fortuneo: hoge precentjes, kleine ventjes
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
fortuneo: hoge precentjes, kleine ventjes
het afsluiten van een spaarrelening bij fortuneo is niet zo transparant. meerdere rekeningen worden opgemaakt,
waarvan er 1 is met de hoge rente.
2 kwartalen nadat ik een storting had gedaan, kreeg ik plots telefoon ofdat ik wel wist dat ik had gestort
op de rekening met een lage (nul?) rente. men was met een actie bezig om alle mensen op te bellen die in
dezelfde situatie zaten als ik. blijkbaar was het hen opgevallen dat ze de klanten niet echt goed hadden ingelicht.
de man aan de telefoon meldde me dat, indien ik instemde, men het geld naar de hoge rendementsrekening
zou overzetten, MET valudate datum van de originele storting!
op het einde van het jaar meldt men droogjes dat de directie deze belofte niet zal nakomen. gevolg: twee kwartalen
intrest naar de filistijnen. reden: IK zou immers de overschrijving hebben aangevraagd; terwijl het echter een
instemmen was met het voorstel van de bank onder de voorwaarden die ze meedeelde.
je geld weghalen in tijdens het overkoken is geen goede keuze; dan knallen immers de kurken wederom bij fortuneo,
ze steekt dan immers de getrouwheidspremie op zak!
een verwittigd man is er twee waard
waarvan er 1 is met de hoge rente.
2 kwartalen nadat ik een storting had gedaan, kreeg ik plots telefoon ofdat ik wel wist dat ik had gestort
op de rekening met een lage (nul?) rente. men was met een actie bezig om alle mensen op te bellen die in
dezelfde situatie zaten als ik. blijkbaar was het hen opgevallen dat ze de klanten niet echt goed hadden ingelicht.
de man aan de telefoon meldde me dat, indien ik instemde, men het geld naar de hoge rendementsrekening
zou overzetten, MET valudate datum van de originele storting!
op het einde van het jaar meldt men droogjes dat de directie deze belofte niet zal nakomen. gevolg: twee kwartalen
intrest naar de filistijnen. reden: IK zou immers de overschrijving hebben aangevraagd; terwijl het echter een
instemmen was met het voorstel van de bank onder de voorwaarden die ze meedeelde.
je geld weghalen in tijdens het overkoken is geen goede keuze; dan knallen immers de kurken wederom bij fortuneo,
ze steekt dan immers de getrouwheidspremie op zak!
een verwittigd man is er twee waard
Re: fortuneo: hoge precentjes, kleine ventjes
Schitterende uitspraak, vol symboliek én waarheid!mrs schreef:Je geld weghalen tijdens het overkoken is geen goede keuze; dan knallen immers de kurken wederom.Ze steken dan immers de getrouwheidspremie op zak!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: fortuneo: hoge precentjes, kleine ventjes
Heb ook een rekening bij Fortuneo, nog niks mee voorgehad echter... gewone rente lijkt correct gestort.
Getrouwheid zal pas verworven zijn rond juni...
Getrouwheid zal pas verworven zijn rond juni...