Fysiek goud kopen 2
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Fysiek goud kopen 2
Ga liever bij gold4ex.be in Brussel.
Ik denk niet dat de grote shops zich kunnen permitteren van je op te lichten. Stel je voor dat ze ook maar één keer met zoiets in het nieuws komen...krommer schreef:denken jullie dat ik erop kan vertrouwen dat ik echt goud krijg en niet opgelicht word?
Je hoeft niet te verstoppen dat het de eerste keer is dat je goud koopt. Ik heb enkel ervaring met The House en GBA maar die mensen kan je gerust al je vragen stellen.
Als je de prijzen bekijkt van munten is Argentorshop toch al goedkoper.FVDM2011 schreef:Ga liever bij gold4ex.be in Brussel.
(Ik ben ook een absolute leek en ga volgende week een paar (goedkopere) munten kopen. Weten jullie waar ik deze aan de laagste prijs kan vinden? Kapaza of 2ehands is geen optie voor me, dat vertrouw ik niet...)
Kan je trouwens gewoon zo een winkel binnenstappen en rechtstreeks munten kopen die in stock zijn of bestel je beter eerst via site? Is cash geld een optie? Niet dat het zwart is, maar ik wil niet dat de persoon die ook zicht heeft op onze gemeenschappelijke rekening op de hoogte is wat ze voor haar Nieuwjaar gaat krijgen.

Edit: Na wat opzoekingswerk lijkt The House in Gent me het makkelijkst. Het scheelt misschien een 20€ in vergelijking met Argentorshop of GBA, maar dan moet ik niet helemaal naar Antwerpen ervoor.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
The House is inderdaad gemakkelijk en bovenal liggen de winkels in buurten die een hoge sociale controle hebben, in tegenstelling tot Argentor. Ook het filiaal van The House in St. Niklaas (op de Grote markt) heeft 'n goede ligging. Dat is toch belangrijk als je wil afhalen.