Fysiek zilver kopen
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
-
beleggerspaarder
- Full Member

Re: Fysiek zilver kopen
reppiepeppie schreef:ga je VERzilveren yaris? de boel belazeren?
http://www.ultrasoonreiniger.com/inform ... en-zilver/" onclick="window.open(this.href);return false;
! Uitstekend.
't ging hier al soms over pandas, dan brieën, nu kuissen.
Mensen die herkenning op forums zoeken ofwel ben ik te dom om alles te begrijpen.
Maar vergeet niet reppie als je met iets aankomt dan moet je ARGUMENTEN gebruiken!
-
beleggerspaarder
- Full Member

't was een combinatie. Je moet het maar begrijpen.Yaris schreef:Je bent in ieder geval te dom om juist te spellen.kuissen
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Je kent blijkbaar de site van Rabo beter dan deze. Het zal een 2de zit worden in september Yaris.Yaris schreef:Je bent in ieder geval te dom om juist te spellen.kuissen
Code: Selecteer alles
n. Taalfouten
Niemand is perfect. Op spaargids.be worden taalfouten getolereerd. Gelieve mensen die taalfouten maken er niet op aan te spreken.Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Ik hou wel van een robbertje vechten, ook als ik geen betrokken partij ben
.
Toch zou ik betrokkenen willen verzoeken, terug ter zake te komen en mij zo mogelijk een reactie te geven op mijn laatste vraag
Toch zou ik betrokkenen willen verzoeken, terug ter zake te komen en mij zo mogelijk een reactie te geven op mijn laatste vraag
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
-
beleggerspaarder
- Full Member

Bij ons zeggen ze: Domme vraag nog dommer antwoord.Yaris schreef:Die regel ken ik wel. Ik geef beleggerspaarder een koekje van eigen deeg. Die maakt de mensen ook altijd belachelijk.
Wat voor spelletje zijn jullie hier bezig?
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Even de vraag van Vlo beantwoorden: op welke manier kan je zilver (of goud, platina, palladium, koper, rhodium, ... ) testen.
Wel er bestaan toestellen die de metalen aan de hand van de geleiding, op die manier krijg je een beeld welke metalen in het voorwerp zitten.
Hier een voorbeeld van zo'n professioneel machines. Hierbij niet alleen de zuiverheid getest maar wordt ook aangegeven uit welke andere materialen het stuk bestaat. (professioneel)
Om snel te echtheid te testen wordt er (privé) soms gebruik gemaakt van zo'n pen. Hoe goed dat zoiets werkt, geen idee.
Voor een oppervlakkige test (kan dan wel binnenin een andere: goedkoper metaal zitten) kan je testen met een oplossing.
Wel er bestaan toestellen die de metalen aan de hand van de geleiding, op die manier krijg je een beeld welke metalen in het voorwerp zitten.
Hier een voorbeeld van zo'n professioneel machines. Hierbij niet alleen de zuiverheid getest maar wordt ook aangegeven uit welke andere materialen het stuk bestaat. (professioneel)
Om snel te echtheid te testen wordt er (privé) soms gebruik gemaakt van zo'n pen. Hoe goed dat zoiets werkt, geen idee.
Voor een oppervlakkige test (kan dan wel binnenin een andere: goedkoper metaal zitten) kan je testen met een oplossing.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
-
reppiepeppie
- VIP member

- Contacteer:
beleggerspaarder schreef:reppiepeppie schreef:ga je VERzilveren yaris? de boel belazeren?
http://www.ultrasoonreiniger.com/inform ... en-zilver/" onclick="window.open(this.href);return false;
! Uitstekend.
't ging hier al soms over pandas, dan brieën, nu kuissen.
Mensen die herkenning op forums zoeken ofwel ben ik te dom om alles te begrijpen.
Maar vergeet niet reppie als je met iets aankomt dan moet je ARGUMENTEN gebruiken!
Yaris begint over een galvanisch bad ivm de reiniging van zilver.
Waarop ik vraag of yaris van plan is te verzilveren. Yaris heeft zelf wat zitten opzoeken maar zocht blijkbaar tverkeerde op.
galvanisch bad: een bad, waarvan de metalen binnenwand is verbonden met de ene pool van een electrische batterij, waardoor tevens het water electrisch wordt geladen en de andere pool is verbonden met de patiënt; vat gevuld met een elektrolyt, waarin door middel van een elektrische stroom een metalen laag op een werkstuk kan worden aangebracht
Als ze dan toch wensen hun zilver te reinigen - waar ik dus niks van geloof, deze vragen dienen enkel om wat te stangen en stoken - kan vlo beter een ultrasoon bad of zo gebruiken.
Deze draad is verworden tot op de man spelen.
- JulusCesar
- VIP member

