Fysiek goud kopen 2
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
- chrisnietof
- Newbie

Re: Fysiek goud kopen 2
Dat is hoger dan spot, 38.73€ / 1000 *750 = 29€BigBank schreef:Gold is God...altijd vaste waarde.
Ik verkoop 2X18K juwelen aan 30 € de gram.
Mail mijn box voor foto's en prijs.
Bedankt
Namiddag gaat dat waarschijnlijk wel hoger zijn
Hoewel ik ook een klein beetje fysiek goud in bezit heb komt het mij de laatste tijd serieus de strot uit dat enkele goudkevers kost wat kost wil bewijzen ahv nietszeggende artikels en grafieken dat goud het enige alternatief is. 
sommige analisten voorspellen stijging naar 1.500 dollar, andere gigantische daling tot 500
tja,
tja,
Beleggen is een pure sentimentele kwestie. Je belegt in wat je WIL en GRAAG gelooft. Je hebt vastgoedkevers, goudkevers, enz. Als ik over beleggen begin in mijn naaste omgeving is het alleen maar kommer en kwel ofwel veel bluf. De waarheid ligt zoals steeds ergens tussenin.
Veel beleggen ook op "lange termijn". Als het eens een paar dagen minder gaat happen er al veel naar adem.
Veel beleggen ook op "lange termijn". Als het eens een paar dagen minder gaat happen er al veel naar adem.
- chrisnietof
- Newbie

En als het stijgt hebben ze plots ook allemaal fysiek goud 
- chrisnietof
- Newbie

-
pisa
@chrisnietof
Jullie moeten Richard Nixon wel vervloeken zeker?
(heeft immers de goudstandaard afgeschaft begin de jaren '70)
Jullie moeten Richard Nixon wel vervloeken zeker?
(heeft immers de goudstandaard afgeschaft begin de jaren '70)
-
Leemans-broertje
- VIP member

- Contacteer:
Gelezen: doorheen Frankrijk worden bewoners aangevallen en gestoken door moslimburen. Meestal haalt dit de pers niet. De Fransen zijn doodsbang.
- chrisnietof
- Newbie

Ik ben vooral boos op de CB's en de politici die meewerken aan de destructie van dit prachtige continent en de toekomst van mijn kinderen.
Gisteren heeft de Belgische overheid ingestemd om de onderhandelingen met Turkije voor toetreding tot de EU voort te zetten...
Ik heb ook hard gewerkt om een vermogen op te bouwen en ga die losers (die in hun leven nog nooit een echte job gehad hebben) dat niet zomaar laten vernietigen.
Gisteren heeft de Belgische overheid ingestemd om de onderhandelingen met Turkije voor toetreding tot de EU voort te zetten...
Ik heb ook hard gewerkt om een vermogen op te bouwen en ga die losers (die in hun leven nog nooit een echte job gehad hebben) dat niet zomaar laten vernietigen.
Bij Rabobank verwachten ze een goudzeepbel met prijzen van 500 USD tot gevolg. 
Ik las vanmorgen op Beursduivel nog een voorspelling van 1500 USD.
zoiets dus:Leemans-broertje schreef:Gelezen: doorheen Frankrijk worden bewoners aangevallen en gestoken door moslimburen. Meestal haalt dit de pers niet. De Fransen zijn doodsbang.
http://nieuws.tpo.nl/2016/07/19/man-ste ... aargewond/
of een meer politiek-correcte variant:
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland/1.2717977
- chrisnietof
- Newbie

Zou kunnen als de dollar zich verstrekt tov de andere valuta (wat ik betwijfel), in euro zal goud dan misschien 2000€/oz staan.laeka schreef:Bij Rabobank verwachten ze een goudzeepbel met prijzen van 500 USD tot gevolg.
Zie bv. GBP

En Brit die zijn geld in goud had steken, heeft dus niet geleden aan de ontwaarding van de pond ten gevolge van Brexit.
Meneer Dieperik kan misschien nog eens een les monetaire geschiedenis volgen.

Relevant voor mij is de prijs in euro.

Een rus met wat centjes gaat die ook niet op de bank laten staan hoor...

Of een Turk ?

Braziliaan ?

Argentijn ?
-
Leemans-broertje
- VIP member

- Contacteer:
De VRT noemt dit dus 'een banale burenruzie ?'.soja schreef:zoiets dus:Leemans-broertje schreef:Gelezen: doorheen Frankrijk worden bewoners aangevallen en gestoken door moslimburen. Meestal haalt dit de pers niet. De Fransen zijn doodsbang.
http://nieuws.tpo.nl/2016/07/19/man-ste ... aargewond/
of een meer politiek-correcte variant:
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland/1.2717977
HLN: ''s Morgens kwam hij zijn vakantiehuisje uit, waar hij met zijn gezin logeerde, liep naar het huisje van de buren en begon daar met een mes in te steken op een vrouw en haar drie dochters. Franse media meldden dat hij zou gevonden hebben dat ze "te schaars gekleed" waren. '
Wat noemt de VRT dan 'een ernstige burenruzie' ?
Wat is er aan de hand met de VRT ? Zijn dat daar kinderen van de Duisternis ? Men zou het gaan geloven.
En wedden dat de Franse overheid dit opnieuw zal trachten goed te praten ? Ze roepen wel hard (Sarkozy) maar ze durven de confrontatie niet meer aan.
Naakte waarheid is dat het lot van de Fransen bezegeld is.
- chrisnietof
- Newbie

Ik begrijp uw frustratie maar het gaat hier wel over de zeepbel goud.