Fortuneo - termijnrekening
TIP
Re: Fortuneo - termijnrekening
Nergens iets te vinden op de site ivm tarieven van zicht- en spaarrekeningen. Of heb ik niet goed gezocht?
Waarom staan de voorwaarden (intrestvoeten) van fortuneo niet op hun eigen website, maar wel op spaargids.be?
Zo moeilijk kan dit toch niet zijn om ook hun eigen website up-to-date te houden?
Iemand een uitleg?
Zo moeilijk kan dit toch niet zijn om ook hun eigen website up-to-date te houden?
Iemand een uitleg?
Transparantie lijkt vaak te ontbreken bij Fortuneo. Voor mij betekent dat genoeg, namelijk 'er mijn fikkes afhouden'.ronnie schreef:Waarom staan de voorwaarden (intrestvoeten) van fortuneo niet op hun eigen website, maar wel op spaargids.be?
Iemand een uitleg?
Het zou enkel voor "nieuwe cash" zijn, anders is het minder.
De juiste definitie van "nieuwe cash" kon men niet onmiddelijk geven, maar voor mij wouden ze wel een uitzondering maken.
De uitzondering hoeft helemaal niet want ik ben nog geen klant, eerst een peter vinden voor de peterschapsactie.
De juiste definitie van "nieuwe cash" kon men niet onmiddelijk geven, maar voor mij wouden ze wel een uitzondering maken.
De uitzondering hoeft helemaal niet want ik ben nog geen klant, eerst een peter vinden voor de peterschapsactie.
termijnrekening Fortuneo
De termijnrekening met héél interessante voorwaarden van Fortuneo lijkt mij wat 'bedrieglijk'.
De link om dergelijke rekening te online te openen leidt immers naar een formulier met een gigantische reclame voor de gewone spaarrekening (1,90 + 0,40) en ook de website zelf maakt nergens melding van deze interessante termijnrekening!
De link om dergelijke rekening te online te openen leidt immers naar een formulier met een gigantische reclame voor de gewone spaarrekening (1,90 + 0,40) en ook de website zelf maakt nergens melding van deze interessante termijnrekening!
het is inderdaad een beetje een eigenaardige situatie
langs de ene kant vraagt fortuneo ons om deze tarieven te publiceren, maar langs de andere kant is er op hun website geen informatie over te vinden
ik kaart het aan bij fortuneo
langs de ene kant vraagt fortuneo ons om deze tarieven te publiceren, maar langs de andere kant is er op hun website geen informatie over te vinden
ik kaart het aan bij fortuneo
Beste,
Heb je al een reactie van Fortuneo bekomen?
Want wat heb je aan goede maar onbereikbare tarieven?
Mvg
Heb je al een reactie van Fortuneo bekomen?
Want wat heb je aan goede maar onbereikbare tarieven?
Mvg
jawel hoor, maar ik denk dat het beter is dat u gewoon nog enkele dagen wacht en dan de vraag opnieuw stelt
want....
we gaan eerstdaags Fortuneo als forumlid mogen verwelkomen
dan kan u uw vragen rechtstreeks aan hen stellen
dus nog enkele dagen geduld
want....
we gaan eerstdaags Fortuneo als forumlid mogen verwelkomen
dan kan u uw vragen rechtstreeks aan hen stellen
dus nog enkele dagen geduld
wow, het gaat ineens snel
Fortuneo is aanwezig op het forum
u kan uw vraag aan de woordvoerder van fortuneo stellen in de rubriek 'vraag het aan Fortuneo Bank'
link
Fortuneo is aanwezig op het forum
u kan uw vraag aan de woordvoerder van fortuneo stellen in de rubriek 'vraag het aan Fortuneo Bank'
link