- Contacteer:
Hop yaris hop laat je niet kennen.
Er zijn hier al langer een paar beleggers en spaarders die deze draad en deze over fysiek goud kopen hebben gekaapt. Een koekje van eigen deeg blijkt lijkt de enige oplossing.
Deze draden gingen over hoe en waar je fysiek edelmetaal het beste kon/kan kopen. Gewoon praktisch de mensen informeren waar en hoe je dit kunt doen je ervaringen hierover uitwisselen.
Niet over theorieën over de goudstandaard, gebrek aan zilver, papier geld fiat...enz. Zelfs sanem2 overleefde al deze voorspellingen.
Nogmaals hou je bij het thema en post nuttige zaken voor anderen. Wil je theorieën bespreken over het belang van goud en zilver doe dit dan op een nieuwe draad.
Nu, Yaris voor zilver te poetsen zweer ik nog altijd bij KAFASUL. Onze grootouders gebruikten dit zelfs al voor de oorlog. Je kunt niet geloven hoeveel potjes er hiervan in omloop zijn. Maar opgelet het merk schijnt te stoppen doe dus je voorraad in. In Roemenië kun je een potje KAFASUl silverputsch omwisselen tegen een tube tandpasta. Wist je dat ?
De Romeinen en de Grieken en zelfs de tijd ervoor hadden ze al een soort KAFASUL, dus ik zweer er nog altijd bij. Ook tijdens de Oostenrijkse periode was het zeer veel gebruikt; men vondt er onlangs nog een potje van terug in het paleis in Mechelen van Margaretta van Oostenrijk.
Met de massale uitgifte van inox munten en RVS bestek daalt ogenschijnlijk het belang van dit product. Maar vergis U niet het zal goud waard zijn een potje KAFASUL te bezitten. Koop nu het staat tijdelijk in aanbieding door een tijdelijke prijsdaling dit en vorig jaar.
Er zijn hier al langer een paar beleggers en spaarders die deze draad en deze over fysiek goud kopen hebben gekaapt. Een koekje van eigen deeg blijkt lijkt de enige oplossing.
Deze draden gingen over hoe en waar je fysiek edelmetaal het beste kon/kan kopen. Gewoon praktisch de mensen informeren waar en hoe je dit kunt doen je ervaringen hierover uitwisselen.
Niet over theorieën over de goudstandaard, gebrek aan zilver, papier geld fiat...enz. Zelfs sanem2 overleefde al deze voorspellingen.
Nogmaals hou je bij het thema en post nuttige zaken voor anderen. Wil je theorieën bespreken over het belang van goud en zilver doe dit dan op een nieuwe draad.
Nu, Yaris voor zilver te poetsen zweer ik nog altijd bij KAFASUL. Onze grootouders gebruikten dit zelfs al voor de oorlog. Je kunt niet geloven hoeveel potjes er hiervan in omloop zijn. Maar opgelet het merk schijnt te stoppen doe dus je voorraad in. In Roemenië kun je een potje KAFASUl silverputsch omwisselen tegen een tube tandpasta. Wist je dat ?
De Romeinen en de Grieken en zelfs de tijd ervoor hadden ze al een soort KAFASUL, dus ik zweer er nog altijd bij. Ook tijdens de Oostenrijkse periode was het zeer veel gebruikt; men vondt er onlangs nog een potje van terug in het paleis in Mechelen van Margaretta van Oostenrijk.
Met de massale uitgifte van inox munten en RVS bestek daalt ogenschijnlijk het belang van dit product. Maar vergis U niet het zal goud waard zijn een potje KAFASUL te bezitten. Koop nu het staat tijdelijk in aanbieding door een tijdelijke prijsdaling dit en vorig jaar.
Laatst gewijzigd door JulusCesar op 4 februari 2013, 14:21, 1 keer totaal gewijzigd.
-
reppiepeppie
- VIP member

- Contacteer:
Dank voor de tip, Julus!
O ja, om de zilverkevers en verkopers wat aan zelfintrospectie en relativering te laten doen:
http://www.youtube.com/watch?v=MzakqMAaHME" onclick="window.open(this.href);return false;

O ja, om de zilverkevers en verkopers wat aan zelfintrospectie en relativering te laten doen:
http://www.youtube.com/watch?v=MzakqMAaHME" onclick="window.open(this.href);return false;
- JulusCesar
- VIP member

