Fysiek goud kopen
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Fysiek goud kopen
Idd
Ik ga de komende dagen nog even de kat uit de boom kijken en dan beslissen om deze week te kopen of in geval van daling onder de steun nog even te wachten. In welke vorm en waar koop je?

Ik ga de komende dagen nog even de kat uit de boom kijken en dan beslissen om deze week te kopen of in geval van daling onder de steun nog even te wachten. In welke vorm en waar koop je?
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Ik ben nogal muzikaal aangelegd en heb tot 'n stuk in de nacht op het drankorgel moeten spelen.JanusBananus schreef:Precies nogal laat actief Spruit! Ook actief op Aziatische beurzen misschien?

En dan ga ik meestal nog eens effe online.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ze zouden hier dringend een "Vind ik leuk" knop moeten invoeren 

ik ga vooral voor warrants en opties, dat is gokspeelgoed
fysiek zit ik in (kleine) munten, ik heb bij The House en GCF gekocht, was daar zeer tevreden van
het probleem is dat, als je echt gelooft dat goud gaat stijgen, fysiek maar een relatief beperkte winst geeft
fysiek zit ik in (kleine) munten, ik heb bij The House en GCF gekocht, was daar zeer tevreden van
het probleem is dat, als je echt gelooft dat goud gaat stijgen, fysiek maar een relatief beperkte winst geeft
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
GCF is dat met 'n goudrekening?
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Ik koop mijn gouden munten vooral bij numagold en gold4ex te Brussel. Handje contantje en het belangrijkste : anoniem 

Investor schreef:Ik koop mijn gouden munten vooral bij numagold en gold4ex te Brussel. Handje contantje en het belangrijkste : anoniem
Hopelijk krijg je toch een of ander bewijsje van je aankoop.
Want als je later plots een grote uitgave zou willen doen met je goudwinsten, of men voert zoals een beperking in van max 3000 euro goud zonder bewijs dat mag ingeleverd worden (naar analogie van het cashgeld ).
Mogelijk gaan wij naar een tijdperk waarin alles moet kunnen getraceerd worden , ook de aankoop van een brood bij de bakker dat niet mee annoniem zal kunnen betaald worden.
*vind ik leuk*JanusBananus schreef:Ze zouden hier dringend een "Vind ik leuk" knop moeten invoeren
Als dat gebeurd koop/verkoop ik wel goud met bitcoinspaul schreef:Investor schreef: Want als je later plots een grote uitgave zou willen doen met je goudwinsten, of men voert zoals een beperking in van max 3000 euro goud zonder bewijs dat mag ingeleverd worden (naar analogie van het cashgeld ).
Mogelijk gaan wij naar een tijdperk waarin alles moet kunnen getraceerd worden , ook de aankoop van een brood bij de bakker dat niet mee annoniem zal kunnen betaald worden.

yup, iets meer papierwerk, verder merk je er niets vanSpruitekop schreef:GCF is dat met 'n goudrekening?
Zwitserland is niet ver met de autopaul schreef:Investor schreef:Mogelijk gaan wij naar een tijdperk waarin alles moet kunnen getraceerd worden , ook de aankoop van een brood bij de bakker dat niet mee annoniem zal kunnen betaald worden.

het meer waarschijnlijke scenario dat ik heb gehoord is dat ze belastingen gaan heffen als goud echt hoog stijgt: iedereen die dan zijn winst wil incasseren mag dan 21% afdokken. maar dat is waarschijnlijk voor nadat ze een wereldmunt invoeren

hoeveel zou het eigenlijk kosten om een eigen land op te richten? één of ander eilandje voor de Franse kust, een eigen (belastings)paradijsje

kijk hier eens: http://www.seasteading.org/Sanem2 schreef: hoeveel zou het eigenlijk kosten om een eigen land op te richten? één of ander eilandje voor de Franse kust, een eigen (belastings)paradijsje
Of mijn eigen projectje, samen met mijn ideologisch verwante vrienden: https://www.facebook.com/pages/Herstapp ... 18?fref=ts (voor de duidelijkheid: is als statement/grap bedoeld)
en een drastische oplossing: http://applicants.mars-one.com/
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Zou wel raar zijn middens dat er intussen Amerikaanse staten zijn die goud als legal tenders beschouwen. Als goud meer en meer als legal tender gaat beschouwd worden kunnen ze het ook niet belasten.Sanem2 schreef:het meer waarschijnlijke scenario dat ik heb gehoord is dat ze belastingen gaan heffen als goud echt hoog stijgt: iedereen die dan zijn winst wil incasseren mag dan 21% afdokken. maar dat is waarschijnlijk voor nadat ze een wereldmunt invoeren
"hoeveel zou het eigenlijk kosten om een eigen land op te richten? één of ander eilandje voor de Franse kust, een eigen (belastings)paradijsje
"
Een paar jaar geleden stond "Sealand" te koop een afgedankt boorplatforum voor de kust van de UK.
Vraagprijs 10 miljoen pond
Is door de Vereningde Naties wel erkend maar door geen enkel land individueel
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sealand" onclick="window.open(this.href);return false;
"
Een paar jaar geleden stond "Sealand" te koop een afgedankt boorplatforum voor de kust van de UK.
Vraagprijs 10 miljoen pond
Is door de Vereningde Naties wel erkend maar door geen enkel land individueel
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sealand" onclick="window.open(this.href);return false;
Zowel bij numagold als bij gold4ex krijg je steeds een aankoopbewijs, evenwel zonder de gegevens van de koper, dit kan echter wel indien men een factuur vraagt.paul schreef:Investor schreef:Ik koop mijn gouden munten vooral bij numagold en gold4ex te Brussel. Handje contantje en het belangrijkste : anoniem
Hopelijk krijg je toch een of ander bewijsje van je aankoop.
Want als je later plots een grote uitgave zou willen doen met je goudwinsten, of men voert zoals een beperking in van max 3000 euro goud zonder bewijs dat mag ingeleverd worden (naar analogie van het cashgeld ).
Bij numagold moet je toch je identiteitskaart afgeven en een waarborg hebben...