Fysiek goud kopen
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
-
beleggerspaarder
- Full Member

Re: Fysiek goud kopen
Antwoord: ja met zilver ook! Waarom niet?
Zodra je dit hebt gelezen geef me een seintje! (ik zallen dit wissen)
Zodra je dit hebt gelezen geef me een seintje! (ik zallen dit wissen)
Laatst gewijzigd door beleggerspaarder op 12 december 2012, 17:54, 2 keer totaal gewijzigd.
-
beleggerspaarder
- Full Member

Zilver: uitsluitend Maple Leafs, US Eagles of Philharmoniker kiezen. Maar vooral de eerste 2.
Pure beleggingsmunten.
Pure beleggingsmunten.
wat bedoel je hier nu mee? Dat goud en/of zilver fel gaat zakken de komen jaren door de inflatie? Begrijp het niet, maar zal wel aan mij liggen 
Laatst gewijzigd door MeOnline op 12 december 2012, 18:14, 1 keer totaal gewijzigd.
-
beleggerspaarder
- Full Member

meonline: kan je mijn commentaar wissen, AUB?
Laatst gewijzigd door beleggerspaarder op 12 december 2012, 18:05, 1 keer totaal gewijzigd.
@ beleggerspaarder
thx
thx
snap ik.
Maar als ik in het begin van de week krugers had gekocht, had ik vandaag al verlies, dus zo zeker zijn we niet van een stijging
Maar als ik in het begin van de week krugers had gekocht, had ik vandaag al verlies, dus zo zeker zijn we niet van een stijging
-
beleggerspaarder
- Full Member

meonline: kan je mijn commentaar wissen, AUB? in Vandaag om 17:42
ja, waarom?beleggerspaarder schreef:meonline: kan je mijn commentaar wissen, AUB? in Vandaag om 17:42
1. FVDM2011 heeft van 02/12 tot 08/12, 25 berichten gepost waarvan 24 in de "rubriek fysiek zilver kopen". Hij is uit de ether gegaan om 13.39 h. Daarna spoorloos verdwenen (in rook opgegaan). In deze periode werd fvd...... minimaal eenmaal verwittigd ivm reclamevoering.
De inhoud van zijn posts waren doorgaans Pushen en Schrik aanjagen. Ook lijkt hetgeen hij vertelt dikwijls zinvol.
2. Op 08/12 om 14.20 u verschijnt plotseling "vanuit het niets" ene beleggerspaarder die intussen al +- 40 berichten nagelaten heeft met hoofdzakelijk dezelfde boodschappen, Pushen en Schrik aanjagen. Beleggerspaarder is wel zo verstandig geworden zijn heils- en onheilsboodschappen over meerdere rubrieken te spreiden. De toonzetting en ik denk zelfs de taalfouten (waarmee ik niet beweer dat ik er zelf geen maak
)zijn dezelfde als van nummer 1.
De laatste dagen begon ik mij ook een beetje te verdiepen in goud en zilver maar probeerde naar goede bankiersgewoonte toch wat afstand te houden. In iets buitengewoon geinteresseerd zijn, ja zelfs gebiologeerd, hoeft niet noodzakelijkerwijze te leiden tot koortsdromen. En dat loopt hier dus grondig fout. Om toch wat nuttige info te vinden in deze materie, word ik willens/nillens , dag na dag, uur na uur, ongewild geconfronteerd met zuivere manipulatie en alomvattende doemdenkerij.
Bijgevolg: fvd....../ spaarderbelegger. Waarom geen nieuwe rubriek gestart over zilver en het laatste oordeel samen?
Ik wens je daar heel veel succes mee.
De inhoud van zijn posts waren doorgaans Pushen en Schrik aanjagen. Ook lijkt hetgeen hij vertelt dikwijls zinvol.
2. Op 08/12 om 14.20 u verschijnt plotseling "vanuit het niets" ene beleggerspaarder die intussen al +- 40 berichten nagelaten heeft met hoofdzakelijk dezelfde boodschappen, Pushen en Schrik aanjagen. Beleggerspaarder is wel zo verstandig geworden zijn heils- en onheilsboodschappen over meerdere rubrieken te spreiden. De toonzetting en ik denk zelfs de taalfouten (waarmee ik niet beweer dat ik er zelf geen maak
De laatste dagen begon ik mij ook een beetje te verdiepen in goud en zilver maar probeerde naar goede bankiersgewoonte toch wat afstand te houden. In iets buitengewoon geinteresseerd zijn, ja zelfs gebiologeerd, hoeft niet noodzakelijkerwijze te leiden tot koortsdromen. En dat loopt hier dus grondig fout. Om toch wat nuttige info te vinden in deze materie, word ik willens/nillens , dag na dag, uur na uur, ongewild geconfronteerd met zuivere manipulatie en alomvattende doemdenkerij.
Bijgevolg: fvd....../ spaarderbelegger. Waarom geen nieuwe rubriek gestart over zilver en het laatste oordeel samen?
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
-
beleggerspaarder
- Full Member

gryphonv8, heb je begrepen wat ik bedoelde?
Als je een competente fiscalist raadpleegt, zal hij daarover misschien niet op de hoogte zijn. Ook begrijp je dat dit niet helemaal in respect van de wet is.
Als je een competente fiscalist raadpleegt, zal hij daarover misschien niet op de hoogte zijn. Ook begrijp je dat dit niet helemaal in respect van de wet is.
-
beleggerspaarder
- Full Member

Meonline, bedankt!
-
beleggerspaarder
- Full Member

MeOnline schreef:snap ik.
Ikzelf heb 90% van al wat ik heb op goud en zilver gezet.
Dat is iets meer dan 850k.
Ik ben er helemaal zeker van dat goud minimum maal 4 zal scoren en zilver meer. In minder dan 6 jaar. Geen gokje. Gewoon lezen en berekeken.
Lees goed: minimum!
-
beleggerspaarder
- Full Member

Dus dat de Krugers een beetje verlies boeken sinds begin van de week, kan me helemaal niet schelen.
Voor mij mag er zelfs een correctie komen tot $1000 per ounce, dat ik nog niet ongerust word.
Maar ik twijfel dat we lager zullen dan laatste low.
Voor mij mag er zelfs een correctie komen tot $1000 per ounce, dat ik nog niet ongerust word.
Maar ik twijfel dat we lager zullen dan laatste low.
@ beleggerspaarder
euh nee, ben nie meer mee, goud kopen zou wel gaan en in orde zijn met de boekhoudkundige normen volgens een artikel dat ik hier gelezen heb.
Is er een probleem met zilver, sorry snap er niets meer van, wat zou er niet in regel zijn met de wet?
euh nee, ben nie meer mee, goud kopen zou wel gaan en in orde zijn met de boekhoudkundige normen volgens een artikel dat ik hier gelezen heb.
Is er een probleem met zilver, sorry snap er niets meer van, wat zou er niet in regel zijn met de wet?
-
beleggerspaarder
- Full Member

Ik verwacht schommelingen van $300/ounce op één dag binnenkort.