Fysiek zilver kopen
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Fysiek zilver kopen
Legitiem? Misschien zijn het wel witwassers, wie zal het zeggen?dlrh99 schreef:he dit is de eerste keer dat ik op dit forum, maar ik ben nu al een tijdje bezig met het aankopen van zilver en heb in de vorige berichten op dit forum iets gelezen over de site gold-silver.be en ben eigenlijk wel geïnteresseerd in deze site. Nu was er wel al wat verwarring of deze site goed is of niet en zou dit dus wel willen weten voor ik dus zilver koop van deze mensen, kunnen jullie hier misschien dus voor de duidelijkheid nog een zeggen of ze legitiem zijn of niet.
Weet er ook iemand waarom als je de site opzoekt via google, norton deze site niet als veilig beschouwt (er staat gewoon een vraagteken bij in plaats van een v'tje)
Merci
Maar ik klaag niet, kreeg netjes wat ik besteld had met overduidelijke communicatie. Maple tube uit 2011 overigens, oude stock lijkt het, of misschien particulier ingekocht. Maakt mij niet uit, Maples zijn Maples. De Polar Bears en Antelopes zijn natuurlijk wel nieuw.
Kijk uit, hun site rammelt technisch wat.
En kijk uit met andere sites, reken altijd na voor je iets accodeert. Sommige verkopers bieden al 10% orderkosten in rekening. En dat is NIET inzichtelijk, wordt in het totaal verwerkt, je leest er bij het afrekenen zo overheen.
Waarom kopen mensen eerst goud? Zij die begrijpen dat er een grote verschuiving zal komen van papier activa naar echte activa en hebben de reactie om in eerste plaats goud te kopen. Maar mensen begrijpen niet meteen waarom ze goud kopen. Ze weten dat het schaars is of het laat hen denken aan hun grootouders die hen vroeger vertelden om goud te kopen. Maar ze zijn nooit door het leerproces gegaan om echt te weten wat en waarom ze dit doen. Mijn eerste reactie was ook om goud te kopen maar hoe meer ik over zilver begon te leren hoe meer ik me realiseerde dat zilver de slimme beslissing was.
Als je echt het fundamentele achter zilver begrijpt zal je zien dat het de beste investering is.
Wanneer ik zeg investeer in zilver bedoel ik het fysieke zilver die je in je hand kan menen.
Indien je het niet kan vasthouden bezit je het niet.
Als je echt het fundamentele achter zilver begrijpt zal je zien dat het de beste investering is.
Wanneer ik zeg investeer in zilver bedoel ik het fysieke zilver die je in je hand kan menen.
Indien je het niet kan vasthouden bezit je het niet.
heb ik al ondervonden skater
Vanuit het buitenland krijg je 10% VAT kosten extra en soms zijn de vervoerskosten zo hoog dat je soms beter door dit alles ietsje meer betaald op het zilver zelf in eigen land maar dat het toch goedkoper uitkomt.
Ben gewoon opzoek naar een nieuwe plaats om te kopen want bij diegene waarmee ik normaal onderhandel hun munten zaten altijd vol krassen en vlekken en toen ik klaagde krijg ik een e-mail terug dat ze er niks aan konden doen dus zoek ik naar iets anders. Weet er iemand misschien iets dicht tegen antwerpen (is argentor in antwerpen goed)?
Vanuit het buitenland krijg je 10% VAT kosten extra en soms zijn de vervoerskosten zo hoog dat je soms beter door dit alles ietsje meer betaald op het zilver zelf in eigen land maar dat het toch goedkoper uitkomt.
Ben gewoon opzoek naar een nieuwe plaats om te kopen want bij diegene waarmee ik normaal onderhandel hun munten zaten altijd vol krassen en vlekken en toen ik klaagde krijg ik een e-mail terug dat ze er niks aan konden doen dus zoek ik naar iets anders. Weet er iemand misschien iets dicht tegen antwerpen (is argentor in antwerpen goed)?
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
- JulusCesar
- VIP member

- Contacteer:
In den aldi is de voorraad ook altijd op. 
Gelukkig hebben ze er nog in de lidl
h[url]ttp://www.lidl.de/de/Silbermuenzen-1[/url]
Gelukkig hebben ze er nog in de lidl
h[url]ttp://www.lidl.de/de/Silbermuenzen-1[/url]
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Wel de "h" van "http" mee in uw link plaatsen anders gaan ze het niet vinden vrees ik. 
Ze verkopen d'er op hetzelfde moment ook nog zilverpoets en speciale doekjes ook. Een van de volgende weken staan ze ook bij ons in de winkels.
Ze verkopen d'er op hetzelfde moment ook nog zilverpoets en speciale doekjes ook. Een van de volgende weken staan ze ook bij ons in de winkels.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Hun gouden "20 marken" staat SPOTgoedkoop! Die staan nu momenteel bij TheHouse aan 286€, in de LIDL voor 269€.
-
reppiepeppie
- VIP member

- Contacteer:
Dat zijn 20 euro's. De 'fichte' vind ik al voor 216eu.
Vrenelli's zijn alvast veel duurder bij Lidl.
Vrenelli's zijn alvast veel duurder bij Lidl.
-
anonymous6
Je kan dat economisch ook volledig anders zien: Dat wil zeggen dat de vraag naar zilver nu heel hoog is -> vraag is groter dan aanbod -> prijs is nu kunstmatig hoog -> als vraag afneemt, zakt prijs in elkaar.
-
reppiepeppie
- VIP member