- Contacteer:
Waarom begin je nu over WC-eend
? Schrik om de waarheid te willen zien.
Vertrouw de media en zeker al de reclamewereld niet.
Ze houden je een verkeerde waarheid voor.
Ik blijf erbij, de waarheid is, als je in 2015 geen KAVASUL hebt om je zilver te poetsen dan zit je gegarandeerd met zwart en mat zilver. Had Nixon kavasul niet afgezworen hadden we nu een blinkende toekomst.
Dit helemaal uitleggen zou mij een dag kosten maar het besef zal wel komen dat WC-eend niets zal waard zijn; er zullen immers geen wc's meer zijn.
Vertrouw de media en zeker al de reclamewereld niet.
Ik blijf erbij, de waarheid is, als je in 2015 geen KAVASUL hebt om je zilver te poetsen dan zit je gegarandeerd met zwart en mat zilver. Had Nixon kavasul niet afgezworen hadden we nu een blinkende toekomst.
Dit helemaal uitleggen zou mij een dag kosten maar het besef zal wel komen dat WC-eend niets zal waard zijn; er zullen immers geen wc's meer zijn.
Reppiepeppie,reppiepeppie schreef:Als ze dan toch wensen hun zilver te reinigen - waar ik dus niks van geloof, deze vragen dienen enkel om wat te stangen en stoken - kan vlo beter een ultrasoon bad of zo gebruiken.
Ik heb hier enkel vragen gesteld met de bedoeling serieuze antwoorden te krijgen, wat je er ook moge van geloven ...
Behalve idd wat nuttige info, werden er hier vooral persoonlijke vetes uitgevochten. Zoals men zo nodig kan nagaan, hield ik mij verre van het strijdgewoel, met uitzondering van die ene keer dat ik reageerde op het "no comment" bericht van beleggerspaarder omdat zijn reactie m.i. insinuerend was.
Ik ben het wel met je eens dat in deze draad heel dikwijls op de man gespeeld wordt. Dit kan men betreuren. Toch moet men wel ziende blind zijn om niet door te hebben hoe dit allemaal komt...
Ooit was "Europa" een mooi project!
-
beleggerspaarder
- Full Member

vlo schreef:Reppiepeppie,reppiepeppie schreef:Als ze dan toch wensen hun zilver te reinigen - waar ik dus niks van geloof, deze vragen dienen enkel om wat te stangen en stoken - kan vlo beter een ultrasoon bad of zo gebruiken.
Ik heb hier enkel vragen gesteld met de bedoeling serieuze antwoorden te krijgen, wat je er ook moge van geloven ...
Behalve idd wat nuttige info, werden er hier vooral persoonlijke vetes uitgevochten. Zoals men zo nodig kan nagaan, hield ik mij verre van het strijdgewoel, met uitzondering van die ene keer dat ik reageerde op het "no comment" bericht van beleggerspaarder omdat zijn reactie m.i. insinuerend was.
Ik ben het wel met je eens dat in deze draad heel dikwijls op de man gespeeld wordt. Dit kan men betreuren. Toch moet men wel ziende blind zijn om niet door te hebben hoe dit allemaal komt...
-
beleggerspaarder
- Full Member

Bedoel je dat je zilver moet kuisen met het zelfde product als voor de WC ?reppiepeppie schreef:Dank voor de tip, Julus!
Bedankt voor de tip.
Reppie: En een bijvraag: hoe noem je mensen die zich in een bende organiseren om zilver te kuisen? Ik ben de naam totaal vergeten.
Laatst gewijzigd door beleggerspaarder op 4 februari 2013, 17:49, 1 keer totaal gewijzigd.
- JulusCesar
- VIP member

- Contacteer:
Goed, terug on topic. Hieronder is het deze keer wel ernstig bedoeld.
Een snel trucje is de mosterd of pickels test.
Koop een pot van de meest gele mosterd/pickels. Deze bevatten namelijk veel sulfiet.
Doe een dropje mosterd op het metaal en verwarm. (vb met aansteker)
Spoel af; heb je een zwarte vlek dan is het zilver. zilver reageert immers met de zwavel (sulfiet)
Dit is wel meer een tante kaat truc. Voor precieze bepaling gebruikt men zuur; met een beetje schade tot gevolg...... Ofwel de oude Archimedes onderdompeltest.
Een snel trucje is de mosterd of pickels test.
Koop een pot van de meest gele mosterd/pickels. Deze bevatten namelijk veel sulfiet.
Doe een dropje mosterd op het metaal en verwarm. (vb met aansteker)
Spoel af; heb je een zwarte vlek dan is het zilver. zilver reageert immers met de zwavel (sulfiet)
Dit is wel meer een tante kaat truc. Voor precieze bepaling gebruikt men zuur; met een beetje schade tot gevolg...... Ofwel de oude Archimedes onderdompeltest.
-
reppiepeppie
- VIP member

- Contacteer:
Tgaat m om de slogan he. Wij van WC eend raden WC eend aanJulusCesar schreef:Waarom begin je nu over WC-eend? Schrik om de waarheid te willen zien.
![]()
Vertrouw de media en zeker al de reclamewereld niet.Ze houden je een verkeerde waarheid voor.
![]()
![]()