Fysiek zilver kopen
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
-
- VIP member
- Contacteer:
Re: Fysiek zilver kopen
Iedereen die koopt denkt dat het het moment is om zilver te kopen en toch zijn er verliezers en winnaarscartmen schreef:idd; tis de moment om te kopen. kga eens wat muntjes kopen. :-)

- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Je kan ook kopen met het idee dat het morgen, en volgende week, en volgende maand en volgend jaar nog een slechter moment is. 

-
- Full Member
Wat ik helemaal niet kan begrijpen is dat de meeste mensen nog geloven dat alles weer in orde zal kunnen komen. Hoeveel tekens hebben ze nodig om uit hun droom te komen?
Ik heb maar weinig vrienden die mijn raad hebben gevolgd. Nochtans heb ik het hun uitgelegd met cijfers en al de gegevens die het helder maken. Het helpt niet. Het is heel moeilijk mensen nieuwe ideën te laten aanvaarden.
Ik heb maar weinig vrienden die mijn raad hebben gevolgd. Nochtans heb ik het hun uitgelegd met cijfers en al de gegevens die het helder maken. Het helpt niet. Het is heel moeilijk mensen nieuwe ideën te laten aanvaarden.
-
- Full Member
There it is! QE4 !!! En zekeren gaan me vertellen dat alles beter gaat... Inflatie/hyperinflatie zijn op komst. Niets behalve goud en zilver kunnen je spaargeld redden: niets !
-
- Full Member
Als vandaag geen intererssante dag is dan vraag ik me af wat je nodig hebt.beleggerspaarder schreef:Interressante dag vandaag!
-
- Full Member
Ik heb de indruk dat ik binnenkort wordt geblokkeerd.
-
- Full Member
Ik zeg niet dat ik geloof dat de prijs van zilver zal verdubbelen binnen de twee jaar. Ik spreek niet op dezelfde manier als bankiers of andere professionele raadgevers.
Laatst gewijzigd door beleggerspaarder op 12 december 2012, 19:26, 1 keer totaal gewijzigd.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Als je op je eigen posts gaat beginnen antwoorden vrees ik het ook.beleggerspaarder schreef:Ik heb de indruk dat ik binnenkort wordt geblokkeerd.

-
- Full Member
Ik zeg dat ik er ZEKER van ben dat zilveR MEER DAN VERDUBBELEN zal in deze periode.
Spuitekop:
Spuitekop:

Wie ben ik om je tegen te spreken?beleggerspaarder schreef:Ik heb de indruk dat ik binnenkort wordt geblokkeerd.
Ik heb je in de goudrubriek al gevraagd om je gepush en doemdenkerij in een ander onderwerp te bundelen.
Ik denk niet dat men jou hier weg wil maar please ga in een eigen rubriek wat mensen goudzilver-koortsdromen bezorgen. We kunnen die dan evt vermijden als we dat echt willen...
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
-
- Full Member
als er een tweede persoon hier komt om dat te vragen dan doe ik dat; anders blijf ik.
ps: doem???? ik heb nog niet van het ergste gesproken. Als je me hier nog een beetje laat verder gaan dan verklap ik het.
ps: doem???? ik heb nog niet van het ergste gesproken. Als je me hier nog een beetje laat verder gaan dan verklap ik het.
Laatst gewijzigd door beleggerspaarder op 12 december 2012, 19:38, 1 keer totaal gewijzigd.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Het zou wel de oorzaak kunnen zijn dat de € nu naar de 1.31$ schiet... we wachten af. De ingrepen die door de FED gedaan worden zijn steeds groter en hebben steeds minder effect. Dat is 'n feit.•*FED BOOSTS QE WITH $45 BILLION IN MONTHLY TREASURY PURCHASES
•*FED TO KEEP BUYING MORTGAGE BONDS AT PACE OF $40 BLN PER MONTH
•*FED SAYS MONTHLY PURCHASES TO TOTAL $85 BLN

-
- Full Member
Spruitekop schreef:Het zou wel de oorzaak kunnen zijn dat de € nu naar de 1.31$ schiet... we wachten af. De ingrepen die door de FED gedaan worden zijn steeds groter en hebben steeds minder effect. Dat is 'n feit.•*FED BOOSTS QE WITH $45 BILLION IN MONTHLY TREASURY PURCHASES
•*FED TO KEEP BUYING MORT GAGE BONDS AT PACE OF $40 BLN PER MONTH
•*FED SAYS MONTHLY PURCHASES TO TOTAL $85 BLN
Spruitekop: jij gelooft me ook niet helemaal , zeker.
Je doet maar jongen.beleggerspaarder schreef:als er een tweede persoon hier komt om dat te vragen dan doe ik dat; anders blijf ik.
We leven nog altijd in een vrij land.
En nu ga ik toch echt slapen, hopende dat ik geen goudzilverkoortsdromen te verwerken krijg.

Ooit was "Europa" een mooi project!
-
- Full Member
Waar zie jij feitelijk doem in mijn woorden? Ik geef enkel uitstekende raad en dan nog gratis!vlo schreef:Je doet maar jongen.beleggerspaarder schreef:als er een tweede persoon hier komt om dat te vragen dan doe ik dat; anders blijf ik.
We leven nog altijd in een vrij land.
En nu ga ik toch echt slapen, hopende dat ik geen goudzilverkoortsdromen te verwerken krijg.![]()
Na het einde van het systeem waarin we hebben geleefd sinds Bretton Woods komt er vast iets beters.