omtrent de Deutsche bank overweeg ik om mijn fondsen elders onder te brengen. Behoud ik mijn fondsen bij Deutsche bank of zijn er betere/veiligere alternatieven?
Re: Fondsen bij Deutsche bank veilig?
Fondsen bij een bank worden bewaard in een vennootschap buiten de bank. De bank kan er niet aan en ze zijn veilig, ook als de bank omvalt. Je blijft te allen tijde eigenaar van de fondsen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Na jaren slecht nieuws , nu plots wakker aan het worden.
Die fondsen is niet het probleem maar Db is het probleem.
Estate Guru believer.
Als het je mocht interesseren: MeDirect geeft momenteel een premie als je fondsen van een andere bank overbrengt.
De klant is koning : ik maak de overstap ....
Vergeet de transferkosten niet: Transfer naar een andere bank: Belgische en vreemde effecten: 60 EUR per effectenpost bij DB.
Bij andere banken soms 150 EUR (zie https://www.spaargids.be/sparen/effecte ... ijken.html).
Dus oppassen als je terug weg wil.
Bij andere banken soms 150 EUR (zie https://www.spaargids.be/sparen/effecte ... ijken.html).
Dus oppassen als je terug weg wil.
-
Idoitlikekingsdo
- Newbie

Hoe doe je dat? Dan is er toch iets frauduleus aan de hand? Een bedrijf trekt toch zen ogen open bij bv. 100m schuld?
Hoe ze dat doen , door bvb bonussen te blijven geven.Idoitlikekingsdo schreef: ↑31 januari 2020, 12:49 Hoe doe je dat? Dan is er toch iets frauduleus aan de hand? Een bedrijf trekt toch zen ogen open bij bv. 100m schuld?
welkom in 2020.
Estate Guru believer.
-
Idoitlikekingsdo
- Newbie

Jawol ich habe das gewussen.platin schreef: ↑31 januari 2020, 12:52Hoe ze dat doen , door bvb bonussen te blijven geven.Idoitlikekingsdo schreef: ↑31 januari 2020, 12:49 Hoe doe je dat? Dan is er toch iets frauduleus aan de hand? Een bedrijf trekt toch zen ogen open bij bv. 100m schuld?
welkom in 2020.
Inbeslagname van de lonen en vergaarde bonussen godverdomme en wel nu of kogeltje. Verstandelijk grapje, ik meen het niet. Maar ff terzijde sommige menen dat wel.
Zo vroeg op de dag en nu al zat? Zou je toch niet nog eens bij de AA proberen?Idoitlikekingsdo schreef: ↑31 januari 2020, 13:49Jawol ich habe das gewussen.
Inbeslagname van de lonen en vergaarde bonussen godverdomme en wel nu of kogeltje. Verstandelijk grapje, ik meen het niet.
-
Idoitlikekingsdo
- Newbie

Ook een mop maar dan wel een flauwe zeker. Welk deel van de lage landen komt u van?NTO schreef: ↑31 januari 2020, 14:02Zo vroeg op de dag en nu al zat? Zou je toch niet nog eens bij de AA proberen?Idoitlikekingsdo schreef: ↑31 januari 2020, 13:49
Jawol ich habe das gewussen.
Inbeslagname van de lonen en vergaarde bonussen godverdomme en wel nu of kogeltje. Verstandelijk grapje, ik meen het niet.
Ondanks al die doemdenkers is de koers van DB na deze aankondiging de laatste dagen gestegen
(https://www.beursduivel.be/Aandeel-Koer ... NK-AG.aspx).
27/1: 7,79 en 30/1 8,29 Euro
Zijn die beleggers dan verkeerd bezig?
(https://www.beursduivel.be/Aandeel-Koer ... NK-AG.aspx).
27/1: 7,79 en 30/1 8,29 Euro
Zijn die beleggers dan verkeerd bezig?
Die extra kosten waardoor ze in het rood gingen, waren net omwille van de saneringen.
Ik blijf er in alle geval vertrouwen in hebben, en haal er niets weg.
Ik blijf er in alle geval vertrouwen in hebben, en haal er niets weg.