Fortis: Wie heeft al een claim ingediend?
TIP
Re: Fortis: Wie heeft al een claim ingediend?
En waar haal je dat ik de claim binnen de 2 maanden niet ingediend heb, wat een zielige commentaar.
kan Ik heb verleden jaar een claim ingediend en een claim ID gekregen.
Nog steeds niets mogen ontvangen maar dat is nu niet het probleem. Ik weet niet of bij het indienen van de claim een bankrekening gevraagd werd waar zij gingen op storten. Ik vraag dit omdat het blijkbaar nog een hele tijd gaat duren en ik van bank zou willen veranderen. Wie kan helpen ?
Nog steeds niets mogen ontvangen maar dat is nu niet het probleem. Ik weet niet of bij het indienen van de claim een bankrekening gevraagd werd waar zij gingen op storten. Ik vraag dit omdat het blijkbaar nog een hele tijd gaat duren en ik van bank zou willen veranderen. Wie kan helpen ?
Je moest inderdaad een bankrekeningnummer opgeven.
Blijf erg stil mbt eindafwikkeling.
Ben benieuwd of we dit jaar nog iets horen.
Ben benieuwd of we dit jaar nog iets horen.
Communicatie vanuit claim-administrator dan wel FortisEffect is ronduit slecht. Je hoort weinig tot niets. Laatste update dateert alweer van maanden terug en op de website staat ook nog steeds oude info. Nog nooit zo'n slechte afwikkeling meegemaakt. Hoop wel dat er nog wat in het potje zit. Maar de term vervroegde uitbetaling kunnen ze inmiddels wel laten vervallen.
Eergisteren hebben mijn zus, ik en mijn vader een bericht vanuit FortisEffect ontvangen (gezamelijk ingediend).
We hebben het dossier volledig in september 2018 ingediend en we moeten nu een bankafschrift sturen in PDF van onze rekening zodat er nog een onbekend bedrag overgemaakt kan worden.
FortisEffect gaf aan dat er een volgende betaalronde plaats zal vinden eind november 2019.
Zal dan eindelijk het eind in zicht zijn?
We hebben het dossier volledig in september 2018 ingediend en we moeten nu een bankafschrift sturen in PDF van onze rekening zodat er nog een onbekend bedrag overgemaakt kan worden.
FortisEffect gaf aan dat er een volgende betaalronde plaats zal vinden eind november 2019.
Zal dan eindelijk het eind in zicht zijn?
Jeroen,
Krijgen jullie volgens de brief in november meteen een eindafrekening of betreft het een eerste voorschot?
Krijgen jullie volgens de brief in november meteen een eindafrekening of betreft het een eerste voorschot?
Moneyman sorry voor de verlate reactie.
Het bericht was zeer kort en er stond niks over de hoogte van het bedrag en of het alleen een voorschot betreft. Ik denk dat ze alleen het voorschot eind november gaan overmaken.
Het bericht was zeer kort en er stond niks over de hoogte van het bedrag en of het alleen een voorschot betreft. Ik denk dat ze alleen het voorschot eind november gaan overmaken.
Lekker onduidelijk allemaal. Als het een voorschot betreft zal de eindafrekening dit jaar niet meer volgen.
Ja de communicatie is gewoon waardeloos vanuit zowel FortisEffect als ComputerShare/FORsettlement.
Volgens mij had ik ergens gelezen dat ze eind dit jaar de balans gaan op maken en iedereen willen informeren over de 'laatste uitbetalingen'. Zelf verwacht ik dus mijn voorschot (70%) in november te krijgen en ergens in 2020 een eindafrekening al geloof ik er meer in dat die zal verwateren.
Volgens mij had ik ergens gelezen dat ze eind dit jaar de balans gaan op maken en iedereen willen informeren over de 'laatste uitbetalingen'. Zelf verwacht ik dus mijn voorschot (70%) in november te krijgen en ergens in 2020 een eindafrekening al geloof ik er meer in dat die zal verwateren.
Ik denk er hetzelfde over.
Zeker geen eindafrekening in 2019 anders hadden ze daar wel iets over gezegd. Reken op niks, kan het alleen meevallen.
Zeker geen eindafrekening in 2019 anders hadden ze daar wel iets over gezegd. Reken op niks, kan het alleen meevallen.
Ik wacht nog steeds op mijn voorschot, dus dit jaar geen eindafrekening.