fondsen portfolio
TIP
-
AppelsenPeren
- Newbie

- Contacteer:
fondsen portfolio
Hallo Iedereen,
Ik ben nieuw op dit forum en een absolute newbie in de wereld van het investeren. Ik had graag een fondsen portfolio opgebouwd met een evenwichtig karakter. Tot welke bank richt ik me best? service, begeleid advies, etc.
mvg
Ik ben nieuw op dit forum en een absolute newbie in de wereld van het investeren. Ik had graag een fondsen portfolio opgebouwd met een evenwichtig karakter. Tot welke bank richt ik me best? service, begeleid advies, etc.
mvg
Re: fondsen portfolio
Welkom om spaargids.
Als je (veel) kosten wil betalen, dan moet je zeker naar een grootbank gaan.
Wil je bv. maandelijks automatisch in x-aantal fondsen beleggen, dan kan je terecht bij Keytrade voor een Keyplan. Dit kan al vanaf 25 euro per maand. Fondsen van een Keyplan koop je zonder aankoopkosten, en je betaalt niets voor de beursrekening. Zoek hier zeker eens op, om te zien welke fondsen goed zijn. Er loopt momenteel een actie om klant te worden. Stuur me gerust een persoonlijk bericht, en dan stuur ik je een code zodat we beiden 50 euro krijgen
.
Wil je zelf losse fondsen selecteren, dan kan je bij MeDirect de meeste aankopen vanaf 100 euro per fonds. Bijna alles fondsen kan je er zonder aankoopkosten kopen, en je betaalt niets voor je beursrekening.
Wil je wat meer weten over fondsen in het algemeen, hoe je goede fondsen kan selecteren, enz. Neem dan zeker een kijkje op deze site : https://mijnportefeuille.be/. Als je je inschrijft op de nieuwsbrief krijg je een code, waarmee je ook de handige bestanden kan openen.
Als je (veel) kosten wil betalen, dan moet je zeker naar een grootbank gaan.
Wil je bv. maandelijks automatisch in x-aantal fondsen beleggen, dan kan je terecht bij Keytrade voor een Keyplan. Dit kan al vanaf 25 euro per maand. Fondsen van een Keyplan koop je zonder aankoopkosten, en je betaalt niets voor de beursrekening. Zoek hier zeker eens op, om te zien welke fondsen goed zijn. Er loopt momenteel een actie om klant te worden. Stuur me gerust een persoonlijk bericht, en dan stuur ik je een code zodat we beiden 50 euro krijgen
Wil je zelf losse fondsen selecteren, dan kan je bij MeDirect de meeste aankopen vanaf 100 euro per fonds. Bijna alles fondsen kan je er zonder aankoopkosten kopen, en je betaalt niets voor je beursrekening.
Wil je wat meer weten over fondsen in het algemeen, hoe je goede fondsen kan selecteren, enz. Neem dan zeker een kijkje op deze site : https://mijnportefeuille.be/. Als je je inschrijft op de nieuwsbrief krijg je een code, waarmee je ook de handige bestanden kan openen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Nieuwe site van mijnkapitaal? wist niet dat ze nieuwe site hadden opgericht. Oude site bestaat ook nog.annetje schreef: ↑28 juni 2019, 13:15 Wil je wat meer weten over fondsen in het algemeen, hoe je goede fondsen kan selecteren, enz. Neem dan zeker een kijkje op deze site : https://mijnportefeuille.be/. Als je je inschrijft op de nieuwsbrief krijg je een code, waarmee je ook de handige bestanden kan openen.
Portefeuille: IWDA, cash
Inderaad !
Maar deze is alleen van Robokat en Al Fonds.
'k Ben in alle geval blij dat ze terug zijn, en dat er nieuwe screenings zijn.
Maar deze is alleen van Robokat en Al Fonds.
'k Ben in alle geval blij dat ze terug zijn, en dat er nieuwe screenings zijn.
-
AppelsenPeren
- Newbie

- Contacteer:
bedankt voor de behulpzame reacties!