- Contacteer:
Neen, ik zie t anders: tzijn koopjes nu. Door lage spotprijs verkopen ze als zoete broodjes. En hier duiken de premies dan op.
Anyway:
Eagles:
Bestverkopende maand Maand Aantal munten
1 Jan 2011 6,422,000
2 Jan 2012 6,107,000
3 Sep 2011 4,460,500
4 Nov 2010 4,260,000
Nieuwe nummer 1? Jan 2013* 6,007,000
*Per 19 januari 2013.
Anyway:
Eagles:
Bestverkopende maand Maand Aantal munten
1 Jan 2011 6,422,000
2 Jan 2012 6,107,000
3 Sep 2011 4,460,500
4 Nov 2010 4,260,000
Nieuwe nummer 1? Jan 2013* 6,007,000
*Per 19 januari 2013.
- JulusCesar
- VIP member

- Contacteer:
Toch opletten met die zilverpoets en zeker al met die doekjes die soms een beetje 'schuren'
"Opgepoetste en zeker al gepolijste dalen in waarde" volgens Richard.
"Opgepoetste en zeker al gepolijste dalen in waarde" volgens Richard.
-
beleggerspaarder
- Full Member

Bah ja, en het duurt al zo meer dan 4 jaar die aanvraag. En HSBC moet nu in Polen kopen om nog wat zilver te vinden; Apple vindt er geen meer voor de toestellen; productie van zilver daalt al meerdere jaren op elkaar ondanks diepere boringen en meer invest...djtw schreef:Je kan dat economisch ook volledig anders zien: Dat wil zeggen dat de vraag naar zilver nu heel hoog is -> vraag is groter dan aanbod -> prijs is nu kunstmatig hoog -> als vraag afneemt, zakt prijs in elkaar.
Wat je hier moet lezen soms ...
-
beleggerspaarder
- Full Member

Verwarring komt door de concurrenten zeker?dlrh99 schreef:he dit is de eerste keer dat ik op dit forum, maar ik ben nu al een tijdje bezig met het aankopen van zilver en heb in de vorige berichten op dit forum iets gelezen over de site gold-silver.be en ben eigenlijk wel geïnteresseerd in deze site. Nu was er wel al wat verwarring of deze site goed is of niet en zou dit dus wel willen weten voor ik dus zilver koop van deze mensen, kunnen jullie hier misschien dus voor de duidelijkheid nog een zeggen of ze legitiem zijn of niet.
Weet er ook iemand waarom als je de site opzoekt via google, norton deze site niet als veilig beschouwt (er staat gewoon een vraagteken bij in plaats van een v'tje)
Merci
Ben je ook een internet paranoia klant? Persoonlijk vertrouw ik norton niet !
Alle Duitse en Nederlandse sites zijn betrouwbaar en de Belgische niet???
Je kan zelfs gaan afhalen bij gold-silver.be en ga eens kijken op een ander forum wat ze erover zeggen:
http://www.marcdemesel.be/2009/04/hoe-f ... 9045753938" onclick="window.open(this.href);return false;
forum.argentmetal.com/boutique-gold-silver-be-t812-140.html (dit is wel in het Frans)
De mensen zijn allemaal zeer tevreden.
Ze zitten ook op ebay: http://www.befr.ebay.be/sch/belgiumgold ... 4340.l2562" onclick="window.open(this.href);return false;
daar kan je hun waarderingen bekijken.
Belgen die een winkel in eigen land minder vertrouwen dan eentje in het buiten;and!! Mijn TV mis ik geen seconde met zulke Belgenmoppen op internet ;-)
Vergeet niet dat NL en BE andere BTW regels hebben. Misschien zijn duurdere winkels hier wel minder competitief, of gewoon zakkenvullers bij gebrek aan concurrentie?
Vergeet niet dat NL en BE andere BTW regels hebben. Misschien zijn duurdere winkels hier wel minder competitief, of gewoon zakkenvullers bij gebrek aan concurrentie?
internet paranoide??
Wel een beetje sterk dat je iemand veroordeeld op basis van 1 berichtje niet.
tuurlijk vertrouw ik belgische sites wel. Had gewoon nog nooit gehoord van Gold-Silver. Heb al meerdere artikels gelezen en mensen hun idee gevraagd over plaatsen waar je een goede prijs kunt krijgen en vond het gewoon een beetje raar dat ik nog nooit over die site had gehoord.
Heb trouwens nog nooit besteld van buitenlandse sites buiten nederland (alleen bekeken om te kijken of het voordeliger was). Ging Meestal bij zilvergoudwinkel.nl of doijerkalff.nl, ben gewoon op zoek naar iets dichter bij huis.
Wel een beetje sterk dat je iemand veroordeeld op basis van 1 berichtje niet.
tuurlijk vertrouw ik belgische sites wel. Had gewoon nog nooit gehoord van Gold-Silver. Heb al meerdere artikels gelezen en mensen hun idee gevraagd over plaatsen waar je een goede prijs kunt krijgen en vond het gewoon een beetje raar dat ik nog nooit over die site had gehoord.
Heb trouwens nog nooit besteld van buitenlandse sites buiten nederland (alleen bekeken om te kijken of het voordeliger was). Ging Meestal bij zilvergoudwinkel.nl of doijerkalff.nl, ben gewoon op zoek naar iets dichter bij huis.